Camping Domaine Le Peyral

• 8.4Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

98 Reviews over Domaine Le Peyral

• 9Christina Rahmati12-12-2021

Paradijs in Zuid-Frankrijk

Als je opzoek bent naar een camping waar je rust en gezelligheid goed kunt combineren, dan is Le Peyral de perfecte plek! Er heerst een gemoedelijke sfeer, het personeel is top en er is altijd wel wat te doen. Of je nou zin hebt om de ochtend te beginnen op een yoga-mat midden op het weiland, lekker actief wil zijn tijdens het canyoning of gewoon wil chillen aan het zwembad; alles kan, niets hoeft. Ook in de avond is er genoeg te doen; van rummikuppen onder genot van een plaatselijk biertje tot bij het kampvuur zitten met een heerlijk glas rode wijn.

Bovendien zijn de praktische zaken goed geregeld; de sanitaire voorzieningen zijn schoon, het is mogelijk om iedere ochtend broodjes te bestellen en als er iets is waar je tegenaan loopt, dan is er altijd wel iemand van het personeel aanwezig om je te helpen. De eigenaren hebben van dit plekje een paradijs van gemaakt. Aanrader dus!!

• 9Georges Mutsaerts10-12-2021

Perfecte outdoor vakantie

Als je opzoek bent naar een escape van de drukke stad dan ben je hier aan het goede adres! In de omgeving is er veel te doen. Van kajakken, klimmen, kloven bezoeken tot paardrijden en suppen op mooie meren. Ga vooral ook naar de diverse top restaurants in de omgeving, erg goed eten voor hele schappelijke prijzen. De camping zelf is erg luxe, lekker zwembad, gezellige mensen en een prachtig terrein. Het viel ons op hoe schoon alles was, dat was voor ons echt een enorm pluspunt. Het personeel en de eigenaren waren super gastvrij dus al met al een echte aanrader!

• 9Otto en José24-09-2021

Gezellige familiecamping en schitterend gelegen.

Hele gezellige week gehad. We begonnen in Bell Tent. Erg leuke tent, met inderdaad alles er op en er aan. Opgebouwd op vlonder, wat erg fijn is. Op de vlonder voor de tent, kan je nog mooi zitten. De tent is hoog en echt breed, je kunt je er dus goed in bewegen. Hij was heel gezellig ingericht, met echt goed bed, wat al helemaal opgemaakt was zelfs hele goede dekbedhoezen en alles super schoon! Naast het bed leuke handige tafeltjes, met zelfs schemerlampjes erop. Het tafelgerei enz. zat heel handig in een goed afgesloten bak. Zelfs theedoeken enz. We hebben niets gemist! Een handig klein koelkastje, maakte alles compleet. Zelfs voor de ingang leuk kleed op de grond, eigenlijk overal was aangedacht, zelfs tot gezellig lampje in de boom voor de deur. Wij moesten gebruik maken van het sanitair, wat super schoon was, en wat de hele dag door nog eens gecontroleerd werd. Overal voldoende toiletpapier en overal zeep. Onze complimenten! Na een

• 9Willem G24-08-2021

Heerlijke tijd gehad in een ongedwongen sfeer

We kregen een hartelijk ontvangst met een drankje en het brood voor de volgende dag was al besteld. We hebben 10dgn genoten van de ongedwongen sfeer op deze kleinschalige camping welke gerund wordt door een jong, gastvrij en passievol koppel boordevol plannen. De eigenaren en de vrijwilligers waren super lief naar de kinderen die hierdoor een heel fijn gevoel hebben overgehouden. In de omgeving mooie dorpjes bezocht, gezwommen in een rivier en natuurlijk ook genoten van het fijne zwembad en terras op de camping. Met de racefiets kun je je lol hier op, je kan allerlei routes aan elkaar lussen. Een klim-outdoor activiteit met 2Sur5 was geweldig en zeer goed begeleid.De pizza avond en de friet avond zijn een echte aanrader met veel groente zodat je (als je wil) gezond kan eten. Voor de kinderen zijn er ook kampvuur avonden met marshmallows, erg gezellig. We komen niet snel terug op een zelfde camping maar hier komen we nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Annemarie Heintzberger24-08-2021

Echt vakantie!

Fantastische camping. Zo een die je niet vaak tegenkomt. Fantastische omgeving, niet te toeristisch maar genoeg te doen. Wel een auto nodig, grote supermarkt ligt op 25 minuten rijden. Prima te doen. Spar in het dorp en de Utile in het dorp kun je terecht voor wat basisdingetjes. Wil je meer keuze moet je dus een stukje rijden. Super vriendelijke eigenaren die voor de juiste ingrediënten zorgen voor een Fantastische vakantie. Geen animatie en juist daardoor ontstonden er mooie dingen tussen de kinderen en was het voor ouders ook erg relaxed! Genieten met een grote G! Pizza-avonden waarbij je zelf je pizza mag beleggen waren top! Grote sanitair is niet nieuw, maar wordt zo vaak schoon gemaakt dat zie je nergens! Zelfs na 3 weken wilden wij eigenlijk niet weg. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping, maar hier gaan we zeker nog eens terug!

• 7Anneke24-08-2021

Leuke camping!

Gemoedelijke, kleine camping. Mijn eerste indruk was dat het vrij hipster was, beetje festival sfeertje, maar bleek uiteindelijk (gelukkig) wel te vallen. Wel waren er bijna alleen maar gezinnen met kleine kinderen die tot laat opbleven, waardoor we vanaf onze plek tot een uur of 22-23 kindergeschreeuw hoorden. Meer variatie in soort gasten zou fijner zijn, maar daar heb je geen invloed op natuurlijk. Onze plek nummer 44 was prachtig, erg groot. De campingeigenaren zijn zeer vriendelijk en doen erg hun best. Ze bieden leuke activiteiten aan zoals klimmen en canyoning. Zwembad vond ik persoonlijk iets minder. Klein en koud.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Trins04-08-2021

Heerlijke camping

Leuke en hartelijke eigenaren op deze camping. Wij waren in juni en het was nog rustig vanwege Corona. Grote kampeerplekken op goed gras. Een prachtig en rustig gebied, heerlijk om te wandelen en te toeren. Dagje Carcassonne of in een van de nabijgelegen leuke plaatsen de markt bezoeken

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Mikey10-03-2021

Zaligheid ten top

Camping Le Peyral, de parel van de Midi-Pyrénées. Wat een genot om hier te verblijven zeg!De rust, de gastvrijheid, de natuur en de omgeving, alle ingrediënten voor de perfecte ontspannende vakantie.De camping is van alle gemakken voorzien en biedt een ruime selectie aan accomodaties indien je toe bent aan wat meer privacy en/of luxe. Van belltent tot de totaal uitgeruste huisjes met eigen sanitair en volledige uitgeruste keuken. De camping beschikt over zeer nette douches en toiletten voor algemeen gebruik welke dagelijks goed gereinigd worden. Een echte pre als je het mij vraagt!Zwembad, petanque baan, speeltuin, en grote velden voor verschillende sportieve activiteiten zijn aanwezig.Karel en Juliette, 2 hosts van wereldformaat zijn erg betrokken bij de bezoekers en zullen er alles aan doen om het verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Enorm veel groen in de omgeving voor heerlijke wandelingen, fietsroutes en of hikes.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Rebecca08-08-2020

Super relaxed!

Met onze tweeling van 7 hebben we 2 weken een heerlijke relaxte vakantie gehad. Juliette en Karel hebben de plek omgetoverd tot een sfeervolle plek met respect voor de natuur met veel gezelligheid. Echt een aanrader!! De twins vermaakten zich prima op de trampoline, het zwembad en gewoon lkkr spelen met de andere kids op de camping. Verstoppertje op de hele camping en ze zijn uren zoet. Omdat de camping ruim opgezet is en verdeeld over terrassen zijn de plekken mooi ruim en privé en dus ook veel ruimte om te spelen. De pizza- en frietavonden zijn erg gezellig (3x per week). Marshmallows bij het kampvuur. Boogschieten en boomklimmen allemaal leuk! Lekkere biertjes en wijntjes bij de bar😊. De camping zit op een paar minuten rijden van het dorp waar een goede bakker, slager en biogroenteboer zit. En 2 supermarkten. Bij het meertje kun je zwemmen, een bootje huren, suppen en kayaken. Voor andere activiteiten zit je wel langer in de auto.

• 6Eetgelegenheden
  • 10M. De Jong06-08-2020

Fantastisch!

Als een jong stel van midden 20 lang gezocht naar een leuke camping. Gelukkig op camping Le Peyral gestuit, wat een parel van een camping! Naast dat Karel&Juliette fantastische en hartelijke campingbazen zijn, is het terrein ongelofelijk mooi en is deze camping geschikt voor zowel jong als oud. We hebben het zo enorm naar ons zin gehad dat we zeker terug komen in de toekomst!

• 10Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar