Géén boekingskosten

• 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

100 Reviews over Domaine Le Peyral

• 10Els26-08-2022

Te gekke camping

Dit is een waanzinnige camping. Alles op deze camping straalt precies uit wat wij zoeken; gezelligheid en rust, heel veel spelletjes spelen op het terras, initiatieven van kinderen worden ondersteund en zo wordt het vermaak gevormd. Hier komen we zeker nog eens terug, nu al zin in!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Boss25-08-2022

Prachtig gelegen

We hebben 10 dagen bij Juliëtte en Karel op de camping gebivakkeerd. Het was een heerlijk verblijf. Mooie ruime plekken, wel is het benedenverdieping wat drukker door gezinnen met jonge kinderen en onze plek was naast het sanitairgebouw. Helaas was dit toch best gehorig en stond de vouwwagen best langs een looppad waardoor er veel loopverkeer was. De camping heeft veel mooie groene plekken met veel schaduw. Super terras wat sfeervol is en goed eten! De sfeer op de camping is super gemoedelijk en relaxed. Onze oudere kids, 2 tieners van 16 en 13 gingen in de avond graag naar de tribune of het terras voor de WiFi maar ook, toen er meer tieners kwamen om te weerwolven. De 2 andere kids van 10 en 7 hadden vrijwel gelijk aansluiting met andere kids. Voor activiteiten, uitstapjes en een grotere supermarkt wel echt een half uur of meer rijden, helaas deden wij dit weinig ivm wagenziekte van de kids(haarspeldbochten) Zwembad is wat klein.

• 9Ellen18-08-2022

Heerlijk!

Heerlijke familie camping met hele ruime kampeerplaatsen. Alles is super schoon en goed onderhouden. Eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk, relaxed en behulpzaam. Fijne mogelijkheden bij de bar om wat drinken te halen en paar keer per week simpele maaltijden zoals pizza of frietjes. Zeer kindvriendelijke camping waarin alles gericht is om het de kinderen en ouders een fijne vakantie te geven. Verder een heel mooie omgeving waar genoeg te doen is. Wij komen nog wel eens terug.

• 9Christina Rahmati12-12-2021

Paradijs in Zuid-Frankrijk

Als je opzoek bent naar een camping waar je rust en gezelligheid goed kunt combineren, dan is Le Peyral de perfecte plek! Er heerst een gemoedelijke sfeer, het personeel is top en er is altijd wel wat te doen. Of je nou zin hebt om de ochtend te beginnen op een yoga-mat midden op het weiland, lekker actief wil zijn tijdens het canyoning of gewoon wil chillen aan het zwembad; alles kan, niets hoeft. Ook in de avond is er genoeg te doen; van rummikuppen onder genot van een plaatselijk biertje tot bij het kampvuur zitten met een heerlijk glas rode wijn.

Bovendien zijn de praktische zaken goed geregeld; de sanitaire voorzieningen zijn schoon, het is mogelijk om iedere ochtend broodjes te bestellen en als er iets is waar je tegenaan loopt, dan is er altijd wel iemand van het personeel aanwezig om je te helpen. De eigenaren hebben van dit plekje een paradijs van gemaakt. Aanrader dus!!

• 9Otto en José24-09-2021

Gezellige familiecamping en schitterend gelegen.

Hele gezellige week gehad. We begonnen in Bell Tent. Erg leuke tent, met inderdaad alles er op en er aan. Opgebouwd op vlonder, wat erg fijn is. Op de vlonder voor de tent, kan je nog mooi zitten. De tent is hoog en echt breed, je kunt je er dus goed in bewegen. Hij was heel gezellig ingericht, met echt goed bed, wat al helemaal opgemaakt was zelfs hele goede dekbedhoezen en alles super schoon! Naast het bed leuke handige tafeltjes, met zelfs schemerlampjes erop. Het tafelgerei enz. zat heel handig in een goed afgesloten bak. Zelfs theedoeken enz. We hebben niets gemist! Een handig klein koelkastje, maakte alles compleet. Zelfs voor de ingang leuk kleed op de grond, eigenlijk overal was aangedacht, zelfs tot gezellig lampje in de boom voor de deur. Wij moesten gebruik maken van het sanitair, wat super schoon was, en wat de hele dag door nog eens gecontroleerd werd. Overal voldoende toiletpapier en overal zeep. Onze complimenten! Na een

• 9Willem G24-08-2021

Heerlijke tijd gehad in een ongedwongen sfeer

We kregen een hartelijk ontvangst met een drankje en het brood voor de volgende dag was al besteld. We hebben 10dgn genoten van de ongedwongen sfeer op deze kleinschalige camping welke gerund wordt door een jong, gastvrij en passievol koppel boordevol plannen. De eigenaren en de vrijwilligers waren super lief naar de kinderen die hierdoor een heel fijn gevoel hebben overgehouden. In de omgeving mooie dorpjes bezocht, gezwommen in een rivier en natuurlijk ook genoten van het fijne zwembad en terras op de camping. Met de racefiets kun je je lol hier op, je kan allerlei routes aan elkaar lussen. Een klim-outdoor activiteit met 2Sur5 was geweldig en zeer goed begeleid.De pizza avond en de friet avond zijn een echte aanrader met veel groente zodat je (als je wil) gezond kan eten. Voor de kinderen zijn er ook kampvuur avonden met marshmallows, erg gezellig. We komen niet snel terug op een zelfde camping maar hier komen we nog eens terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Anneke24-08-2021

Leuke camping!

Gemoedelijke, kleine camping. Mijn eerste indruk was dat het vrij hipster was, beetje festival sfeertje, maar bleek uiteindelijk (gelukkig) wel te vallen. Wel waren er bijna alleen maar gezinnen met kleine kinderen die tot laat opbleven, waardoor we vanaf onze plek tot een uur of 22-23 kindergeschreeuw hoorden. Meer variatie in soort gasten zou fijner zijn, maar daar heb je geen invloed op natuurlijk. Onze plek nummer 44 was prachtig, erg groot. De campingeigenaren zijn zeer vriendelijk en doen erg hun best. Ze bieden leuke activiteiten aan zoals klimmen en canyoning. Zwembad vond ik persoonlijk iets minder. Klein en koud.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Annemarie Heintzberger20-08-2021

Echt vakantie!

Fantastische camping. Zo een die je niet vaak tegenkomt. Fantastische omgeving, niet te toeristisch maar genoeg te doen. Wel een auto nodig, grote supermarkt ligt op 25 minuten rijden. Prima te doen. Spar in het dorp en de Utile in het dorp kun je terecht voor wat basisdingetjes. Wil je meer keuze moet je dus een stukje rijden. Super vriendelijke eigenaren die voor de juiste ingrediënten zorgen voor een Fantastische vakantie. Geen animatie en juist daardoor ontstonden er mooie dingen tussen de kinderen en was het voor ouders ook erg relaxed! Genieten met een grote G! Pizza-avonden waarbij je zelf je pizza mag beleggen waren top! Grote sanitair is niet nieuw, maar wordt zo vaak schoon gemaakt dat zie je nergens! Zelfs na 3 weken wilden wij eigenlijk niet weg. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping, maar hier gaan we zeker nog eens terug!

• 9Trins04-08-2021

Heerlijke camping

Leuke en hartelijke eigenaren op deze camping. Wij waren in juni en het was nog rustig vanwege Corona. Grote kampeerplekken op goed gras. Een prachtig en rustig gebied, heerlijk om te wandelen en te toeren. Dagje Carcassonne of in een van de nabijgelegen leuke plaatsen de markt bezoeken

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Mikey10-03-2021

Zaligheid ten top

Camping Le Peyral, de parel van de Midi-Pyrénées. Wat een genot om hier te verblijven zeg!De rust, de gastvrijheid, de natuur en de omgeving, alle ingrediënten voor de perfecte ontspannende vakantie.De camping is van alle gemakken voorzien en biedt een ruime selectie aan accomodaties indien je toe bent aan wat meer privacy en/of luxe. Van belltent tot de totaal uitgeruste huisjes met eigen sanitair en volledige uitgeruste keuken. De camping beschikt over zeer nette douches en toiletten voor algemeen gebruik welke dagelijks goed gereinigd worden. Een echte pre als je het mij vraagt!Zwembad, petanque baan, speeltuin, en grote velden voor verschillende sportieve activiteiten zijn aanwezig.Karel en Juliette, 2 hosts van wereldformaat zijn erg betrokken bij de bezoekers en zullen er alles aan doen om het verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Enorm veel groen in de omgeving voor heerlijke wandelingen, fietsroutes en of hikes.

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar