Géén boekingskosten

Goudal

FrankrijkLanguedoc - RoussillonLa Salvetat sur Agout

We hebben de beste aanbieders voor Camping Goudal voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 141 reviews
+75/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 141 reviews
  • 6.4Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

141 Reviews over Goudal

• 9Laurent van de Mortel08-08-2022

Een hele fijne rustige camping op een toplocatie. Ruime plekken en onze kinderen van 2 en 5 vermaakte zich top. De camping heeft eigenlijk alles, een zwembad, zwemmeertje. Fijne speeltuin en een gezellige bar boven waar tegen een goede prijs goed gegeten kan worden. Wij gaan volgend jaar weer!

• 8Gerard04-08-2022

Fraaie, rustige camping

Fraaie, rustige afgelegen camping in de bergen. Prima zwembad en restaurant, sympatieke eigenaren. Plekken op veldjes. Veel tenten. Sanitair licht verouderd. Mooie natuur in de omgeving om te verkennen zoals cols en meertjes. Geen stad in de buurt. Voor kinderen tot circa 12 jaar. We komen er graag terug.

• 8Paul Hoffschult04-08-2022

Geweldige camping op een mooie plek

Fantastische plek in een mooi gebied. De sfeer op de camping is heel relaxt. De eigenaren Willem en Kim hebben er iets moois van gemaakt. Restaurant is heel gezellig. Kaart is eenvoudig maar erg lekker en goeie prijzen. We hadden onze racefietsen mee en hebben mooie rondjes kunnen fietsen. Het meer in de buurt biedt genoeg vertier. We komen hier zeker terug.

• 10Bart en Mayke18-03-2022

Heerlijke camping.

Familiecamping voor gezin met jonge kinderen. Rust, natuur & tegenwoordig prima zwembad. Voor de tweede keer naar Camping Goudal geweest. Heerlijke gezinscamping met voor jonge kinderen. Wij huurden wederom De Waard tent, helemaal goed. Rust en prachtige natuur. Veel uitstapjes mogelijk, reken daarbij wel op wat kilometers. Bezoekers aan de camping was mix Nederlands en Frans. Prima broodservice! Sanitair eenvoudig maar voor ons niet storend.

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 4Familie21-09-2021

Nooit meer

Met flinke haarspeldbochten en smalle wegen kom je op een hele mooie groene camping, met grote plekken. Helaas door de hoge ligging is het erg koud en vochtig waardoor je ook veel last hebt van vliegen op de plek. Het meertje stelt niet zoveel voor en de voorzieningen daar zijn niet onderhouden (glijbaan en stoelen). Het sanitair is verouderd, wordt slecht schoongemaakt en afwassen kan alleen met lauw tot koud water. Je hebt bijna nergens bereik en je kunt niet met pin betalen. Betaal ook niet vooruit!! Want wil je eerder weg, dan is er NIETS te regelen! Het restaurant werkt niet, als je reserveert, wordt er qua inkoop niet goed ingeschat en het alternatief komt en verkeerd en zo laat dat de trek je is vergaan. Ook hier wordt geen coulance getoond en betaal je de volle mep. De eigenaren zijn aardig, maar niet klantvriendelijk ingericht. Wij zijn heel erg teleurgesteld weggegaan en daar werk je niet het hele jaar hard voor. NOOIT MEER!

• 3Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Lars08-09-2021

Goede camping, rustig, gezellig, schoon!

Uitermate gezellige camping voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 14/15. Mooi opgezet op verschillende terrassen rond de zwemvijver. Prima zwembaar als je geen problemen hebt met natuurwater. Wij zijn er dan ook vaak geweest. Zeker met het aanwezige drijfmateriaal (surfplanken en een drijvende steiger) erg leuk! Zwembad is ook aanwezig, niet heel groot, maar voldoende voor een camping van dit formaat. Sanitair is gedateerd, maar verder prima in orde. Dat er modder op de vloer ligt doe je na een paar dagen regen niet zo veel aan, maar buiten dat was het eigenlijk altijd in orde. Op de camping is een barretje met klein terras aanwezig. Altijd gezellig, en de prijs/kwaliteit van het eten/drinken is uitstekend. Eigenaren zijn altijd behulpzaam en in voor een praatje, en werken zichtbaar hard om deze camping iedere dag een beetje beter te maken. De omgeving is ronduit schitterend, maar je moet wel van de natuur houden!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Famille Champs24-08-2021

Wat valt dat tegen

Op basis van de website besloten te boeken.Het zwembad is prima in orde en hier bestaat geen corona! Tot zover de positieve kant.Geen WC papier, geen handwasmiddel, geen warm afwaswater en soms een dag helemaal geen water. Bestellingen voor brood gaan vaak mis. De eigenaren proberen er wat van te maken, maar het ontbreekt hier aan ervaring of personeel, meet 100 plaatsen kan je het niet met 4 mensen rooien. Totaal zijn er 8 WCs waarvan er 1 permament kapot is, daarom altijd smerig, volle bakken met maandverband enz. Douches die verstopt zitten, Afwasbakken, wastafels, douches allemaal in 1 dampende kleine natte grot, en ga zo maar door. Dit was een echte horror ervaring. Ja, het kan zeker wat worden, maar dan moet er wel het nodige gebeuren. Hou er rekening mee dat het hier ongeveer 750m hoog ligt en de temeperatuur hier al gauw 10-12 graden lager ligt overdag. Lekker als de zon schijnt maar met bewolking niet warmer dan 16 graden.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 6Wieger24-08-2021

Mooie omgeving, maar de camping viel tegen.

Wij zijn op deze camping afgegaan vanwege het vele lof wat ze krijgen in de beoordelingen hier op Zoover. Helaas hebben wij de camping wel anders ervaren dan we hadden voorgesteld. Wat wij als positief ervaren hebben is dat de eigenaren heel aardig en behulpzaam zijn. De camping ligt in een mooie groene bosomgeving en is perfect voor fietser en wandelaars. De rest van de omgeving heeft weinig te bieden en je moet toch al snel een stuk rijden voordat je een stadje of iets dergelijks kan bezoeken. Sanitair is heel vaak vies en er is ook vaak geen warm water voor het afwassen. Zwembad is mooi en heerlijk als het water warm is, maar helaas was het de helft van onze vakantie steenkoud water. Daarnaast is het zwembad ook gesloten als de weersomstandigheden wat slechter zijn.Het meertje op de camping is een afknapper en niemand zwemt hierin (behalve de kikkers). Elektriciteit viel af en toe bij ons uit en de WiFi is traag en vaak onbereikbaar.

• 4Staat v/h sanitair
  • 10Herman Brosky24-08-2021

Fantastische vakantie

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad op deze super camping! De camping zelf is prachtig groen, met grote plekken in een mooie natuurlijke omgeving. De nabije omgeving is ook prachtig en heel fijn om mooie wandelingen te maken bijvoorbeeld bij het grote meer in de buurt. Wil je wat anders dan kun je een dagje strand plannen aan de mediterrane kust bij Beziers. Of een dagje naar Carcassonne of zelfs Spanje. Op de camping is het heel gezellig en gemoedelijk en de kinderen zijn de hele dag zoet met alle nieuwe vriendjes en vriendinnetjes in de speeltuin, op de trampolines of in de speelhoek bij het restaurant. In het restaurant kun je heerlijk eten van een dagelijkse kaart met wisselende weekspecials. En echt voor een heel schappelijke prijs! De eigenaren, Kim en Willem, zijn hele lieve mensen, erg gezellig en behulpzaam, ze staan altijd klaar voor advies en om mee te denken. Wij gaan volgend jaar zeker weer!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8joost10-08-2021

Heerlijke gezinscamping

Een heerlijke familiecamping gerund door de Belgische eigenaren Willem en Kim. Kinderen kunnen naar hartelust spelen op de camping. In de speeltuin, op de trampolines of lekker in het zwembad of bij het speelmeer. De horeca is klein, maar functioneel en gezellig voor een avondhap, drankje of een ijsje. De sfeer is heel gemoedelijk. De ligging van de camping is in een schitterende omgeving, maar je moet wel even de auto pakken voor uitjes. Voor sportieve fietsers is het fantastisch zowel op de mtb als racefiets. Op een kwartiertje rijden zitten twee prachtige en niet te commerciële meren waar je heerlijk kan zwemmen. Het sanitair heeft de komende jaren wel een upgrade nodig, maar de douches zijn heerlijk. Ik hoop dat het ze lukt om alle investeringen te doen die ze willen doen (camping is vlak voor corona overgenomen). Aanrader om nog eens terug te gaan.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar