Appartement Le Domaine des Sources

6.3Voldoende

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, La Salvetat sur Agout

Op vakantie geweest naar Le Domaine des Sources?

6.3Voldoende

• 7.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Sources voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Le Domaine des Sources

• 8tom13-02-2012

lekker rustig en veel ruimte om te spelen

Wij waren er in juli 2011 en wilden eens een keer geen schreeuwerige camping maar een huisje in de natuur in Zuid Frankrijk. Het ligt een beetje afgelegen maar wel mooi inn de heuvels. Leuk zwembad met kinderbadje, niet al te groot maar prima. Huisje was netjes en wij hadden een afgesloten terras, fijn voor de kleine. En er werden activiteiten georganiseerd maar daar deden wij niet aan mee. Wij hebben ene paar leuke dorpjes bezocht (Castanet le haut is een aanrader!) en Montpellier en Beziers (mooie katedraal!) zijn echt leuk voor een dagje uit. En Carcassonne is anderhalf uur rijden, mooie stad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 6Fam Meijer19-09-2010

Prima huisje, mooie omgeving

Prima vakantiehuisje, vaatwasser is erg prettig en werkt goed. Uitzicht bij onderste rij huisjes is fantastisch. Verder is het voor jonge kinderen die veel buiten spelen een niet erg aantrekkelijk park, weinig mogelijkheden. Wij waren er echter in september, wellicht is in juli en augustus meer op dat gebied. Het zwembad zou open zijn tot half september, maar vanaf 5 september was het eigenlijk niet meer te gebruiken. Het was erg vies, vol insecten en zelfs een dode muis, en werd niet meer schoongemaakt. Ik neem aan dat dit in de zomermaanden beter is, maar was voor een ons een minpuntje, er waren toch zeker nog een aantal dagen dat we er gebruik van hadden willen maken. De omgeving is erg mooi, heuvel/bergachtig. Alles rond de 700 a 1000m hoog. Mooi meer vlakbij, schattige dorpjes enz. Enig nadeel voor als je veel op pad wil is dat het park redelijk afgelegen ligt. Een redelijk supermarkt lig op 20min rijden (Laucaune) en een beetje goede markt ligt in St Ponts de Thomiéres, 25 min. (

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 8niek27-09-2009

niet echt het paradijs

leuke week gehad in het najaar. alles is al in diepe rust maar de omgeving toppie. huis was netjes alleen de douche zat geen glijstang beetje jammer eigenaar moeilijk te bereiken op zijn telefoonummer, waardoor we een kwartier buiten het appartement hebben gestaan omdat het slot defect was

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7fam. jongman08-08-2009

klein park, maar gezellig

klein vakantieparkje, wel gezellig jammer dat er geen bar of winkel is. goede service. nadeel is als je erop uit wilt moet je echt anderhalf uur rijden om bij de uitvalswegen te komen. animatie is leuk er werd elke dag en avond wel iets georganiseerd. al met al leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Sandra17-08-2008

Als je op je rust gesteld bent

Het is een zeer kleinschalig vakantieparkje (80 huisjes) met een klein zwembad, een luchtkussen voor de kids, franstalige animatie voor de kinderen, 2 tafeltennis-tafels en de bakker komt langs van maandag t/m vrijdag. Zaterdag ben je op jezelf aangewezen en zondag zorgt de receptie voor brood. De huisjes zijn ruim met een groot terras, de vaatwasser en de combi-magnetron zorgen voor iets extra's. Als je niet van de drukte van een camping houdt is dit een goed alternatief. Wij waren er eind juli en er was geen nederlander te bekennen, dat is in Frankrijk ook al aardig, want meestal waan je je in Nederland qua aantal nederlanders die er rondlopen. Ze waren ook wel in het dorp te vinden!

Gereisd met familie in juli 2008

• 6Marcel Somers31-07-2007

De ligging is niet verkeerd als je van wandelen en sportief fietsen in de bergen houdt. Er zijn namelijk behoorlijk wat klimmetjes om te bedwingen. Zwemmen kun je in de meren in de buurt. Als je echter naar het strand wilt dan is de dichtsbijziinde lokatie zo'n 80 kilometer verwijderd (1 1/2 uur rijden). Op de lokatie zelf verblijven hoofdzakelijk fransen en een enkele belg. Er is geen gezellig ingerichte bar op het complex en het zwembad stelt niets voor.

Gereisd met familie in juli 2007

• 2Tompie28-07-2006

Wij verbleven van 15 tot 22 juli op het domein en dit is ons zeer slecht bevallen. Door slechte bewegwijzering naar het domein reden we een uur verloren in La Salvetat. Daar aangekomen bleek dat ons huisje nog niet gepoetst was. Toen we het eindelijk ter onze beschikking kregen was het vuil en vies. Het zwembad is niet meer dan een ploeterbad en bevat veel te veel chloor. Koken op 2 platen tegelijkertijd is ook uit den boze want dan zagen we het licht knipperen. Tot overmaat van ramp werden we beschuldingd van een beschadiging aan de tv die er al was van tevoren. We hadden de tv niet gehuurd en dus ook niet gebruikt. De eigenaar was uitermate onbeschoft en gebruikte zelfs geweld tijdens de discussie. Dit was geen vakantie maar een nachtmerrie!

Gereisd in juli 2006

Appartement Le Domaine des Sources info