Camping Goudal

Contact

116 reviews over Camping Goudal

• 9Sven02-10-2016

Geweldig!

Mooi en rustig gelegen, perfect met jonge kinderen: speeltuin, zwembad, zwemvijver en animatie, van alles net genoeg maar niet overdreven zoals op veel grote campings. De huurtenten zijn super ingericht en alle plaatsen waren - toch in die periode - zeer ruim. Vanalles te doen (meertjes met en zonder recreatie, prachtige wandelingen, leuke dorpjes) dichtbij en wat verderaf: mooi gedocumenteerd op de camping. En ook voor ons, klimmers, bleek Les Caroux slechts op 45' rijden te liggen.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10van Boxtel05-09-2016

Geweldige camping

Camping Goudal is een heerlijke camping en prachtig gelegen midden in de natuur. De camping is centraal gelegen. Binnen 15 minuten rijden ben je bij een heel mooi meer, lac de Raviege, waar je lekker kan zwemmen. De uitstapjes Gorges d'heric en Carcassone zijn zeker ook een bezoekje waard! Daarnaast zijn de eigenaren erg aardig en staan zijn altijd klaar om tips te geven over wat er in de omgeving te doen is. Op de camping zit een klein restaurantje waar je heerlijke pizza's en schotels kan bestellen. Ook de broodservice 's ochtends is zeker een aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Ingrid Meijer22-08-2016

perfect met jonge kinderen

Fijne camping met vriendelijke eigenaren Femke en Michiel. Netjes onderhouden, sfeervol, gezellig en ruim opgezet. Wij huurden een houten chalet, compact en prima om in te verblijven. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig.
    Met name het eigen sanitair vonden wij een grote plus. Als je met baby reist, houd er dan rekening mee dat het babybedje niet in de volwassen dan wel kinderkamer past, maar in het woongedeelte staat. De 5 chalets liggen aan het begin van de camping, wat verder af van de rest van de kampeerplekken. Het opblaaszwembad voldeed prima en ik begrijp dat deze winter een zwembad wordt gebouwd. Het zwemmeertje ligt op de camping en de kinderen spelen daar graag met de matten in het water. Animatie is laagdrempelig, 2x per week een paar uurtjes in de ochtend knutselen en hutten bouwen en 's avonds kampvuur en jeep safari, de kinderen vinden het fantastisch! Met name Nederlandse gezinnen. 's Avonds koelt het door de hoogte flink af, warme spullen mee voor de avond/ nacht. Dagelijks verse broodjes en 's avonds kun je wisselend pizza/ friet bestellen. Le Salvetat is een klein dorpje met twee kleine supermarkten, lokale bakkers en slagers. Ga vooral even langs bij patisserie Flipo voor de macarons en het overheerlijke ijs! Zeer aan te raden is een bezoek aan de Gorges d'Heric, zelf forellen vissen bij de bassins in het dorp (voor op de bbq) en de meren in de directe omgeving. Femke kan je veel vertellen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Joyce van de Velde22-08-2016

Wat een top locatie!

Onze kids (7,11) waren niet meer weg te slaan. Spelen tot het donker werd. Heel ontspannen sfeer, leuke activiteiten (kampvuur, rit met de jeep, huttenbouwen, knutselen). Ook onze dochter van 11 kon zich prima vermaken. In het zwem meer zaten een paar 'grote'vissen waardoor ze het zwemmen een beetje eng vonden. Het zwembad zelf was wat fris. In de buurt is zoveel te zien en te doen. De eigenaaresse staat klaar met super leuke tips en heeft veel energie. Restaurant is eenvoudig maar super handig als je geen zin hebt in koken. De ligging is prachtig. Wij komen graag een keer terug.

• 9Elisa van Egmond15-08-2016

Lekker rustige camping, bijzonder mooi gelegen.

We hebben genoten van deze mooie, rustige, gezellige camping. De ligging is prachtig. In de buurt is er genoeg te zien en beleven, zeker met jonge kids. Onze 4 jongens hebben zich prima vermaakt; zwemmen, kikkers vangen, springen van rotsen bij Gorge d'Heric, Carcassonne, off-road ritje, spelen op de vlotten in het meer, hutten bouwen, marshmellows eten bij het vuur. Onze kids speelden met zowel Franse als Nederlandse kinderen. Femke en Michiel, die de camping runnen, vonden we erg vriendelijk en gastvrij. Enige minpuntje vonden wij dat het door de ligging in de bergen 's avonds wat snel koud wordt.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Marcel08-08-2016

Heerlijke camping

Prachtige camping. Mooie ligging en grote plaatsen. Vriendelijke mensen (zowel eigenaren als andere gasten). Leuke activiteiten voor de kinderen. Schappelijke prijzen. Zwembad is niet echt super. Wij hebben het er heel erg naar onze zin gehad.

• 8Eetgelegenheden

• 8Esmeralda06-08-2016

Fijne camping voor gezinnen met kleine kinderen

Het is een fijne rustige camping waar de kinderen genoeg te doen hebbben. Verwacht geen groots animatieplan maar elke dag 1 activiteit - 1 zwembad en 1 klein meertje en een leuk speeltuintje. Er is de ene avond friet met snacks en de andere avond pizza te verkrijgen. 's Morgens is er brood van de lokale bakker en heerlijke croissants en pain du chocolate. In de omgeving 2 meren op +/- 20 minuten rijden. Het ligt in een rustig stukje frankrijk en als je iets wil ondernemen ben je ongeveer een uur tot anderhalf uur onderweg.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Maaike Verbeek03-08-2016

Top camping !

Een prachtige plek; duidelijk aandacht voor hoe alles eruit ziet. Rustgevende uitstraling, groen met prachtige bloemen. Grote tentplekken. Vorig jaar met onze eigen tent en dit jaar in een ingerichte De Waard tent van alle gemakken voorzien. De kinderen hebben genoten. Rennen, spelen, zwemmen. Perfecte plek om de telefoon weg te leggen en weer tot jezelf te komen. Geen pin, 1 wifi plek: voor ons heerlijk. Broodjes op de camping, heerlijke wijn, twee menu's: alles simpel, maar precies wat nodig is en met aandacht gekozen. Meertje vonden de kinderen ook heel leuk: vlotten bouwen met de matten die erin liggen, vissen kijken, glijbaantje. In de omgeving liggen mooie meren, waar je een dag naar toe kan. Carcassonne, het strand op 1 à 2 uur rijden. Vriendelijke eigenaren. Simpele animatie, niks te druk of te luid of te laat. Kortom: echt een aanrader als je houdt van ontspanning, voor de kinderen zonder 'disco of Koos Konijn- effect'!

• 9Eetgelegenheden

• 9Sabine02-08-2016

ge-wel-dig

Wat hebben wij ontzettend genoten op deze camping! De reservering verliep zeer prettig en snel. De eigenaren zijn je graag tot hulp. De camping is prachtig, rustiek, ligt midden in de natuur, heeft grote plaatsen en straalt rust uit. Wij verbleven in een(huuraccomodatie) De Waard tent; in een woord geweldig. Aan alles is gedacht, het ontbrak ons aan niets! Onze kinderen (5 en 7) hebben hier de tijd van hun leventje gehad. Ze vermaakten zich in de speeltuin op de trampolines of scharrelden heerlijk over de camping. Want dat kan gewoon nog op deze camping. Voor verkoeling kun je naar het zwembad of het meertje. Op de camping kun je voor een prima bedrag eten. In het dorpje leken niet veel restaurants te zitten. De staat van het sanitair is goed. En namens onze kinderen: een dikke pluim voor de animatie. Ze hebben het nog steeds over de safari in de jungle.

Wij zouden hier graag weer terugkomen!!

• 9Judith van der Leeden01-08-2016

Heerlijk verblijf op gastvrije en rustige camping

Als je een camping zoekt met mooie ruime plaatsen, rust voor wie dat wil en een praatje met andere ouders bij de speelplek van de kleinere kinderen, dan kun je zeker naar Camping Goudal! Geen uitgebreide animatie, maar wel een knutseluurtje of huttenbouwen en verder eindeloos spelen in het speeltuintje, de trampolines, het meertje (dat niet direct toegankelijk is voor kleine kinderen!) of bij de tent. De campingeigenaren zijn zeer gastvrij en heel vriendelijk. Mijn glutenvrije brood kon zelfs in maaltijdporties verpakt in hun vriezer bewaard worden, zodat ik elke dag vers brood had! Een aanrader is ook de trekkershut, die je kunt huren voor de laatste nacht, zodat je 's ochtends vroeg met een droge tent kunt vertrekken omdat je die de dag ervoor in alle rust hebt kunnen inpakken. De camping heeft ook huurtenten van De Waard en nog een ander merk en behalve dat het handig kan zijn voor als je geen eigen tent hebt of wilt meenemen, bieden ze ook een mooie aanblik op de camping. Het sanitair was goed en netjes. De douche gaf veel water op een instelbare temperatuur, heerlijk! Kortom, wij hebben het met onze kinderen van 9 en bijna 4 zeer naar ons zin gehad! Minpunt is het zwembad dat erg klein is. Komende winter wordt er een groter zwembad gerealiseerd.

Camping Goudal info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200