Sorteren

Reviews over Lasalle

Mooie goed onderhouden camping direct aan rivier

Sander van der Kuilen
    15-9-2018

Op deze camping voel je je direct thuis: eigenaren zijn zeer vriendelijk. De laatste jaren is de camping sterk gemoderniseerd: nieuw sanitair, nieuw zwembad en nieuwe speeltuin. Dit ziet er allemaal top uit.

Camping ligt direct aan een riviertje (deze is ondiep, niet echt voor zwemmers) en heeft veel schaduwrijke plekken.

Op de camping heerst een relaxte sfeer, wat het een aanrader maakt.

Wij hebben een tent/ lodge gehuurd, deze zijn zeer ruim, hebben goede bedden en zijn mooi gelegen. Wij zijn 100% positief over deze camping. In de buurt zijn leuke bezienswaardigheden, zoals Anduze

Hele schone camping in de zin van het woord

Debora
    28-8-2018

De camping is heel schoon! Alles was netjes, mooie plaats met zon en schaduw, vriendelijke eigenaars, een supercamping voor de iets jongere kinderen, niet te groot (overzicht) & voor de oudere kinderen hebben we de wifi die iets flauwtes uitvalt moja da's dan ook het enige minpuntje ... een aanrader!!

Mooi gelegen mooie camping

Dhr. S.
    28-8-2018

Mooi gelegen camping, mooi zwembad mooie rivier waarin je goed kunt afkoelen en ook kunt zwemmen (beperkt). Als je iets verder de rivier afloopt kom je bij mooie poeltjes/rotsen. De camping heeft prachtige plaatsen, maar zeker ook mindere plaatsen waar ik echt niet zou willen staan. Ook veel plaatsen zonder schaduw. De weg is goed hoorbaar en toch wel wat storend. Omgeving prachtig, vriendelijke eigenaar, leuke sfeer op camping. Wij hebben het zeer leuk gehad

Ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Fam. Mulder
    18-8-2018

Wat een geweldige camping: Prima sanitair, geweldige plekken, prachtige rivier, heerlijk zwembad. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Zeer vriendelijke eigenaren die met passie de camping runnen.

Zijn er ook minpunten? De WiFi is matig. Meer kan ik niet noemen.

prima voor een keertje.

Familie Zomer
    14-8-2018

Schone camping, vooral geschikt voor gezinnen met wat kleinere kinderen. Onze pubers waren het pingpongen na 3 dagen wel zat. Het zwembad is fijn naast een rivier die vooral geschikt is om op een luchtbedje te drijven, niet om te zwemmen. De ligging van de plekken is heel divers. er zijn prachtige plekken met uitzicht op de rivier en ingebouwde plekken. Vriendelijke eigenaren, zou leuk zijn als ze een sterkere wifiverbinding regelen.

Lasalle scoort een 8 uit 10, op basis van 16 reviews