We hebben een aantal aanbieders voor Lasalle voor je op een rij gezet:

Reviews over Lasalle

Typisch klein Cevenols dorp

JJ,
    11-8-2016

Prima dorpje met vooral op marktdagen een goede sfeer. Daarbuiten is er niet veel leven. Er is een klein supermarktje, een bank en je kunt er tanken. Het dorp doorkruisen is een avontuur op zich. De smalle straatjes zijn niet allemaal berekend op twee auto's, dus dat vraagt af en toe wat behendigheid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heel leuk dorpje met goede sfeer

Debora-Vos,
    6-6-2015

Alle benodigdheden zijn aanwezig; supermarkt, slager, bakker etc. Ook is er iedere week een markt, af en toe een kermis, er zijn leuke cafees waar je gezellig iets kan drinken en er is een parkje waar je met zijn allen kan zitten. Vanaf de camping kun je prima lopend naar het dorpje. Ook kun je er heerlijk fietsen en staan er leuke huizen. Goede sfeer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Een plek voor genieters

Hans en Emmelien Schouten,
    1-9-2013

Lasalle is geen plek voor mensen die een bruisend vakantieleven zoeken. Het is een klein plaatsje waar de lokale bewoners genieten van het Franse leven.Er is geen bioscoop, er zijn geen grote hotels of restaurants. 's Avonds wordt er jeu de boule gespeeld en het plaatselijke café ontvangt zijn gasten. Wij genieten er enorm!!

Gereisd met partner in augustus 2013

Mooie omgeving

Leupe,
    29-7-2013

3 bakkers, 1 slager,goed theehuisje, 2 cafee's, 1restaurant,1 pizziria, klein schoonheidssalon ( gooie lichaamsmassage gehad,niet duur),krantenwinkel nieuwsbland VKB. En kleine U winkel alles verkrijgbaar . Mooi feest op 14Jul. gehad (suimparty , vuurwerk)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Soudorgues Oustade del Roc

Andy,
    27-9-2009

Heel mooi en groot vakantiehuis met zeer grote tuin en prachtig uitzicht. Het zwembad is groot en diep genoeg, het water is wel wat te koud. Omdat de Mistral 's nachts nogal sterk waait koelt het water telkens terug af waardoor het niet voldoende opgewarmd geraakt.

Het dorpje en de omgeving is zeer gezellig met één winkeltje en een zeer gezellig restaurant 'Le Relais du Fegaes' waar je lekkere lokale producten kan eten.

Een aanrader, vooral voor mensen met honden, welke hier prefect toegelaten zijn.

Gereisd met partner in augustus 2009
Lasalle scoort een 8 uit 10, op basis van 16 reviews