Sorteren

Reviews over Lasalle

Typisch klein Cevenols dorp

JJ
    11-8-2016

Prima dorpje met vooral op marktdagen een goede sfeer. Daarbuiten is er niet veel leven. Er is een klein supermarktje, een bank en je kunt er tanken. Het dorp doorkruisen is een avontuur op zich. De smalle straatjes zijn niet allemaal berekend op twee auto's, dus dat vraagt af en toe wat behendigheid.

Heel leuk dorpje met goede sfeer

Debora-Vos
    6-6-2015

Alle benodigdheden zijn aanwezig; supermarkt, slager, bakker etc. Ook is er iedere week een markt, af en toe een kermis, er zijn leuke cafees waar je gezellig iets kan drinken en er is een parkje waar je met zijn allen kan zitten. Vanaf de camping kun je prima lopend naar het dorpje. Ook kun je er heerlijk fietsen en staan er leuke huizen. Goede sfeer!

Typisch frans dorpje

irma
    20-8-2014

Ligt in de heuvels van de Cevennen. Typisch frans dorpje met supermarktje, bakker en pharmacie. In de wei lopen koeien met bellen.

Leuk dorpje.

Weijde
    16-8-2014

Leuk klein dorpje, paar restaurantjes, lekker gegeten. Best grote markt. Twee bakkers, laatste is de beste.

Rustig authentiek dorpje.

vandersteene
    11-8-2014

Bezochten enkel de maandagmarkt!

Voor het overige: een typisch dorpje in de Cevennes!

Lasalle scoort een 7,6 uit 10, op basis van 16 reviews