Camping Les Armengauds

Meer camping info

Contact

50 reviews over Camping Les Armengauds

• 10Marlon en Peter08-09-2020

Het voelde als een sauna beleving!

Wij hebben hier een fantastische week gehad. We zochten rust en dat hebben we gekregen. De camping is eenvoudig, schoon , ruim opgezet en de plekken zijn speels ingericht. Wij stonden helemaal bovenaan en hadden fantastisch uitzicht. Meerdere keren meegegeten, geweldig! Vooral het afsluitende seizoensdiner was heerlijk! Dankjewel Marion en Cax daarvoor! De omgeving was verrassend, leuk om te fietsen (ook met e-bikes) en te wandelen. De website van de camping is duidelijk over wat er wel of niet is (wasmachines, afval e.d) daarom vinden wij de negatieve reactie van de vorige schrijver niet terecht. Zoek je rust in een ontspannen sfeer, dan is dit een juiste plek. Wij bevelen de camping dan ook van harte aan!

Gereisd met partner in september 2020

• 6Aad26-08-2020

Eens maar nooit meer!!

Deze camping heeft een 9,7 als beoordeling. Bij deze mijn bevindingen: 1. Na een lange rit een koele ontvangst, niet even van hoe was de reis, bakje koffie etc. 2. Vuilnis mag je 800 meter verderop zelf wegbrengen. 3. Lege flessen mag jezelf afvoeren naar een glasbak in Revel. 4. Een wasmachine ontbreekt, dit mag op de parkeerplaats van supermarkt in Revel. 5. Er is geen afvalpunt voor een chemisch toilet. 6. Het barst van de vliegen en steekmuggen op de camping. 7. Een nabijgelegen compost verwerkend bedrijf geeft stankoverlast. 8. Bij het eten wordt door een van de eigenaressen je bord geserveerd zonder iets te zeggen (enige fatsoensnormen zijn haar vreemd) op blote voeten. 9. Hoewel de eigenaars hier al lang te camping runnen kunnen ze niets vertellen over fiets en wandeltochten in de omgeving. 10. Er komt hier een vaste groep gasten die hier al jaren komen, dit geeft een sfeer die niet bij mij past.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Mar16-08-2020

Héérlijke plek!

Fantastisch plekje in een (zo het lijkt) een onontdekte prachtige omgeving. De sfeer op de camping is fijn. Een aantal keren per week is er table d'hotes, aanrader! Deze avonden zijn erg gezellig maar als je liever bij de tent of caravan blijft is dat uiteraard prima, je kunt echt je eigen gang gaan. Vrijheid, blijheid. Het zwembad is zalig. Op bepaalde plekken op de camping kun je de hele dag genieten van het prachtige uitzicht! Ik kan deze camping van harte aanbevelen!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    9Yvette en Jeroen19-08-2019

Heel ontspannen en gezellig

Heel hartelijke, gastvrije eigenaren met een hele mooie verzorgde camping met ruime plaatsen in een rustige nog niet door toeristen ontdekte omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Gerrit Jan en Anja16-08-2019

HEER-lijk

Gastvrij, ontspannen, heerlijke, gezellige maaltijden, vrijheid om al dan niet gezelschap te zoeken, echt Frankrijk, geen massa-toerisme, fantastische uitzichten, goede uitvalbasis, schoon en verzorgd, Super zwembad,....gewoon een fijne vakantieplek om goed afstand te nemen van drukte en dingen die moeten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jolanda20-07-2019

Super!

Rust, ruimte, goed gezelschap en lekker eten. Wat wil je meer op je vakantie. Super. Bedankt Cax en Marion voor jullie gastvrijheid We komen terug!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Harm15-07-2019

Wat heerlijk hier te mogen zijn

Zoek je rust en schoonheid van de camping en natuur moet je hier geweest zijn. Geen massatoerisme en toch is de streek erg leuk om te bezoeken. Fietsers kunnen hier hun hart ophalen

• 10Mona10-07-2019

Absolute aanrader

Fantastische plek! Sanitair brandschoon. We hebben enorm genoten, van de prachtige uitzichten, de heerlijke rust, het heerlijke eten, de lekkere broodjes en de gastvrijheid van de 2 eigenaressen. We komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 10lien peleman08-07-2019

Een paradijselijke plek met een oase van rust

Heerlijk vertoeven in een oase van rust. Je geniet van een prachtig uitzicht . De ruime kampeerplekken zijn een must. De douches en toiletten zijn zo proper. Worden dagelijks schoongemaakt. Het zwembad is echt geweldig , goed onderhouden en lekkere ligzetels aan het zwembad. Ze noemen het een Petite paradis wel dat is niet gelogen. Ik kan het iedereen aanraden. Je kan elke dag brood bestellen En af en toe kan je mee eten voor een mooie prijs. Af en toe worden er yogalessen gegeven. Heel lekker eten. Wij komen zeker terug! Bedankt !

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 2018
    7M20-09-2018

Geen herhaling

Er is geen afstort voor chemisch toilet dan moet je naar dichtstbijzijnde dorp, voor €30 P.nacht is dit een min punt. Alleen Wi-Fi op terras tegen betaling. Mooi uitzicht ruime plaatsen,schoon sanitair,

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair