Reviews over La Tour sur Orb

Familie vermeylen,
    16-6-2016

Heel rustige camping, mooie natuur, vriendelijke uitbaters

Mooie rustige camping in het midden van de natuur.

Fam. Van Dyck,
    30-12-2012

Wij waren er 2x in mei/juni 2011/12. Op dat moment komen de campinggasten er voor de rust en de vriendschappelijke sfeer. Helemaal geen drukte of nachtlawaai. Vorig jaar op de camping mooie foto's gemaakt van de Wielewaal! Basic camping met groot zwembad en zeer proper sanitair. Fraai gelegen naast de rivier de Orb. s'Morgens vers brood en croissants. Eigenares kookt s'avonds lekkere eenvoudige maaltijden. Zeer mooie deels nog onbekende omgeving. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Wij gaan in 2013 zeker terug!

supper

gaston de marie,
    7-9-2012

we gaan er al 12 jaar en voelen ons er thuis de omgeving is supper het personeel is heel lief en behulpzaam prijs en kwaliteit ok

Mooie gezinsvakantie !

Braeckman,
    20-10-2011

Een prachtige omgeving. Mooie en gevarieerde natuur. Prachtige en gezellige dorpjes. Familiale en heel nette camping aan rivier. Groot en mooi zwembad. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Ongewongen en vriendelijke sfeer.

Uitbaters steeds ten dienste van de gasten. Een dikke pluim!!!

Geweldige vakantieplek.

Kristin Vangenechten,
    4-8-2011

Heel gezellige camping. Schitterende ligging. Veel te doen in de omgeving. Mijn 3 jonge kinderen vonden er direct speelkameraadjes, de ouders even goed. En nachtlawaai ... je kon elke avond wel aan een tent terecht voor een babbel en een drankje, maar dat was allemaal heel rustig !

La Tour sur Orb scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews