Reviews over Laroque

mooi plekje

astrid,
    2-8-2014

Een zeer prettige camping, niets bijzonder maar gewoon goed. Dorp en winkels op loopafstand, ligging aan een mooie rivier, lieve eigenaars en prima schoon sanitair. Ik had het leuk gevonden als je er ook een hapje kon eten maar er is genoeg in de buurt.

Camping de charme

Corine van Elferen,
    24-8-2013

Een gemoedelijke camping, schitterend gelegen aan een rivier waar je aangenaam in kan zwemmen, prachtig middeleeuws dorp Laroque op loopafstand. Goed wandelgebied: bergen, roofvogels. Kanoën ook mogelijk. Beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam, en houden alles goed in de gaten. Sanitair wordt voortdurend schoongemaakt. We kwamen voor een week, en zijn drie weken gebleven. Waarom verkassen, als je het goed hebt?

Prima stekje!

M.Heus,
    23-8-2011

Omdat andere campings "complet" waren, hier een weekje vertoefd. Zeer vriendelijke uitbaters, ruime plekken, sanitair oud maar functioneel en redelijk schoon. Je kunt in het weekend voor een paar euro aanschuiven voor een goed avondmaal met andere camping-gasten. De camping ligt aan rivier d'Herault waar je heerlijk kunt zwemmen, dammen bouwen, vissen en kanoeën. Minpuntje is dat je wellicht wat geluidsoverlast ervaart van de doorgaande weg die boven langs de camping ligt. Lidl, Intermarché en Ganges op loopafstand. En voor de prijs hoef je het niet te laten!

Laroque scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews