Camping Goudal

112 reviews over Camping Goudal in het Nederlands

Fijne relaxte camping

Familie Corsten
4-1-2018

Wij hebben een erg leuke vakantie gehad op deze super camping! Onze kinderen hebben het ook reuze naar hun zin gehad!

Wij vonden dat er mooie kampeerplaatsen op de camping zijn, wij stonden zelf op plaats 14, hadden uitzicht richting het zwemmeer en zowel zon als schaduw op de plaats, helemaal fijn!

De camping ligt in een prachtige omgeving die nog niet met toeristen is overspoeld.

Aanraders vonden wij het meer Raviege (we hebben waterfietsen gehuurd), de kloof heric, wandelen met ezeltjes, wilde kind kinderwandelroute, het meer van laoezas en sidobre.

Het dorp zelf op een paar kilometer afstand is sfeervol (aanrader vinden wij de route door het oude centrum met opdrachtjes voor de kinderen) we hebben er heerlijk ijs gegeten bij Flippo en kwamen er bijna dagelijks voor onze boodschappen bij de Spar en de slager, voor een grote hypermache rij je wel wat langer ongeveer 30 minuutjes.

niet voor tweede keer

lien
18-12-2017

Uitermate mooie omgeving.Camping ligt hoog in de bergen waar het afkoelt in de avond. Nadeel is dat je wel op zeker 30 min afstand zit van supermarkten door de slingerweggetjes. We verbleven in een huurtent van de waard die keurig op orde was. ideaal de grote luifel die eraan zat. 10 punten voor de tent! We verbleven echter op een hoger gedeelte waardoor het steeds een flinke klim was naar het toilet. zeker voor kleine kinderen niet handig. Zwembad wat is 2017 is heerlijk en wordt goed onderhouden door Michiel. Animatie was minimaal en daar hebben we ook voor gekozen maar knutselen ed was erg chaotisch en kon beter georganiseerd worden.

De rust op de camping is heerlijk en de kinderen kon je rustig over de camping laten lopen. Wat ik echter wel heb gemist is een gezellig terrasje voor een kopje koffie, een (vers) dagmenu.

Mooie camping in prachtig gebied

Richard
29-9-2017

De camping is erg mooi, niet te groot en ruime plekken. Elke ochtend heerlijk vers brood van de bakker, mooi nieuw zwembad en vriendelijke bediening. Omgeving is ook prachtig. Eten op de camping was eenvoudig en beperkt, wel lekkere wijn en lekkere biertjes! Wat ik toch wat onderschat heb (ondanks huiswerk) is de hoogte waarop de camping ligt. Hierdoor was het toch wat kouder dan verwacht, ondanks dat we wel goed weer hebben gehad. En in het verlengde daarvan de bergweggetjes. Het duurt erg lang om van a naar b te komen, welke kant je ook opgaat. De eerste paar keer vond ik het niet zo'n probleem, maar op een gegeven moment begon het me echt tegen te staan.

Een fijne vakantie

tenteva
22-9-2017

Een mooie sfeervolle camping. Heeft genoeg te bieden. Vooral voor kinderen tot 10 jaar ongeveer. Wij waren er 15/08 - 29/08 en troffen het met het weer. Mensen voor en na ons niet.

Deels is het een terrassencamping, Soms wel jammer wanneer je naar toilet moest. Dat is dan toch iedere keer een stuk omhoog lopen. De plek die wij hadden (D17) was 's ochtends lekker zonnig, maar gaande de dag kreeg je al snel schaduw en koelde het in de avond inderdaad aardig af. Misschien ook omdat we er wat later in het seizoen waren. Camping stond ook niet vol. Ook zaten we vlakbij de bosrand en het was daar erg donker. Andere plaatsen hadden meer verlichting in de buurt van de paden.

Er zijn trampolines (dikke plus!) , een mooi zwembad, en je kunt er -tijdens het seizoen- simpel eten en lekkere wijn drinken op de camping. Omdat je in de bergen zit zijn bezienswaardigheden echt wel flinke ritten iedere keer. Kampvuur, jeep safari ritje en hutten bouwen was leuk voor de kinderen.

In het dorp is Flipo inderdaad een aanrader. Uit eten bij L'auberge des Consuls is ook een aanrader.

Zoals vaker gezegd hier; Femke en Michiel kunnen veel vertellen over de regio, een praatje geen probleem.

Al met al een hele fijne vakantie gehad.

"Niet voor herhaling vatbaar"

Heidi
21-9-2017

Een mooi stukje natuur in Frankrijk, helaas als de scholen in nederland weer begonnen zijn moet je hier niet meer wezen. Op 5 september kwamen wij om ca. 17.00 uur aan op deze mooi uitziende camping. Na ons gemeld te hebben op de receptie mochten wij een plek uitzoeken, er werd medegedeeld dat het sanitairgebouw gesloten was op het terrein, maar boven bij woonhuis was ook een gelegenheid. Best moeilijk te bereiken voor iemand die slecht te been is. Na vraag of er iets te eten was melde men dat er wel een pizza gemaakt kon worden, maar verder was het seizoen over dus alles gesloten. Vriendelijk dat men bereid was om iets voor ons en nog ca 4 andere personen te maken. Na ongeveer anderhalf uur kwam men het geld voor het eten teruggeven met de mededeling dat de stroom was uitgevallen. Niet even voor de mensen die de weg niet kennen naar het dorp gaan om daar pizza te halen? Nee gewoon op zijn Hollands gezegd: zoek het maar uit. Tja als reactie krijg je: Voor ons is het seizoen over vandaar dat het maar 15 euro kost. Ga dan gewoon op 3 september dicht.

Heerlijk speelparadijs voor de kinderen

Michelle
24-8-2017

De camping is heel mooi gelegen tussen de bomen. Daardoor heb je op alle ( zeer ruime) kampeerplekken altijd wel zon en schadumomenten op de dag. De kinderen (4 en 7) konden vrij over de camping lopen. Het zwemmeertje is een echt speelparadijs (vlotten maken van de matten en zwempoeltjes graven voor de kikkertjes).

Ook vanaf de camping kun je een aantal wandelingen maken. Carcassonne ( bijna 2 uur rijden, waarvan de helft ongeveer slingerweggetjes) , castres, markt in saint Pons en gorges d'heric ( mooie rotsen met kleine zwempeoltjes ertussen; 45 min rijden) zijn leuke uitstapjes. Wandeling van het "wilde kind"ten westen van Lazauc is zeker ook een aanrader.

Wij hebben dan ook een heerlijke vakantie gehad.

Fijne vakantie plek

Anouschka en olaf
19-8-2017

Enorm genoten in onze gehuurde de waard tent. Doordat de temperatuur deze zomer wat lager lag waren de nachten erg fris maar onder onze dekbedden (vd tent) hadden wij het lekker warm. Onze meiden van 5 en 8 konden zelf overal heen en hebben zich erg goed vermaakt. Genoeg te doen in de omgeving maar wel wat verder rijden. Wij vonden het erg leuk om naar de gorges d heric te gaan

Heerlijk onthaasten in de natuur

Jasper en Caroline
14-8-2017

Wat hebben wij met onze twee meiden van vijf en drie jaar genoten van ons verblijf op Camping Goudal! Vanaf het moment dat we aan kwamen rijden overviel ons een aangenaam gevoel van rust door de prachtige ligging middenin de bosrijke natuur ('s avonds laat hoorde je zelfs de uilen...een heerlijk geluid om bij in slaap te vallen). We konden onze kinderen met een gerust hart loslaten, omdat het speelterrein autovrij is en het zwembad en het zwemmeer omheind zijn. De kinderen hebben daardoor ook een enorm gevoel van vrijheid ervaren, omdat ze zelf met hun vriendjes en vriendinnetjes 'op pad' konden. Ook hebben we heerlijk genoten van het nieuwe zwembad op de camping (met fijne ligbedden erbij).

Onze huurtent was compleet ingericht en zowel tent als plaats waren verrassend ruim, waardoor we een optimaal kampeergevoel hebben ervaren.

En verder: goed verzorgde animatie, 's ochtends heerlijk vers brood en leuke trips in de omgeving.

Femke en Michiel, ons verblijf was voor herhaling vatbaar!

Super camping

Fam. Menkveld
13-8-2017

Wij zijn net weer terug uit La Salvetat, en wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Een fantastische camping en erg geschikt voor jonge kinderen. Onze dochters hebben zich geen moment verveeld. Ook fijn is het nieuwe zwembad en het prachtige meertje. Wij stonden op plek C53, een hele grote plek met zowel genoeg zon als schaduw. Femke en Michel weten veel van de omgeving en hebben ons meerdere keren goed geholpen. Dagje Carcassonne is zeker aan te raden, maar ook Gorges de Heric. Wij zouden dit zo weer boeken!

Heerlijke plek midden in de natuur

Lisette
12-8-2017

Samen met mijn partner en dochtertje van 10 maanden heb ik volop genoten van deze mooie camping! Het vernieuwde zwembad en zwemmeer was voor ons fantastisch. De ruime campingplaatsen met voldoende schaduw waren voor ons ook echt een uitkomst want we hadden 32 graden en zonnig weer. Mooie bijkomstigheid: het koelt 's nachts goed af doordat je in de bergen zit tot ongeveer tot 15 graden. Het sanitair is erg verouderd maar volstaat, 's avonds is het rondom het terras en de bbq plek erg gezellig. Op het terras worden eenvoudige gerechten en heerlijke wijn geserveerd. Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie zijn op deze camping aanwezig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Goudal in La Salvetat sur Agout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Goudal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Goudal scoort een 8.43 uit 10 op basis van 113 reviews.