Camping Goudal

Met jonge kinderen

Heerlijke plek!

Fam. Bakker
24-8-2018

Deze camping ligt echt heel mooi in de bergen; overdag heel erg warm en in de avond lekker koel (maar niet koud). Wij hadden een plek met in de middag schaduw, wat heerlijk was. Dit hebben wij vooraf nagevraagd bij de supervriendelijke en behulpzame eigenaren. De natuur rondom de camping is erg gevarieerd. Als je houdt van dorpjes met terrasjes; die zijn er weinig in de directe omgeving. Voor grotere plaatsen moet je ongeveer 1,5uur rijden, maar de route naar deze plaatsen is ook prachtig. In het dorp La Salvetat zit een kleine supermarkt waar je alles kan halen wat nodig is, voor een grotere supermarkt moet je 30minuten rijden naar Lacaune. Wij vonden dit niet zo'n bezwaar. Op de camping is een heerlijk zwembad zonder parasols, maar met ligbedden. In de avond kan je hier pizza of patat halen. Meer is er niet, zou wel nog een verbeterpunt zijn. Sanitair is meestal schoon. Voor kinderen (en dus voor ouders) is het echt genieten hier!

Leuk, maar geen WoW!

Steenbakkers
23-8-2018

Een camping midden in de natuur. Mooie ruime plekken.

Wij vonden de camping alleen te ver achteraf liggen.

Spar in het dorpje dichtbij was vaker leeg dan vol.

Brood op camping wisselde kwaliteit per dag.

Sanitair (met name toiletten) niet schoon, en weinig gericht op kinderen. Ik miste bv familiedouche.

Zwembad echt super, keurig onderhouden. Ontbreekt nog stoepje voor ingang en kast voor schoenen. Zou klein verbeterpuntje zijn.

Op terras hebben ze of pizza of friet met chickenwings. Wij hebben alleen de pizza op... Voor ons geen 2de keer meer. Te droog.

Verder is weg naar camping toe erg smal. Met caravan achter auto hopen op geen tegenliggers....

Fantastisch!

Menkveld
18-8-2018

Voor de 2e keer op camping Goudal geweest op plek C 53 en het was weer fantastisch! Camping was weer goed onderhouden en schoon sanitair. Femke en Michiel en ander personeel weer zo betrokken en erg behulpzaam! Leuke uitstapjes gedaan naar o.a. Valras Plage, Castres, Lac de Raviege, Col de Montalet maar ook volop van het mooie zwembad genoten en kikkers gevangen bij het strandje op de camping. Echt een top camping voor jonge kinderen, je kan ze lekker hun gang laten gaan en zelf een boek lezen. De jeepsafari met Michiel was

volgens onze dochters erg cool! Zeker weer voor herhaling vatbaar!

Mooi, divers en schoon.

Bart Manniën
9-8-2018

Twee dagen voor onze aankomst hebben we gebeld dat we wilden komen. Er was nog plek en zelfs keuze ook! Wat een leuke camping met zwemmeer én zwembad. Ligging en faciliteiten waren dik in orde. Wij hadden een ruime, schaduwrijke plek. Wel viel het ons op dat er voornamelijk gezinnen waren met jongere kinderen (tot +/- 8 jaar). Tieners waren er maar weinig dus die van ons hadden niet echt aanspraak. Gelukkig hadden ze voldoende aan elkaar. De winkels in de buurt voorzagen in de meeste benodigdheden maar de typische grote supermarkten waren en flink eind weg. De diversiteit in de natuur was fantastisch. Van bergen bedekt met heide, dalen met grasvelden tot oerwouden en meren. Voor ieder wat wils. Ondanks de hitte overal steeg het kwik op de camping tot een graad of 30 en koelde het 's-nachts heerlijk af.

Het eten (pizza / friet met kippenvleugels) was goed, al kunnen ze daar nog meer mee doen. Wij hebben er in ieder geval enorm genoten.

Mooie camping voor gezin met kinderen tot 12 jaar.

Fam. Remmerswaal
5-8-2018

Camping Goudal is een hele mooie camping. Ruime plaatsen en super verzorgd. Het zwembad is bijv. door de eigenaren zelf aangelegd en ziet er prachtig uit. Voor oudere kinderen is er op deze camping niet veel te doen. Voor kinderen tot een jaar of 12 is dit echt een superleuke camping. De camping ligt in de bergen, hierdoor zijn de avonden en nachten koud. Als je van wandelen en sportieve activiteiten houdt is deze camping een aanrader. Als je graag stadjes bezoekt, 's avonds graag een hapje gaat uit eten e.d. dien je er rekening mee te houden dat alles verder weg ligt.

Fijne gezinscamping!

Onland
4-8-2018

Fijne gezinscamping middenin de natuur! De kinderen kunnen de hele dag heerlijk zelf spelen. Het terrein is overzichtelijk. De camping ligt wat hoger waardoor het ‘s avonds fijn afkoelt en je goed kunt slapen. Nieuw zwembad.

Mooie camping maar ook wat minpunten

Fam. Spaander
1-8-2018

Ligging van de camping is heel mooi én hoog; de nachten waren werkelijk heel koud. Mooie, groene omgeving maar in de periode dat wij er waren ook wat minder qua weer, als je dan naar de kust rijdt (via allerlei bergwegen), schijnt de zon wel.

De camping wordt vooral bezocht door Nederlanders, met veelal kinderen tot de leeftijd van 10 jaar (maar eigenlijk zou ik hier niet naartoe gaan met kinderen die ouder zijn dan 6 jaar). Het sanitair is naar onze mening niet heel schoon, er zijn ook geen aparte kindertoiletten, wat op deze camping fijn zou zijn want veel campinggasten laten hun kinderen 'lekker hun gang gaan op de camping en ook op de wc'. Wij hebben ons een beetje verkeken op de ligging, hoog en in mooie natuur, maar als je houdt van gezellige dorjes met marktjes en terrasjes dan zit je in de verkeerde streek.

Wij huurden een de Waard tent; niet heel goedkoop. Een parasol was fijn geweest.

Veronique en Olivier
27-7-2018

Geweldige camping, prachtige omgeving. we hebben een topvakantie gehad!

Goed onderhouden camping in het midden van natuur

Fam De Turck
27-7-2018

Mooi zwembad, mooie natuur, vriendelijk personeel, proper sanitair.

Leuke uitstappen in de omgeving: Lacaune (maison de la charcuterie + wandeling l'enfant sauvage), les gorges d'Heric, Castres, la maison de Payrac,...

Het is wel vaak (en lang) bochtjes rijden om ergens naartoe te gaan.

In het dorp Salvetat is er een spar (was gewoon elke keer leeggeroofd) en een mini-U (waar ze al iets meer aanbod hadden). Voor een grotere supermarkt moet je wel een halfuurtje rijden.

Grote kampeerplaatsen maar toch dicht op elkaar....wij zaten op een stuk waar iedereen zijn tent dezelfde richting uitkeek, bijgevolg geen/weinig privacy. Een haag tussen de plaatsen zou wel welkom zijn.

Jammer genoeg hadden wij 3 van de zeven dagen kouder weer en soms ook regen en onweer.

Gelukkig zaten we in een gehuurde Karsten tent die duidelijk weer-en wind bestendig is.

Toch zijn ze op deze camping niet voorzien op slechter weer (wat toch regelmatig zal voorvallen): het terras waar je iets kan drinken en eten is niet overdekt, er is geen enkele overdekte ruimte waar kinderen kunnen spelen bij regenweer. Schuilen in de tent dan maar. De Karsten tent heeft geen grote luifel, dus buiten zitten onder de luifel was geen optie, binnen zitten ook niet want het tuinmeubilair past niet in de tent. Wij hebben dan maar onder de luifel gekookt en binnen in de tent op de grond gezeten...

Ons besluit: super mooie omgeving, vriendelijk personeel, maar door het klimaat en toch ver van alle uitstappen, keren we niet meer terug.

Fijne relaxte camping

Familie Corsten
4-1-2018

Wij hebben een erg leuke vakantie gehad op deze super camping! Onze kinderen hebben het ook reuze naar hun zin gehad!

Wij vonden dat er mooie kampeerplaatsen op de camping zijn, wij stonden zelf op plaats 14, hadden uitzicht richting het zwemmeer en zowel zon als schaduw op de plaats, helemaal fijn!

De camping ligt in een prachtige omgeving die nog niet met toeristen is overspoeld.

Aanraders vonden wij het meer Raviege (we hebben waterfietsen gehuurd), de kloof heric, wandelen met ezeltjes, wilde kind kinderwandelroute, het meer van laoezas en sidobre.

Het dorp zelf op een paar kilometer afstand is sfeervol (aanrader vinden wij de route door het oude centrum met opdrachtjes voor de kinderen) we hebben er heerlijk ijs gegeten bij Flippo en kwamen er bijna dagelijks voor onze boodschappen bij de Spar en de slager, voor een grote hypermache rij je wel wat langer ongeveer 30 minuutjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Goudal in La Salvetat sur Agout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Goudal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.