Camping Le Fou du Roi

83 reviews over Camping Le Fou du Roi

• 2019
    5Marco07-08-2019

Nooit meer!!!

Veel geluidsoverlast van jongeren op de camping. Eigenaar wil zich inzetten voor rust vanaf 23.00. Echter geen nachtelijk toezicht en wat blijkt de volgende avond? Karaoke avond tot 00.35u. Lampen uit sanitaire vanaf 23.00, dus bij nachtelijk wc bezoek wel een lampje mee! Er vertrekken gasten eerder vanwege overlast door de gasten in huisjes. Kampeerplaatsen erg dicht op elkaar tussen de huisjes gepropt.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Marjolein20-08-2017

leuke kleinschalige camping

Kleine gezellige camping met zwembad. Vriendelijke beheerders en heel enthousiast Sanitair schoon Brood op bestelling en mogelijkheid om snack(s) te halen of daar te nuttigen

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8M en G15-07-2017

Wij waren heel tevreden over deze camping.

Camping heeft een centrale ligging voor zowel de bergen, de stad en de zee en op loopafstand bij het dorp met een levendig pleintje. De eigenaars zijn lief en behulpzaam. We waren met de caravan en hadden een mooie grote plek. Sanitair is schoon. Uit andere berichten kwam de melding dat het licht in het sanitair na 24.00 uur uit ging. Bij navraag bleek het invalidetoilet met wastafel en douche middels een sensor goeie verlichting te bieden. De snackcorner met kleine kaart gaat in alleen vanaf het hoogseizoen. Er is wel brood 's morgens af te halen bij de receptie.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Fam. Leeters06-08-2015

Hele mooie verzorgde camping Met schoon sanitair

juli 2015 3 weken vakantie gehad op deze mooie camping, mooi zwembad en terras op woensdagavond altijd een thema-avond met muziek heel gezellig. Je kan op terras wat eten en drinken kleine kaart. Mooi grote campingplaats. Bij de camping om de hoek ligt een klein dorpje met een mooi plein en waar een fietsroute staat aangeven. Eigenaars zijn heel vriendelijk gezellig en behulpzaam. Niet ver van montpellier waar je heen kunt fietsen met een fietsroute , wij gaan zeker nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Marc Stekelenburg17-07-2015

Kindvriendelijke, sfeervolle familiecamping

Sinds dit jaar is er een nieuwe eigenaar die de camping heeft doen opleven. De camping kent een familiaire, gezellige sfeer, heeft veel schaduw, een mooi zwembad en een speeltuintje met trampoline voor de kleintjes. Het sanitair is zeer schoon. Ligging van de camping is gunstig, op loopafstand van een typisch Frans dorpje. Strand en Montpellier op 20 minuten rijafstand. Een prima uitvalbasis voor mooie dagtochten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Rappé C.10-05-2013

Rustige camping

Bij aankomst met de caravan hadden we er geen idee van hoe lang we zouden blijven. We lieten dit afhangen van zowel het weer als van de camping. Uiteindelijk zijn we tot de laatste dag gebleven. Dit spreekt voor zich, nietwaar?

Gereisd met partner in januari 2013

• 8familie in 't Groen31-08-2009

rustige familiecamping dichtbij zee

Le Fou du Roi is een leuke kleinschalige camping met een aardig zwembad, schaduwrijke plekken, een leuk terras met vriendelijke eigenaren. Als je van ongedwongen en rustig kamperen houdt op 20 km van de stranden van Petit Travers (fijne zandstranden, lang ondiep, gratis parkeren aan het strand) tegen redelijke tarieven (36 euro voor gezin met 2 kinderen van 8 en 10) dan is deze camping een aanrader. De eigenaar heeft elke morgen de wereldkrant uitgeprint gratis voor je klaar liggen als je brood komt halen. Het dorpje is op 5 minuten lopen van de camping en Lunel is een grote plaats op 6 km van de camping met grote supermarkten. Montpellier is prachtige stad op 20 minuten met de auto.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Brander09-04-2008

Lieve,vriendlijke beheerders,kleine rustige camping .Voor als je naar het strand wilt (15 min Rijden ) idieaal

Gereisd met familie in juli 2006

Camping Le Fou du Roi info