Reviews over Lastours

Prachtige locatie

Corry Vandenbroeke,
    14-8-2012

Wat een pracht van een camping! Een hartelijk welkom, verzorgd sanitair, mooi uitzicht. Bibi die voor deze "camping municipal" instaat, verzorgt hem alsof het haar eigen camping is! Niets is haar teveel, vragen, problemen... je kan altijd bij haar terecht. De prijs is een supermeevaller! Grote en beschaduwde plaatsen. Voor wie houdt van rust en natuur is het een aanrader! Geen ideale plaats voor kinderen, geen water in de buurt of je moet +/- 35 km rijden.

Persoonlijke ontvangst

Janssens,
    23-8-2011

Een kleine camping plm 16 km van Carcassonne gelegen. Met een geweldig uitzicht op de Chateaux de Lastours.

Wij hadden een van de 2 nieuwe chalets c.q. mobilhomes. Deze waren uitstekend uitgerust en schoon.

De eigenaars spraken heel goed Engels en waren erg behulpzaam.

De mensen gaan heel bewust met het milieu om.

Het enige minpunt voor de camping, dat er geen zwembad is. Ik snap dit wel, omdat het een grote investering is voor de beginnende eigenaars. Maar met deze temperaturen zou het toch wel aangenaam zijn geweest.

Er is af en toe animatie en je kunt er eten op het terras.

Voor onze oudere kinderen viel er vrijwel niets te beleven op de camping zelf. Ze waren wel erg blij dat er gratis wifi was. De omgeving leent zich wel om leuke uitstapjes te maken.

Lastours scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews