Camping Domaine Le Peyral

86 reviews over Camping Domaine Le Peyral in het Nederlands

Gemoedelijke camping

schmit
28-8-2018

Er is al veel over de camping geschreven en alles is waar. Kindvriendelijk, gastvrij, proper, gezellig, mooie natuur, leuke activiteiten, niet te groot, fijn zwembad, slingerwegen, s'avonds koud, ...... maar wat ons vooral aansprak was de sfeer op de camping. Alles is relaxed met respect voor elkaar. Dit gaf ons echt het gevoel op vakantie te zijn !!!

Prachtige natuurcamping

Maureen Lieshout
12-8-2018

Een mooie natuurcamping.

Grote plaatsen, alles ruim opgezet en slechts 50 plaatsen.

Vriendelijke eigenaren.

Prachtige omgeving maar verder alles ver weg.

Om wat leuke plaatsjes te bezoeken, zit je minimaal een uur in de auto over slinger weggetjes.

In het plaatselijke dorp twee zeer kleine supermarkten en verder ook weinig.

Buitensporten met 2sur5 is echt een aanrader, vriendelijke en kundige leiding.

Bij de camping, 3 keer in de week gezamenlijke maaltijden, echt heel erg leuk.

Onze dochter van 11 had snel vriendinnen en kon lekker haar gang gaan.

Wij hebben erg genoten van ons twee wekelijkse verblijf op deze camping. Wat een mooooie camping is dit zeg!! Helemaal in 't groen en in terrassen verdeeld. Onze dochters hebben non stop gespeeld met andere kinderen op de camping. Ideaal zoveel Belgen en Nederlanders. We verbleven op plaats 7 in een gehuurde bardini tent. Deze plek staat op het benedenveld en heeft uitzicht op een speeltoestel. De tent is van alle gemakken voorzien en de plek is zeer ruim en schaduwrijk (alleen tussen 1630 en 1830 geen schaduw maar er staat een grote parasol). Met ruim bedoelen wij echt zeer ruim, dat is wel iets wat deze camping typeert. Inschatting is zeker 150 m2. Zwembad is heerlijk en er was altijd wel een plekje in de schaduw te vinden. Fijn ook dat er geen chloor in het water zit. Omgeving is prachtig. Temperatuur was rond de 20-28 graden overdag en meeste dagen droog. Vanaf 1900 koelt het heerlijk af. De eigenaren zijn heel vriendelijk. Toiletgebouw bij het benedenveld is wat klein (een afwasplek, twee toiletten, twee douches) en zou iets uitgebreid mogen worden, voor het douchen gingen wij vaker naar het grotere gebouw. Avondeten was perfect georganiseerd evenals het brood in de morgen.

Rustige kleine camping

Fam. Bastiaens
3-8-2017

Prachtige camping in de natuur. Voor zij die zoeken naar rust en de kinderen vrij laten spelen. Familiale camping waar iedereen iedereen leert kennen.

Bij het aankomen direct een persoonlijk contact.

Ruime staanplaatsen afgebakend met natuurlijke begroeiing en bomen. Voldoende sanitair aanwezig en voldoende warm water.

3 keer per week wordt er gekookt. Omgeving geschikt voor wandelingen en mountainbiken. Bezienswaardigheden zijn wat verder rijden.

Omwille van de hoogte 's nachts wat kouder wat dan weer goed slapen is.

Ilse en Kris, bedankt voor de top vakantie. Tot de volgende keer.

Geweldige sfeer, leuke familie camping

familie Moree
2-8-2017

Hele grote kampeerplaats, wij konden onze tent van ruim 8 meter lang met gemak kwijt. Op de kampeerplaats konden ook nog een tentje voor onze zoon, de auto en onze bagagewagen staan.

Schoon sanitair, leuke activiteiten, mooie omgeving, fijn zwembad en lekkere gezamenlijke maaltijden. Heerlijk rustig en genoeg kinderen om mee te spelen.

Wil je steden of andere uitstapjes maken dan zit je al snel wat langer in de auto maar de rit er naar toe is wel heel mooi.

Deze kleinschalige camping is een echte aanrader voor jonge gezinnen.

Rustige, beschutte en gastvrije camping met ruime plekken en schoon sanitair.

wij waren er in het voorseizoen, er waren nog weinig gasten op de camping. De eigenaar Kris was een zeer vriendelijke man. Bij hem kan je voor een redelijke prijs een goede wijn kopen. Heerlijk koele roze voor tijdens de zwoele avonden voor de tent was onze favoriet.

Een parel in de natuur

Hein Daams
2-7-2017

Medio juni een paar dagen met de tent op deze camping gestaan. In een prachtige natuurlijke omgeving voor hen die van de natuur, rust en wandelen houden. De camping ademt gastvrijheid en gemoedelijkeheid uit. Ruime kampeerplaatsen.

Heerlijk ontspannen vakantie gevierd

Van Rijst
9-5-2017

Spelletjesmiddag TOP!

Maaltijden Heerlijk.

Gemoedelijke sfeer

Jongens bouwden hutten en speelden vrij in de bossen.

Schoon en net sanitair.

Betrokken eigenaren, lopen over de camping en vragen of alles naar wens is.

Ik verlang terug naar pannenkoeken met kindekes suiker.

Het voelt als thuiskomen.

Amanda Westervoorde
9-5-2017

De wandelingen met kris zijn geweldig. Je wordt echt gastvrij ontvangen en het aanbod aan activiteiten is reuze, zowel voor jong als oud.

Wij komen zeker terug!

Marleen
29-8-2016

De grote staanplaatsen met veel schaduw en privacy zijn heerlijk. de camping heeft alles wat je zoekt voor een fijn verblijf, zeker met kleine kinderen. Tenzij je een feestbeest bent, want uitgaan zit er niet in en de stilte na 23u wordt gerespecteerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Peyral in La Salvetat sur Agout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Peyral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.