Camping La Tour de France

Meer camping info

12 reviews over Camping La Tour de France

• 9Bas Hessing14-08-2017

Geweldigen tijd gehad in Latour

De camping heeft Engelssprekende eigenaren en personeel, maar verder waande we ons op een écht Franse camping. Verder hebben we superlekker gegeten in t restaurantje, lekker gezwommen in t zwembad met voldoende schaduw. De Franse op de camping gaan tot laat door, wat even wennen was met een paar keer per week Franse muziekgezelschappen op bezoek. De omgeving heeft alles (zee, bergen, lekkere wijnen, gorges, pittoreske dorpjes) en voelt gelukkig niet te druk en te toeristisch aan. Aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Bertwin van Dinther01-09-2015

Perfect!

Het verblijf op Camping La Tour de France zullen we herinneren als zeer aangenaam. We hadden een stacaravan gehuurd dat aan alle gemakken voldeed (prima prijs/kwaliteit). Daarnaast stonden we onder volwassen bomen wat dit jaar (2015) erg prettig was gezien het warme weer. De camping is niet groot maar bezit wel de meest belangrijke faciliteiten (zwembad, klein winkeltje waar je ook je brood besteld voor de volgende dag en bar/cafetaria) en is gelegen in een erg mooie omgeving. De eigenaren zijn erg behulpzaam. Persoonlijke ervaring: onze dochter moest na een val naar de dokter en de eigenaresse sprong direct in de auto om ons te helpen. Ook bij de dokter stond ze ons bij. Geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8MGM Nas27-08-2015

Gemoedelijk, schoon

Gemoedelijke sfeer en goede en sanitaire voorzieningen, geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, ca. 30 minuten van het strand. Brood bestellen op camping. klein zwembad 140 cm diepte, bar/snacks verkrijgbaar. Ruime schaduwrijke plaatsen, enkele kleine plaatsen. Voor boodschappen wat verder weg, wij deden het op terugweg naar de camping. Gezellige welkomstdrank op zondagavond voor nieuwe gasten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Fam den Besten09-09-2014

Heerlijk rustige, echt Franse camping

We bezochten onze kinderen en kleinkinderen die daar voor enkele weken geboekt hadden en voelden ons meteen thuis op deze gezellige familiecamping. Het is een half uurtje rijden naar de zee maar de prijs compenseert de afstand ruimschoots. De camping ligt midden tussen de wijngaarden en aan de achterzijde stroomt een vriendelijk riviertje waar je heel leuk in kunt spelen. De jonge eigenaren doen hun uiterste best om het de gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken en zijn altijd hartelijk en vriendelijk. Bovendien spreken ze behoorlijk goed Engels wat voor veel mensen toch een pré is.Er is een eenvoudig cafetaria waar je voor een redelijk bedrag een warme hap of snacks kunt krijgen. Het eenvoudige kleine maar schone zwembad wordt door jong en oud bij de daar gebruikelijke temperaturen erg gewaardeerd. s'Morgens is er op bestelling vers brood en ook hebben ze vaak vers fruit van de lokale leveranciers in de aanbieding. Fijne camping die nog beter wordt

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 8fambont_109-08-2014

Gezellig

Leuke camping. De eigenaren zijn erg gemotiveerd en ontzettend aardig, ze spreken ook een aardig woordje Engels. Zwembad is leuk wel klein. Het eten bij de snackbar is heerlijk, we hebben hier regelmatig gegeten voor een erg leuke prijs! Het was gezellig druk. Het is een Franse camping er waren maar 6 nl gezinnen. De rivier is ook leuk om te zitten. Het dorpje is niets aan, voor boodschappen moet je toch met de auto. De zee en alle leuke kustplaatsen zijn zeker een half uur rijden. Wij gingen naar de zee en de terugweg boodschappen doen zo combineer je het. Maar alles is echt een eindje rijden. Toiletten zijn erg schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Gerbrandus Groot29-06-2014

Heerlijke rustige camping.

Zeer vriendelijke, hulpvaardige jonge eigenaren die vorig jaar deze camping hebben gekocht. Zijn sterk bezig met innoveren, nieuw toiletgebouw al gereed. Heerlijk zwembad. Mooie royale plekken met zon en schaduw. Gelegen in een prachtige omgeving in het Katharenland. Relatief dicht bij zee en de Pyreneeën. Kortom perfect. Verblijf in eigen caravan.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Ernst24-07-2013

Heerlijke en zeer gastvrije camping

Met de nieuwe eigenaren (jong stel) is de camping de afgelopen maanden stukken opgeknapt. Nieuw zwembad, dagelijks vers fruit en een gezellige snackhoek/bar waar je de gemeenschappelijke BBQ kunt gebruiken. Iedere dag wordt er wel iets georganiseerd. Midden in de wijnroutes en heuvels van de Pyrenees Orientale op maar 20 min van het strand heb je alles wat je wilt. Zelden op zo'n goede, schone en gezellige camping gestaan.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Felix01-08-2011

Zeer eenvoudig

Relatief kleine camping aan de rand van het mooie dorpje Latour de France midden in een schitterende (wijn)streek. Bijna de hele camping beschut door bomen dus geen brandende zon op je tentje. Helaas is het sanitair echt niet meer geschikt voor de vakantieganger anno 2011 (lees: aan vervanging toe) al wordt het regelmatig schoongemaakt. Verder geen zwembad of riviertje in de buurt maar de zee is halfuurtje rijden. Zeer eenvoudige camping met bijhorende prijzen (lees: voor tent 11,50 per nacht).

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Jaschenka Gringhuis11-06-2011

fantastisch

Wij gaan al jaren naar deze camping, vrijheid, rust en ook saamhorigheid is er zeer zeker tevinden. Ook voor de kinderen is het prima vertoeven. De beheerder is een vriendelijke man en staat altijd voor je klaar, wat het ook is. Dit jaar gaan we weer, 1 Aug gaan we voor de 1539 km en dan 4 week genieten. Monsieur Bob we komen weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Camping La Tour de France info