Camping La Salendrinque

7 tips over Camping La Salendrinque

Fam. Brandsma, 24-8-2014
Markt in Lasalle, klimpark Abracadabra, winkelstraatjes in Anduze
pecy, 17-8-2014
Anduze en saint Jean du gard leuke kleine plaatsjes.uzes en pont du gard erg mooi.nimes aanrader.rondleiding grotten trabuc.stoomtreintje erg leuk voor kinderen.racefietsen leuk,maar mtb minder.
Weijde, 16-8-2014
Bij grot van Trabuc een ondergrondse safari gedaan, supermooi. Met helm en lichtje, tuig, daal je af langs touwen en klim en kruip je. In Montardier een leuk klimpark, ook voor de kleinere. Onderweg er naartoe kom je een prachtige waterval tegen, voor de afkoeling achteraf. Canoying kan je ook heel goed in de buurt. Paardrijden ook. Anduze is een leuk plaatsje.

Hiddema, 23-7-2014
Ga niet te dicht bij de weg staan, die schijnt toch wel wat lawaaierig te zijn.
Minoes, 3-8-2013
Een aanrader is het restaurant 'Auberge de Valestaliere'. Je vindt deze op enkele kilometers vanaf de camping, op de weg naar Saint Hippolyte du Fort. Een stukje voorbij de rotonde aan je linkerhand. Heerlijk eten onder het genot van een prachtig uitzicht.
Fam.Thijs, 2-8-2013
Er zijn diverse super leuke fietstochten voor de beginnende en de gevorderde fietsfanaat. een rivier (zeer geschikt voor rivierentocht) en sinds dit jaar een supercool zwembad

Leupe, 29-7-2013
Heerlijkste pizzas,voor betere moetje zeker de camping niet af