Camping La Tour de France

FrankrijkLanguedoc - RoussillonLatour-de-France

We hebben een aantal aanbieders voor Camping La Tour de France voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 13 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 13 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

13 Reviews over La Tour de France

• 9Henny06-09-2021

Super plek!

We zijn hier lang gebleven omdat het een fijne camping is en je veel mogelijkheden hebt in de omgeving. Plus: plekken ruim genoeg, schoon sanitair. Zwembad erbij (klein maar fijn) Min: niets

• 9Bas Hessing14-08-2017

Geweldigen tijd gehad in Latour

De camping heeft Engelssprekende eigenaren en personeel, maar verder waande we ons op een écht Franse camping. Verder hebben we superlekker gegeten in t restaurantje, lekker gezwommen in t zwembad met voldoende schaduw. De Franse op de camping gaan tot laat door, wat even wennen was met een paar keer per week Franse muziekgezelschappen op bezoek. De omgeving heeft alles (zee, bergen, lekkere wijnen, gorges, pittoreske dorpjes) en voelt gelukkig niet te druk en te toeristisch aan. Aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Bertwin van Dinther01-09-2015

Perfect!

Het verblijf op Camping La Tour de France zullen we herinneren als zeer aangenaam. We hadden een stacaravan gehuurd dat aan alle gemakken voldeed (prima prijs/kwaliteit). Daarnaast stonden we onder volwassen bomen wat dit jaar (2015) erg prettig was gezien het warme weer. De camping is niet groot maar bezit wel de meest belangrijke faciliteiten (zwembad, klein winkeltje waar je ook je brood besteld voor de volgende dag en bar/cafetaria) en is gelegen in een erg mooie omgeving. De eigenaren zijn erg behulpzaam. Persoonlijke ervaring: onze dochter moest na een val naar de dokter en de eigenaresse sprong direct in de auto om ons te helpen. Ook bij de dokter stond ze ons bij. Geweldig!

• 8MGM Nas27-08-2015

Gemoedelijk, schoon

Gemoedelijke sfeer en goede en sanitaire voorzieningen, geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, ca. 30 minuten van het strand. Brood bestellen op camping. klein zwembad 140 cm diepte, bar/snacks verkrijgbaar. Ruime schaduwrijke plaatsen, enkele kleine plaatsen. Voor boodschappen wat verder weg, wij deden het op terugweg naar de camping. Gezellige welkomstdrank op zondagavond voor nieuwe gasten.

• 9Fam den Besten09-09-2014

Heerlijk rustige, echt Franse camping

We bezochten onze kinderen en kleinkinderen die daar voor enkele weken geboekt hadden en voelden ons meteen thuis op deze gezellige familiecamping. Het is een half uurtje rijden naar de zee maar de prijs compenseert de afstand ruimschoots. De camping ligt midden tussen de wijngaarden en aan de achterzijde stroomt een vriendelijk riviertje waar je heel leuk in kunt spelen. De jonge eigenaren doen hun uiterste best om het de gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken en zijn altijd hartelijk en vriendelijk. Bovendien spreken ze behoorlijk goed Engels wat voor veel mensen toch een pré is.Er is een eenvoudig cafetaria waar je voor een redelijk bedrag een warme hap of snacks kunt krijgen. Het eenvoudige kleine maar schone zwembad wordt door jong en oud bij de daar gebruikelijke temperaturen erg gewaardeerd. s'Morgens is er op bestelling vers brood en ook hebben ze vaak vers fruit van de lokale leveranciers in de aanbieding. Fijne camping die nog beter wordt

• 7Staat v/h sanitair
  • 10vezie09-09-2014

Très bon séjour

Voilà la 2ème année que nous y séjournons et prêts à renouveler une 3ème fois ; car voilà un camping à taille humaine , convivial , calme et bien ombragé . Les sanitaires tjrs propres . Max et Marie-Laure ,les patrons ainsi que l'ensemble du personnel sont toujours disponibles et accueillants . Le snack pratique et convivial ,sans oublier la paella , extra ! lors de la soirée du même nom avec un groupe pop-rock super . Les visites , randonnées ds les environs offrent de très beaux panoramas . La visite accompagnée ds les vignes est un vrai régal tant au niveau de la découverte que des papilles avec les bons vins locaux . Bref que du bonheur ! Claude et Nathalie V , Caen

• 10Staat v/h sanitair
  • 8fambont_109-08-2014

Gezellig

Leuke camping. De eigenaren zijn erg gemotiveerd en ontzettend aardig, ze spreken ook een aardig woordje Engels. Zwembad is leuk wel klein. Het eten bij de snackbar is heerlijk, we hebben hier regelmatig gegeten voor een erg leuke prijs! Het was gezellig druk. Het is een Franse camping er waren maar 6 nl gezinnen. De rivier is ook leuk om te zitten. Het dorpje is niets aan, voor boodschappen moet je toch met de auto. De zee en alle leuke kustplaatsen zijn zeker een half uur rijden. Wij gingen naar de zee en de terugweg boodschappen doen zo combineer je het. Maar alles is echt een eindje rijden. Toiletten zijn erg schoon.

• 8Gerbrandus Groot29-06-2014

Heerlijke rustige camping.

Zeer vriendelijke, hulpvaardige jonge eigenaren die vorig jaar deze camping hebben gekocht. Zijn sterk bezig met innoveren, nieuw toiletgebouw al gereed. Heerlijk zwembad. Mooie royale plekken met zon en schaduw. Gelegen in een prachtige omgeving in het Katharenland. Relatief dicht bij zee en de Pyreneeën. Kortom perfect. Verblijf in eigen caravan.

• 9guyguylolo18-11-2013

Très bonne surprise

On ne connaissait pas le pays, on a essayé : fantastiques paysages, super terre d'aventure pour les enfants, pas loin de la mer, au milieu des châteaux Cathares. Le camping est à la bonne taille pour les échanges conviviaux, presque familiaux avec Max et Malo, et... Joan, et... Rose... Sympa petite rivière pour jouer à coté du camping.

• 10Champs13-11-2013

Très agréable

Nous avons passé avec mes beaux-parents, ma femme et nos 3 enfants une superbe semaine dans ce camping. Les paysages alentours sont magnifiques, les propriétaires très accueillants, et toujours prêts à rendre service. Nous étions dans deux mobile-homes, très propres et confortables. La piscine n'étant pas encore terminée lorsque nous y sommes allés, il me tarde d'y retourner l'année prochaine pour en profiter! A recommander vivement!

Camping La Tour de France info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar