Camping Goudal

123 reviews over Camping Goudal in het Nederlands

Heerlijke camping! Aanrader!

Van Hoorn,
14-4-2019

Afgelopen zomer hebben wij op camping Goudal gestaan. Een heerlijke rustige camping met een fijne sfeer in een prachtige natuurlijke omgeving. Onze kinderen ( 5, 9 en 11) hebben het uistekend naar hun zin gehad. Het was fijn dat ook onze jongste zelf over de camping kon lopen en dus ook im haar eentje naar de speeltuin kon of een ijsje kon halen. Het is een hele veilige omgeving waardoor wij als ouders ook lekker konden ontspannen zonder ons zorgen over de kinderen te maken. Die hadden het de hele dag naar hun zin vooral zwemmen en de trampolines waren favoriet. Verder hebben we genoten van de gastvrijheid van michiel en femke, zij kunnen je ook veel tips over de omgeving en uitstapjes geven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hartstikke prima

Ivo Tiebosch,
19-1-2019

In deze camping kun je in het algemeen goed tot rust komen. Even uitgaande dat er geen groepen Fransen zijn, al is daar een groepsveld voor. Zorg voor voldoende stroomkabel. Deze camping geeft zo'n rust omdat het een eigen dal is met meertje. Overal is groen. Het zwembad is klein maar afdoende en je loopt ook zo het meertje in, waar je wel tussen wier en vissen zwemt (heeft ook zijn charme) en waar er bijvoorbeeld speelmatten liggen. De animatie is 3x per week. Vooral de jeep-safari en het kampvuur is iets wat je (jongere) kinderen niet willen missen. Het restaurant heeft een zeer beperkte kaart, maar het is goed eten. De camping ligt wel zeer verlaten. Alles is ver rijden, maar de natuur in de omgeving is wel erg mooi en groen. Het stadje in de buurt is niet heel bijzonder en markt stelt niets voor, daar zelf je vis vangen was wel heel leuk. Je kunt vanuit hier naar het mooie Carcassone en Haut Languedoc, maar ook na een flinke rit.

Heerlijke plek!

Fam. Bakker,
24-8-2018

Deze camping ligt echt heel mooi in de bergen; overdag heel erg warm en in de avond lekker koel (maar niet koud). Wij hadden een plek met in de middag schaduw, wat heerlijk was. Dit hebben wij vooraf nagevraagd bij de supervriendelijke en behulpzame eigenaren. De natuur rondom de camping is erg gevarieerd. Als je houdt van dorpjes met terrasjes; die zijn er weinig in de directe omgeving. Voor grotere plaatsen moet je ongeveer 1,5uur rijden, maar de route naar deze plaatsen is ook prachtig. In het dorp La Salvetat zit een kleine supermarkt waar je alles kan halen wat nodig is, voor een grotere supermarkt moet je 30minuten rijden naar Lacaune. Wij vonden dit niet zo'n bezwaar. Op de camping is een heerlijk zwembad zonder parasols, maar met ligbedden. In de avond kan je hier pizza of patat halen. Meer is er niet, zou wel nog een verbeterpunt zijn. Sanitair is meestal schoon. Voor kinderen (en dus voor ouders) is het echt genieten hier!

Leuk, maar geen WoW!

Steenbakkers,
23-8-2018

Een camping midden in de natuur. Mooie ruime plekken. Wij vonden de camping alleen te ver achteraf liggen. Spar in het dorpje dichtbij was vaker leeg dan vol. Brood op camping wisselde kwaliteit per dag. Sanitair (met name toiletten) niet schoon, en weinig gericht op kinderen. Ik miste bv familiedouche. Zwembad echt super, keurig onderhouden. Ontbreekt nog stoepje voor ingang en kast voor schoenen. Zou klein verbeterpuntje zijn. Op terras hebben ze of pizza of friet met chickenwings. Wij hebben alleen de pizza op... Voor ons geen 2de keer meer. Te droog. Verder is weg naar camping toe erg smal. Met caravan achter auto hopen op geen tegenliggers....

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Menkveld,
18-8-2018

Voor de 2e keer op camping Goudal geweest op plek C 53 en het was weer fantastisch! Camping was weer goed onderhouden en schoon sanitair. Femke en Michiel en ander personeel weer zo betrokken en erg behulpzaam! Leuke uitstapjes gedaan naar o.a. Valras Plage, Castres, Lac de Raviege, Col de Montalet maar ook volop van het mooie zwembad genoten en kikkers gevangen bij het strandje op de camping. Echt een top camping voor jonge kinderen, je kan ze lekker hun gang laten gaan en zelf een boek lezen. De jeepsafari met Michiel was volgens onze dochters erg cool! Zeker weer voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooi, divers en schoon.

Bart Manniën,
9-8-2018

Twee dagen voor onze aankomst hebben we gebeld dat we wilden komen. Er was nog plek en zelfs keuze ook! Wat een leuke camping met zwemmeer én zwembad. Ligging en faciliteiten waren dik in orde. Wij hadden een ruime, schaduwrijke plek. Wel viel het ons op dat er voornamelijk gezinnen waren met jongere kinderen (tot +/- 8 jaar). Tieners waren er maar weinig dus die van ons hadden niet echt aanspraak. Gelukkig hadden ze voldoende aan elkaar. De winkels in de buurt voorzagen in de meeste benodigdheden maar de typische grote supermarkten waren en flink eind weg. De diversiteit in de natuur was fantastisch. Van bergen bedekt met heide, dalen met grasvelden tot oerwouden en meren. Voor ieder wat wils. Ondanks de hitte overal steeg het kwik op de camping tot een graad of 30 en koelde het 's-nachts heerlijk af. Het eten (pizza / friet met kippenvleugels) was goed, al kunnen ze daar nog meer mee doen. Wij hebben er in ieder geval enorm genoten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping voor gezin met kinderen tot 12 jaar.

Fam. Remmerswaal,
5-8-2018

Camping Goudal is een hele mooie camping. Ruime plaatsen en super verzorgd. Het zwembad is bijv. door de eigenaren zelf aangelegd en ziet er prachtig uit. Voor oudere kinderen is er op deze camping niet veel te doen. Voor kinderen tot een jaar of 12 is dit echt een superleuke camping. De camping ligt in de bergen, hierdoor zijn de avonden en nachten koud. Als je van wandelen en sportieve activiteiten houdt is deze camping een aanrader. Als je graag stadjes bezoekt, 's avonds graag een hapje gaat uit eten e.d. dien je er rekening mee te houden dat alles verder weg ligt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fijne gezinscamping!

Onland,
4-8-2018

Fijne gezinscamping middenin de natuur! De kinderen kunnen de hele dag heerlijk zelf spelen. Het terrein is overzichtelijk. De camping ligt wat hoger waardoor het ‘s avonds fijn afkoelt en je goed kunt slapen. Nieuw zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping maar ook wat minpunten

Fam. Spaander,
1-8-2018

Ligging van de camping is heel mooi én hoog; de nachten waren werkelijk heel koud. Mooie, groene omgeving maar in de periode dat wij er waren ook wat minder qua weer, als je dan naar de kust rijdt (via allerlei bergwegen), schijnt de zon wel. De camping wordt vooral bezocht door Nederlanders, met veelal kinderen tot de leeftijd van 10 jaar (maar eigenlijk zou ik hier niet naartoe gaan met kinderen die ouder zijn dan 6 jaar). Het sanitair is naar onze mening niet heel schoon, er zijn ook geen aparte kindertoiletten, wat op deze camping fijn zou zijn want veel campinggasten laten hun kinderen 'lekker hun gang gaan op de camping en ook op de wc'. Wij hebben ons een beetje verkeken op de ligging, hoog en in mooie natuur, maar als je houdt van gezellige dorjes met marktjes en terrasjes dan zit je in de verkeerde streek. Wij huurden een de Waard tent; niet heel goedkoop. Een parasol was fijn geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Veronique en Olivier,
27-7-2018

Geweldige camping, prachtige omgeving. we hebben een topvakantie gehad!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Goudal in La Salvetat sur Agout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Goudal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.