Camping Les Armengauds

9.2FenomenaalScore uit 53 reviews
  • 8.5Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

52 Reviews over Les Armengauds

• 9rinus24-08-2021

Ongedwongen vakantie; naakt zwemmen en zonnen kan

Heerlijke week gehad ! Ontspannen sfeer en op zaterdag meegedaan aan de BBQ; die was prima. Zeker dat je ongedwongen naakt kan zwemmen en zonnen zonder dat het een naturistische camping is zalig. Geklede en naakte gasten door elkaar geeft een relaxte sfeer. Geen kinderen dus lekker rustig. Lekker wijntje drinken die je zelf op een turflijst kan bijhouden.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Ruth Verhamme10-08-2021

Heerlijk tot rust komen met een zalig uitzicht

Een super mooie camping, waar je helemaal tot rust kan komen en genieten van de mooie omgeving!Bij aankomst mag je zelf je plekje gaan uitkiezen, één ding is zeker: het uitzicht is sowieso prachtig, waar je ook staat.De eigenaars praten nederlands, wat zorgt voor een vlotte communicatie. Je kan brood bestellen voor 's ochtends, 's avonds genieten van Marion haar goeie kookkunsten, of genieten van ochtendyoga met Marion. Niets moet, alles mag!De camping zelf is heel rustig en het zwembad is zalig (ook hier weer een prachtig uitzicht!).Daarnaast is het sanitair zeer proper, wat ook aangenaam is.Wij willen zeker nog terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Marlon en Peter08-09-2020

Het voelde als een sauna beleving!

Wij hebben hier een fantastische week gehad. We zochten rust en dat hebben we gekregen. De camping is eenvoudig, schoon , ruim opgezet en de plekken zijn speels ingericht. Wij stonden helemaal bovenaan en hadden fantastisch uitzicht. Meerdere keren meegegeten, geweldig! Vooral het afsluitende seizoensdiner was heerlijk! Dankjewel Marion en Cax daarvoor! De omgeving was verrassend, leuk om te fietsen (ook met e-bikes) en te wandelen. De website van de camping is duidelijk over wat er wel of niet is (wasmachines, afval e.d) daarom vinden wij de negatieve reactie van de vorige schrijver niet terecht. Zoek je rust in een ontspannen sfeer, dan is dit een juiste plek. Wij bevelen de camping dan ook van harte aan!

• 6Aad26-08-2020

Eens maar nooit meer!!

Deze camping heeft een 9,7 als beoordeling. Bij deze mijn bevindingen: 1. Na een lange rit een koele ontvangst, niet even van hoe was de reis, bakje koffie etc. 2. Vuilnis mag je 800 meter verderop zelf wegbrengen. 3. Lege flessen mag jezelf afvoeren naar een glasbak in Revel. 4. Een wasmachine ontbreekt, dit mag op de parkeerplaats van supermarkt in Revel. 5. Er is geen afvalpunt voor een chemisch toilet. 6. Het barst van de vliegen en steekmuggen op de camping. 7. Een nabijgelegen compost verwerkend bedrijf geeft stankoverlast. 8. Bij het eten wordt door een van de eigenaressen je bord geserveerd zonder iets te zeggen (enige fatsoensnormen zijn haar vreemd) op blote voeten. 9. Hoewel de eigenaars hier al lang te camping runnen kunnen ze niets vertellen over fiets en wandeltochten in de omgeving. 10. Er komt hier een vaste groep gasten die hier al jaren komen, dit geeft een sfeer die niet bij mij past.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Mar16-08-2020

Héérlijke plek!

Fantastisch plekje in een (zo het lijkt) een onontdekte prachtige omgeving. De sfeer op de camping is fijn. Een aantal keren per week is er table d'hotes, aanrader! Deze avonden zijn erg gezellig maar als je liever bij de tent of caravan blijft is dat uiteraard prima, je kunt echt je eigen gang gaan. Vrijheid, blijheid. Het zwembad is zalig. Op bepaalde plekken op de camping kun je de hele dag genieten van het prachtige uitzicht! Ik kan deze camping van harte aanbevelen!

• 9Yvette en Jeroen19-08-2019

Heel ontspannen en gezellig

Heel hartelijke, gastvrije eigenaren met een hele mooie verzorgde camping met ruime plaatsen in een rustige nog niet door toeristen ontdekte omgeving.

• 10Gerrit Jan en Anja16-08-2019

HEER-lijk

Gastvrij, ontspannen, heerlijke, gezellige maaltijden, vrijheid om al dan niet gezelschap te zoeken, echt Frankrijk, geen massa-toerisme, fantastische uitzichten, goede uitvalbasis, schoon en verzorgd, Super zwembad,....gewoon een fijne vakantieplek om goed afstand te nemen van drukte en dingen die moeten

• 9Jolanda20-07-2019

Super!

Rust, ruimte, goed gezelschap en lekker eten. Wat wil je meer op je vakantie. Super. Bedankt Cax en Marion voor jullie gastvrijheid We komen terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Harm15-07-2019

Wat heerlijk hier te mogen zijn

Zoek je rust en schoonheid van de camping en natuur moet je hier geweest zijn. Geen massatoerisme en toch is de streek erg leuk om te bezoeken. Fietsers kunnen hier hun hart ophalen

• 10Mona10-07-2019

Absolute aanrader

Fantastische plek! Sanitair brandschoon. We hebben enorm genoten, van de prachtige uitzichten, de heerlijke rust, het heerlijke eten, de lekkere broodjes en de gastvrijheid van de 2 eigenaressen. We komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar