Camping La Salendrinquestersterster

8.6Fantastisch

• 7.1Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

In de Franse regio Languedoc-Roussillon ligt Camping La Salendrinque in Lasalle. Hier vind je veel nieuwe voorzieningen als sanitair, een zwembad en speeltuin. Er zijn veel schaduwrijke plaatsen, maar je kunt ook kiezen voor een huuraccommodatie. De camping ligt direct aan de rivier waar je even in kunt afkoelen. Ontdek de Cevennen.

67 reviews over Camping La Salendrinque

• 9Kers19-08-2019

Prachtige camping

Prachtige camping. Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaren. Grote plekken met veel schaduw op elk moment van de dag. Super riviertje met zowel rustig poedelplek (voor de kleintjes) als ook wat ruiger stuk waar je stoer kunt klauteren en van de rotsen springen. Zwembad is mooi, sanitair altijd schoon. Fantastische pizza’s (waar de liefde en de kaas!!! van afdruipt) en patat op de camping. Het enige minpunt is dat de locatie verder van een snelweg ligt en dat je dus de laatste ( of eerste) kilometers op b wegen moet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Inge07-08-2019

Heerlijk!

Onlangs 2 weken op deze camping verbleven in een huuraccommodatie (Loggia). Fantastisch mooi gelegen camping , waar vooral gezinnen met jonge kinderen te vinden zijn. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. De camping beschikt over een mooi overzichtelijk zwembad en een leuke rivier waar we vissen, kreeften en slangetjes gevangen hebben. De camping heeft ontzettend mooie kampeerplaatsen met zicht op de rivier. Tijdens onze twee weken verbleven er Fransen, Zwitsers, Belgen, Duitsers en Nederlanders. De camping ligt op een kwartier rijden van het toeristische Anduze. Maar te voet ben je ook in een kwartier in Lasalle. Een klein dorpje waar een paar winkeltjes, een bakker, supermarkt en pharmacy zijn. Tijdens de markt op maandagmorgen komt Lasalle tot leven! De enige negatieve punten die we kunnen bedenken: - De camping ligt aan de doorgaande weg, dit kan (op sommige plekken) hinderlijk zijn. - Wifi en internetontvangst (H+)

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Merlin30-01-2019

Hier komen we later nog weer!

Hele nette familiecamping op een prachtige in een prachtig stukje Frankrijk. Op een kwartiertje rijden van het toeristische Anduze, waar je een hele gezellige avond markt kan bezoeken. Deze camping ligt een stuk rustiger aan een heerlijk riviertje waar kinderen lekker kunnen spelen, maar waar je ook tussen de rotsen door kan zwemmen. Het sanitair op deze camping is echt fantastisch goed en het personeel super vriendelijk. Een aanrader, met name voor jonge gezinnen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    9Sander van der Kuilen15-09-2018

Mooie goed onderhouden camping direct aan rivier

Op deze camping voel je je direct thuis: eigenaren zijn zeer vriendelijk. De laatste jaren is de camping sterk gemoderniseerd: nieuw sanitair, nieuw zwembad en nieuwe speeltuin. Dit ziet er allemaal top uit. Camping ligt direct aan een riviertje (deze is ondiep, niet echt voor zwemmers) en heeft veel schaduwrijke plekken. Op de camping heerst een relaxte sfeer, wat het een aanrader maakt. Wij hebben een tent/ lodge gehuurd, deze zijn zeer ruim, hebben goede bedden en zijn mooi gelegen. Wij zijn 100% positief over deze camping. In de buurt zijn leuke bezienswaardigheden, zoals Anduze

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Debora28-08-2018

Hele schone camping in de zin van het woord

De camping is heel schoon! Alles was netjes, mooie plaats met zon en schaduw, vriendelijke eigenaars, een supercamping voor de iets jongere kinderen, niet te groot (overzicht) & voor de oudere kinderen hebben we de wifi die iets flauwtes uitvalt moja da's dan ook het enige minpuntje ... een aanrader!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Dhr. S.28-08-2018

Mooi gelegen mooie camping

Mooi gelegen camping, mooi zwembad mooie rivier waarin je goed kunt afkoelen en ook kunt zwemmen (beperkt). Als je iets verder de rivier afloopt kom je bij mooie poeltjes/rotsen. De camping heeft prachtige plaatsen, maar zeker ook mindere plaatsen waar ik echt niet zou willen staan. Ook veel plaatsen zonder schaduw. De weg is goed hoorbaar en toch wel wat storend. Omgeving prachtig, vriendelijke eigenaar, leuke sfeer op camping. Wij hebben het zeer leuk gehad

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Fam. Mulder18-08-2018

Ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Wat een geweldige camping: Prima sanitair, geweldige plekken, prachtige rivier, heerlijk zwembad. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Zeer vriendelijke eigenaren die met passie de camping runnen. Zijn er ook minpunten? De WiFi is matig. Meer kan ik niet noemen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Familie Zomer14-08-2018

prima voor een keertje.

Schone camping, vooral geschikt voor gezinnen met wat kleinere kinderen. Onze pubers waren het pingpongen na 3 dagen wel zat. Het zwembad is fijn naast een rivier die vooral geschikt is om op een luchtbedje te drijven, niet om te zwemmen. De ligging van de plekken is heel divers. er zijn prachtige plekken met uitzicht op de rivier en ingebouwde plekken. Vriendelijke eigenaren, zou leuk zijn als ze een sterkere wifiverbinding regelen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Els02-08-2018

Geweldige camping!!

Super mooie camping met een geweldige rivier! Vooral nederlanders met jonge kinderen, wat voor mijn zoon een paradijsje was!

Wel vrij kleine plaatsen.

Officieel is het zwembad dicht na 7 uur, maar daar werd gelukkig regelmatig een uitzondering op gemaakt met deze warme dagen.

Nadelen vond ik de bizar hoge toiletten en het slechte internet. 3 of 4G is er zo wie zo niet. Ook niet in de directe omgeving. Je moet het dus echt doen met de WIFI-verbinding van de camping en dat is geen pretje. Tussen de hordes vliegen wachten op het wifipunt tot er iets van een verbinding tot stand komt. Niet te doen met al die kinderen die YouTube fimpjes kijken(!)

Eten was prima te doen. Je kan ook friet of pizza afhalen.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

7 tips over Camping La Salendrinque

• Leupe, 29-07-2013

Heerlijkste pizzas,voor betere moetje zeker de camping niet af

• Fam.Thijs, 02-08-2013

Er zijn diverse super leuke fietstochten voor de beginnende en de gevorderde fietsfanaat. een rivier (zeer geschikt voor rivierentocht) en sinds dit jaar een supercool zwembad

• Minoes, 03-08-2013

Een aanrader is het restaurant 'Auberge de Valestaliere'. Je vindt deze op enkele kilometers vanaf de camping, op de weg naar Saint Hippolyte du Fort. Een stukje voorbij de rotonde aan je linkerhand. Heerlijk eten onder het genot van een prachtig uitzicht.

10 vragen over Camping La Salendrinque

• Bart Bankras, 01-09-2018

Voorjaar

Hoe is de camping in Juni? Hoe is de bezetting dan van deze camping?

• leonne, 30-11-2017

camping komende zomer

wij willen misschien twee weken naar deze camping komende zomer. Ik zie dat er geen animatie is. dat hoeft ook niet maar is het wel leuk voor kinderen tussen 6 en 13 jaar? zijn er bijvoorbeeld meer nederlandse kinderen in die leeftijd? zijn er gezinnen die ook gaan? Is lasalle een leuk dorpje? kun je er naartoe lopen? zijn er restaurantjes? iemand ervaring met de lodgetent?

Fammeij, 10-01-2018

Als het goed is gaan wij van de eerste week van augustus 10 dagen met een 11- en 14 jarige.

• Mandy, 28-04-2017

Kano

Hoi,

Kun je in de buurt van de camping ook kanoen?

Gerbrand Vos, 23-07-2017

Er zijn verschillende plekken in de buurt waar je kano's kan huren en het is er dan ook schitterend om het daar te doen. Met goed stromend water en leuke stroomversnellingen (mits het niet te droog is).

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig