Hotel Logis l'Arbousier / Hotel de La Paix

We hebben een aantal aanbieders voor Logis l'Arbousier / Hotel de La Paix voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Logis l'Arbousier / Hotel de La Paix in het Nederlands

Degelijk en vriendelijk

Theo
10-8-2012

De 7 voor het eten is gebaseerd op het ontbijt. De lift gaat maar tot de 2e etage en er zijn 3 etages. Geen airco dus ventilatoren zijn beslist een aanrader. Het ontbijt bestaat uit zoetigheid maar is goed te doen. De tafeltjes staan tussen zeer fraaie platanen echt heel mooi, zie foto. Rustig. NB Wij zaten op de derde, ik zou bij brand niet goed weten hoe daar weg te komen.

Gereisd Met partner in augustus 2012

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logis l'Arbousier / Hotel de La Paix in Lamalou Les Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logis l'Arbousier / Hotel de La Paix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.