Camping Goudal

Meer camping info

Contact

116 reviews over Camping Goudal

• 7Heidi21-09-2017

"Niet voor herhaling vatbaar"

Een mooi stukje natuur in Frankrijk, helaas als de scholen in nederland weer begonnen zijn moet je hier niet meer wezen. Op 5 september kwamen wij om ca. 17.00 uur aan op deze mooi uitziende camping. Na ons gemeld te hebben op de receptie mochten wij een plek uitzoeken, er werd medegedeeld dat het sanitairgebouw gesloten was op het terrein, maar boven bij woonhuis was ook een gelegenheid. Best moeilijk te bereiken voor iemand die slecht te been is. Na vraag of er iets te eten was melde men dat er wel een pizza gemaakt kon worden, maar verder was het seizoen over dus alles gesloten. Vriendelijk dat men bereid was om iets voor ons en nog ca 4 andere personen te maken. Na ongeveer anderhalf uur kwam men het geld voor het eten teruggeven met de mededeling dat de stroom was uitgevallen. Niet even voor de mensen die de weg niet kennen naar het dorp gaan om daar pizza te halen? Nee gewoon op zijn Hollands gezegd: zoek het maar uit. Tja als reactie krijg je: Voor ons is het seizoen over vandaar dat het maar 15 euro kost. Ga dan gewoon op 3 september dicht.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Michelle24-08-2017

Heerlijk speelparadijs voor de kinderen

De camping is heel mooi gelegen tussen de bomen. Daardoor heb je op alle ( zeer ruime) kampeerplekken altijd wel zon en schadumomenten op de dag. De kinderen (4 en 7) konden vrij over de camping lopen. Het zwemmeertje is een echt speelparadijs (vlotten maken van de matten en zwempoeltjes graven voor de kikkertjes). Ook vanaf de camping kun je een aantal wandelingen maken. Carcassonne ( bijna 2 uur rijden, waarvan de helft ongeveer slingerweggetjes) , castres, markt in saint Pons en gorges d'heric ( mooie rotsen met kleine zwempeoltjes ertussen; 45 min rijden) zijn leuke uitstapjes. Wandeling van het "wilde kind"ten westen van Lazauc is zeker ook een aanrader. Wij hebben dan ook een heerlijke vakantie gehad.

• 8Anouschka en olaf19-08-2017

Fijne vakantie plek

Enorm genoten in onze gehuurde de waard tent. Doordat de temperatuur deze zomer wat lager lag waren de nachten erg fris maar onder onze dekbedden (vd tent) hadden wij het lekker warm. Onze meiden van 5 en 8 konden zelf overal heen en hebben zich erg goed vermaakt. Genoeg te doen in de omgeving maar wel wat verder rijden. Wij vonden het erg leuk om naar de gorges d heric te gaan

• 9Jasper en Caroline14-08-2017

Heerlijk onthaasten in de natuur

Wat hebben wij met onze twee meiden van vijf en drie jaar genoten van ons verblijf op Camping Goudal! Vanaf het moment dat we aan kwamen rijden overviel ons een aangenaam gevoel van rust door de prachtige ligging middenin de bosrijke natuur ('s avonds laat hoorde je zelfs de uilen...een heerlijk geluid om bij in slaap te vallen). We konden onze kinderen met een gerust hart loslaten, omdat het speelterrein autovrij is en het zwembad en het zwemmeer omheind zijn. De kinderen hebben daardoor ook een enorm gevoel van vrijheid ervaren, omdat ze zelf met hun vriendjes en vriendinnetjes 'op pad' konden. Ook hebben we heerlijk genoten van het nieuwe zwembad op de camping (met fijne ligbedden erbij). Onze huurtent was compleet ingericht en zowel tent als plaats waren verrassend ruim, waardoor we een optimaal kampeergevoel hebben ervaren. En verder: goed verzorgde animatie, 's ochtends heerlijk vers brood en leuke trips in de omgeving. Femke en Michiel, ons verblijf was voor herhaling vatbaar!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Fam. Menkveld13-08-2017

Super camping

Wij zijn net weer terug uit La Salvetat, en wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Een fantastische camping en erg geschikt voor jonge kinderen. Onze dochters hebben zich geen moment verveeld. Ook fijn is het nieuwe zwembad en het prachtige meertje. Wij stonden op plek C53, een hele grote plek met zowel genoeg zon als schaduw. Femke en Michel weten veel van de omgeving en hebben ons meerdere keren goed geholpen. Dagje Carcassonne is zeker aan te raden, maar ook Gorges de Heric. Wij zouden dit zo weer boeken!

• 8Lisette12-08-2017

Heerlijke plek midden in de natuur

Samen met mijn partner en dochtertje van 10 maanden heb ik volop genoten van deze mooie camping! Het vernieuwde zwembad en zwemmeer was voor ons fantastisch. De ruime campingplaatsen met voldoende schaduw waren voor ons ook echt een uitkomst want we hadden 32 graden en zonnig weer. Mooie bijkomstigheid: het koelt 's nachts goed af doordat je in de bergen zit tot ongeveer tot 15 graden. Het sanitair is erg verouderd maar volstaat, 's avonds is het rondom het terras en de bbq plek erg gezellig. Op het terras worden eenvoudige gerechten en heerlijke wijn geserveerd. Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie zijn op deze camping aanwezig!

• 6Staat v/h sanitair

• 8Fam.09-08-2017

Hele fijne vakantie gehad op Camping Goudal.

Een mooi gelegen camping in een fantastische omgeving. Wij zaten in een van de vijf chalets. Deze zijn niet heel ruim maar voldoende voor twee volwassenen en twee kinderen (jonger dan 10 jaar). Veel plezier gehad op de camping (fijne broodservice, mooi zwembad (wel druk als de camping vol zit), prima restaurantje (eenvoudig maar lekker avondeten, ijsjes, drankjes). Er is een klein supermarktje op vijf minuten rijden, een grotere supermarkt is toch al gauw vijfentwintig minuten rijden. Verder een hele mooi omgeving waarbij je rekening moet houden met de reistijd (veel slingerwegen gezien de bergachtige omgeving). Aanrader is om de kust een keer op te zoeken (bv. Valras plage), de kloof, een mooie autoroute met uitstapjes. Michiel en Femke kunnen hier alles over vertellen.

• 9Fam. Korp.28-07-2017

Dikke aanrader

Dit was onze eerste kampeer ervaring als gezin met 3 kids (9, 7 en 2). We hebben een tent van De Waard gehuurd omdat we zelf geen tent bezitten. Fijne eigenaren die ons tipte wat we konden doen met de kinderen. Het was goed te merken dat ze de camping runnen met passie. Alle bloemen en planten, de speeltuin, het zwembad en voorzieningen, het was allemaal top in orde. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt. Een paar keer per week worden leuke activiteiten georganiseerd. Denk aan een kampvuur met marshmallows, een safari tocht en hutten bouwen. De kids keken er echt naar uit. De omgeving is prachtig (wel bergen rijden) en een bezoek aan de Gorges d' Geric is echt een absolute aanrader. Ben je het even zat rij je met 1,5 uur (ook een hele mooie rit) zo naar Valras Plage en zit je op het strand aan de Middellandse zee. Veel gezinnen met kinderen aanwezig. Rits open, kids naar buiten tot s'avonds laat. We kunnen niets anders zeggen dat deze camping dik aan te bevelen is!

• 9Marica08-06-2017

Super en enorm behulpzaam!

We kwamen autopech op de camping en Michiel en Femke stonden direct klaar om te helpen. Gebeld met de garage en geregeld dat we na de vakantie weer gewoon naar huis konden. Een heerlijke camping in een fantastische omgeving. Het sanitair is erg netjes en schoon, altijd prettig. Ze zijn nu een prachtig zwembad aan het maken, wat deze maand in gebruik genomen kan worden. Samen met een meertje op de camping zal dit leiden tot veel waterpret. Michiel en Femke leggen hun hart en ziel in deze camping, erg leuk om te zien. Aangezien er vanwege het feit dat wij buiten het seizoen er waren, kunnen wij de eetgelegenheid niet goed beoordelen, maar we gaan ervan uit dat dat ook top is. Een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2017

• 5Bart van Dongen29-03-2017

prima camping, service kan beter!

Heerlijk rustige camping, prima vertoeven.

Eigenaar is niet behulpzaam in noodgevallen, en het leek allemaal wat teveel.

Nadeel van deze camping is dat je overal ver vandaan zit, wel leuke dingen te doen maar altijd een stuk rijden. Supermarkt is minimaal 30 minuten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016