Camping Goudal

130 reviews over Camping Goudal

• 2019
    9Maartje07-11-2019

Niets dan lof!

Wat een fantastische plek! Gastvrij ontvangen door vriendelijke eigenaren. Dit is nou echt hoe vakantie bedoeld is! Door het kleinschalige is het voor kleine kids fantastisch. Prachtige en rustige ligging, weg van verkeer met een geweldig zwembad en zwemmeer. Een plek om terug te keren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie uit Amsterdam13-08-2019

Heerlijk.

Familiecamping voor gezin met jonge kinderen. Rust, natuur & tegenwoordig prima zwembad. Voor de tweede keer naar Camping Goudal geweest. Heerlijke gezinscamping met voor jonge kinderen. Wij huurden wederom De Waard tent, helemaal goed. Rust en prachtige natuur. Veel uitstapjes mogelijk, reken daarbij wel op wat kilometers. Bezoekers aan de camping was mix Nederlands en Frans. Prima broodservice! Sanitair eenvoudig maar voor ons niet storend.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Beelen24-06-2019

Rustige en kleinschalige natuurcamping

Bijzonder mooie camping waar we helemaal tot rust zijn gekomen. Heerlijk om s' avonds alleen de geluiden van de natuur te horen. Jammer dat het zwembad pas vanaf 1 juli open is want het zag er heel aantrekkelijk uit!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10P.Arend01-05-2019

Perfecte gezinscamping

Je hebt campings die leuk zijn voor volwassenen en je hebt campings die leuk zijn voor kinderen. Deze camping is voor beide, perfecte voor heel het gezin! We hebben zojuist weer geboekt voor de aankomende zomervakantie.

• 9Van Hoorn14-04-2019

Heerlijke camping! Aanrader!

Afgelopen zomer hebben wij op camping Goudal gestaan. Een heerlijke rustige camping met een fijne sfeer in een prachtige natuurlijke omgeving. Onze kinderen ( 5, 9 en 11) hebben het uistekend naar hun zin gehad. Het was fijn dat ook onze jongste zelf over de camping kon lopen en dus ook im haar eentje naar de speeltuin kon of een ijsje kon halen. Het is een hele veilige omgeving waardoor wij als ouders ook lekker konden ontspannen zonder ons zorgen over de kinderen te maken. Die hadden het de hele dag naar hun zin vooral zwemmen en de trampolines waren favoriet. Verder hebben we genoten van de gastvrijheid van michiel en femke, zij kunnen je ook veel tips over de omgeving en uitstapjes geven.

• 8Eetgelegenheden

• 8Ivo Tiebosch19-01-2019

Hartstikke prima

In deze camping kun je in het algemeen goed tot rust komen. Even uitgaande dat er geen groepen Fransen zijn, al is daar een groepsveld voor. Zorg voor voldoende stroomkabel. Deze camping geeft zo'n rust omdat het een eigen dal is met meertje. Overal is groen. Het zwembad is klein maar afdoende en je loopt ook zo het meertje in, waar je wel tussen wier en vissen zwemt (heeft ook zijn charme) en waar er bijvoorbeeld speelmatten liggen. De animatie is 3x per week. Vooral de jeep-safari en het kampvuur is iets wat je (jongere) kinderen niet willen missen. Het restaurant heeft een zeer beperkte kaart, maar het is goed eten. De camping ligt wel zeer verlaten. Alles is ver rijden, maar de natuur in de omgeving is wel erg mooi en groen. Het stadje in de buurt is niet heel bijzonder en markt stelt niets voor, daar zelf je vis vangen was wel heel leuk. Je kunt vanuit hier naar het mooie Carcassone en Haut Languedoc, maar ook na een flinke rit.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    6Steenbakkers23-08-2018

Leuk, maar geen WoW!

Een camping midden in de natuur. Mooie ruime plekken. Wij vonden de camping alleen te ver achteraf liggen. Spar in het dorpje dichtbij was vaker leeg dan vol. Brood op camping wisselde kwaliteit per dag. Sanitair (met name toiletten) niet schoon, en weinig gericht op kinderen. Ik miste bv familiedouche. Zwembad echt super, keurig onderhouden. Ontbreekt nog stoepje voor ingang en kast voor schoenen. Zou klein verbeterpuntje zijn. Op terras hebben ze of pizza of friet met chickenwings. Wij hebben alleen de pizza op... Voor ons geen 2de keer meer. Te droog. Verder is weg naar camping toe erg smal. Met caravan achter auto hopen op geen tegenliggers....

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Menkveld18-08-2018

Fantastisch!

Voor de 2e keer op camping Goudal geweest op plek C 53 en het was weer fantastisch! Camping was weer goed onderhouden en schoon sanitair. Femke en Michiel en ander personeel weer zo betrokken en erg behulpzaam! Leuke uitstapjes gedaan naar o.a. Valras Plage, Castres, Lac de Raviege, Col de Montalet maar ook volop van het mooie zwembad genoten en kikkers gevangen bij het strandje op de camping. Echt een top camping voor jonge kinderen, je kan ze lekker hun gang laten gaan en zelf een boek lezen. De jeepsafari met Michiel was volgens onze dochters erg cool! Zeker weer voor herhaling vatbaar!

• 8Bart Manniën09-08-2018

Mooi, divers en schoon.

Twee dagen voor onze aankomst hebben we gebeld dat we wilden komen. Er was nog plek en zelfs keuze ook! Wat een leuke camping met zwemmeer én zwembad. Ligging en faciliteiten waren dik in orde. Wij hadden een ruime, schaduwrijke plek. Wel viel het ons op dat er voornamelijk gezinnen waren met jongere kinderen (tot +/- 8 jaar). Tieners waren er maar weinig dus die van ons hadden niet echt aanspraak. Gelukkig hadden ze voldoende aan elkaar. De winkels in de buurt voorzagen in de meeste benodigdheden maar de typische grote supermarkten waren en flink eind weg. De diversiteit in de natuur was fantastisch. Van bergen bedekt met heide, dalen met grasvelden tot oerwouden en meren. Voor ieder wat wils. Ondanks de hitte overal steeg het kwik op de camping tot een graad of 30 en koelde het 's-nachts heerlijk af. Het eten (pizza / friet met kippenvleugels) was goed, al kunnen ze daar nog meer mee doen. Wij hebben er in ieder geval enorm genoten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Fam. Remmerswaal05-08-2018

Mooie camping voor gezin met kinderen tot 12 jaar.

Camping Goudal is een hele mooie camping. Ruime plaatsen en super verzorgd. Het zwembad is bijv. door de eigenaren zelf aangelegd en ziet er prachtig uit. Voor oudere kinderen is er op deze camping niet veel te doen. Voor kinderen tot een jaar of 12 is dit echt een superleuke camping. De camping ligt in de bergen, hierdoor zijn de avonden en nachten koud. Als je van wandelen en sportieve activiteiten houdt is deze camping een aanrader. Als je graag stadjes bezoekt, 's avonds graag een hapje gaat uit eten e.d. dien je er rekening mee te houden dat alles verder weg ligt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

10 tips over Camping Goudal

• Hanneke Stegeman, 21-03-2014 Rapporteren

Stuwmeren in de omgeving Grotten Strand(1,5 uur rijden) Roquebrun Safaripark Sigean(ruim 1,5 uur rijden)

• mart didden, 03-08-2012 Rapporteren

voor de koude avonden en nachten warme kleding meenemen

• aicha, 11-08-2013 Rapporteren

Bezien Minerva: leuk dorpje De ezeltocht was zo leuk, neem wel eten drinken mee! En goed wandelschoenen.

2 vragen over Camping Goudal

• Robbertstep, 18-08-2016 Rapporteren

Kinderen 11 en 10 jaar

Hallo De camping ziet er leuk uit,ik lees alleen veel voor kleine kinderen. Zijn er ook wat oudere kinderen rond 10/11 jaar.

Ton, 21-02-2019

Wij hebben ook geboekt en onze dochter is dan net 10 jaar en onze zoon 6, dus er zijn niet alleen maar kleuters en peuters!

Eva, 20-11-2016

Wij hebben geboekt voor zomer 2017 en zijn dan met een dochter van 9 en zoon van bijna 8. Ik ben ook benieuwd en hoop dat er niet alleen peutertjes/kleutertjes zullen zijn ;-) Groetjes Eva

• mary, 21-04-2013 Rapporteren

welke plaats kiezen op de camping?

Ik vind nergens een plattegrond. Welke plaats kiezen we best; bij het meertje, dichtbij speeltuin of afgelegen? we hebben 2 kleine kids (3 en 6). we hebben graag een grote plaats, half zon half schaduw en een overzicht over de camping. Mooi uitzicht is uiteraard meegenomen. Tips?

Gert & Kenny, 24-06-2013

Beste, wanneer gaan jullie naar de camping. Ons gezinnetje bestaat uit ikke, voruwke Kenny, Kane 7j, Hanne-Lore 6j en Mats 1j. Ik heb een grote plaats gereserveerd van 150m², maar weet ook niet waar die ligt.

Groetjes

Camping Goudal info