Camping Yelloh! Village Les Cascadessterstersterster

8Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, La Roque-sur-Cèze (Gard)

8Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Cascades voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Les Cascades in de Dordogne ligt in een prachtige omgeving met mooie plekken en schoon sanitair. Het zwembad is aan de kleine kant, maar heerlijk voor een frisse duik. De animatie bestaat uit weinig onderdelen, maar het team is erg enthousiast. De rotsen en de rivier zijn prachtig en ongerept en met 150 stappen ben je in Cascades.

479 reviews over Camping Yelloh! Village Les Cascades

• 2019
    7Anneke09-12-2019

heerlijk!

ontzettend genoten, eindeloos zwemplezier. Onze kinderen van toen 4 en 6 hebben zich uitstekend vermaakt. We hadden een staanplaats onder bij de rivier, we hoorden afgelopen zomer al dat die zouden verdwijnen en dat er cottages voor in de plaats kwamen, dus die hebben we zojuist geboekt voor komende zomer! Kleine minpuntje is dat er net niet voldoende sanitair aanwezig is waardoor je op spitsuur vaak in de rij stond voor een koude douche, maar aangezien we komende zomer een cottage met badkamer hebben geboekt zullen we daar nu geen last van ondervinden. (overigens losten we dat op door gewoon wat eerder te douchen) Ben ook een fervent hardloper en dat was prima te doen vanaf de camping. Ik vroeg mijn kinderen waar ze heen wilden komende zomer, naar de camping bij de rivier! riepen ze. Tot volgend jaar!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Melanie30-09-2019

Heerlijk!

Wij verbleven in september op deze camping, die tot het eind redelijk gevuld bleef met Nederlanders, Duitsers en Fransen. Heerlijk rustige camping, goed verzorgd, wel veel schaduwplekken. Vraag in voor- of najaar echt om een plek met wat zon. Ruim, verwarmd zwembad, voldoende ligstoelen. Receptie, restaurant en brood op bestelling bleven gewoon beschikbaar. De schuttingdelen rondom de caravan geeft veel privacy.In de omgeving veel te zien en te doen. De markt in Goudargue, dorpjes als Aigueze, Barjac, Montclus. Uiteraard naar Uzes gaan, Avignon is prachtig. Gratis parkeren net aan de andere kant van de rivier. Mooie stadswandelingen of het gratis museum Calvet zijn wat ons betreft aanraders. Bij de tourist information kun je voor 5 euro een goede wandelkaart krijgen, waarbij jezelf ook wandelroutes samen kan stellen (ook voor de niet zo ervaren wandelaars). Rijd overigens zeker ook naar de gorges van de Ardeche als je hier toch bent.

Giulia, directeur, 12-12-2019

Dank je wel, Melanie. Wij zetten ons in voor het welzijn van onze klanten en zijn nog steeds bezig met verbeteringen voor volgend jaar :) De regio is prachtig en het is waar dat er veel te doen en te zien is! We zijn erg blij dat u een leuke tijd met ons heeft gehad!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Jannet23-09-2019

Mooie omgeving

Mooie caravan. Mooie omgeving. Tussen de wijnvelden en met een leuk strandje bij de waterval. Caravans staan wel dicht op elkaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 6Ron01-09-2019

Ligging mooi, camping matig.

De camping is prachtig gelegen aan de rivier. Op sommige campingplaatsen heb je blokken nodig om caravan of camper recht te zetten, de plaatsen zijn diep maar niet breed. Wat betreft het sanitair is het behelpen hier. Slechts drie douches en toiletten, iets wat op zo’n camping niet kan! Daarnaast zijn de toiletten en douches smerig. Hier kan je nog zoveel schoonmaken wat je wilt maar is geen beginnen aan. Ik zou zeggen afbreken en zet er fatsoenlijk sanitair neer!

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Anne van Leeuwen25-08-2019

Mooie camping, fantastische ligging mooie omgeving

Mooie camping, zeer vriendelijk personeel, fantastische ligging bij de watervallen en een mooie omgeving met leuke plaatsjes. De camping biedt een mix van kampeerplekken en verhuurde accommodaties. Toen we er waren was er een goede mix van NL en F campinggasten. De rivier is echt fantastisch en je kunt er goed zwemmen en van hoge rotsen afspringen voor de liefhebbers. De meesten avonden is er wel wat te beleven, de muziek stopt om 23.00. Er zijn grote en kleinere kampeerplekken. We hadden een diepe plek die echter wel omhoog liep. De vouwwagen rechtstellen kostte dus iets meer tijd. Als verbeterpunt kan ik het sanitair noemen. Het sanitairgebouw is aan de krappe kant gezien het aantal gasten en filevorming komt soms voor. Ook dat om 08:00 schoongemaakt wordt is niet handig. Bij wc bezoek aan het einde van de dag rook het zeker niet prettig en zijn de vloeren ook niet droog. Staat van onderhoud van de wc's kan echt beter.

Giulia, directeur, 12-12-2019

Bedankt voor uw bericht, we zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en onze camping.

Het comfort van onze klanten is erg belangrijk, daarom hebben alle plaatsen in 2020 een eigen badkamer! Er komt dus geen collectieve sanitaire voorziening meer.

Het zal een grote verbetering zijn voor uw comfort! Er is rekening gehouden met uw opmerkingen :)

• 5Brigitte24-08-2019

Mooie omgeving, leuk aan de rivier.

Grote plaats om onze caravan en auto neer te zetten. Riviertje met strand waar gezwommen kon (en mocht) morgen. Helaas nergens tappunten om water aan te vullen, hiervoor moesten we naar de wastafels in het sanitair blok (en deze was vies). Er kwam een band optreden, dit was erg gezellig.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Giulia, directeur, 19-09-2019

Jammer dat je 2 onderdelen met een 1 hebt moeten waarderen ,waardoor er ook nog een 2 bijkwam.Dit haalt t gemiddelde wel erg naar beneden , met een totaal van een 5 en dus onvoldoende. Het bandje vond je gezellig en de eetgelegenheid vond je een 6 waard. Wat betreft die slechte cijfers heb ik GOED nieuws.We krijgen allemaal privé toiletten , douches en afwasruimtes. Ik weet niet of je gezien had dat we dit jaar al 7 plekken met deze voorziening hadden. Maar t is ons goed bevallen ! Wat betreft t eten vraag ik me af of jullie wel in ons Italiaanse restaurant hebben gegeten. Je moet hier van te voren bespreken dus mocht je willen eten bij aankomst , bel van te voren ,toets het restaurant in en reserveer !!! Bijna elke avond complet.! Ik denk dat dat toch wel zegt over de kwaliteit van het eten. Gelukkig vond ook jij de ligging van de camping op 150 stappen van de Cascades gelegen prachtig.! Kom nog eens kijken .Volgend jaar zijn we Yellow Village ! We gaan prachtige accommodaties bouwen.! Het wordt prachtig !

• 8Yvette22-08-2019

Heerlijke vakantie, veel te zien en lekker weer

Heerlijke camping! We hebben hier 1, 5 week gestaan met onze caravan. We waren verrast door de grote plek die naar achteren doorliep waardoor je zowel schaduw als zonplek had, mooie terrassencamping. Mensen op de camping zijn vriendelijk en voor onze kids fijn dat er altijd wel wat te doen was tot uiterlijk 23u. Zo hebben ze bijna elke avond gevoetbald in de pannakooi (en ook leuk met kids met fr/duits/Engelse taal) en onze dochter van 8 heeft heerlijk meegedaan met de schuimparty en glow in the dark disco. Wij zijn veel bij de rivier geweest en vonden de omgeving geweldig(plaatsjes). Het lopen vanaf de camping naar de watervallen was een klein eindje. Bij de rivier genoeg plekjes om te zitten, zeker als je iets verder naar rechts loopt, leuk om in de avond rivierkreeftjes proberen te vangen. Was voor de kids spannend in het bijna donker. Sanitair 3x per dag schoongemaakt, was prima, piekmomenten vermijden dan kun je lekker douchen.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Giulia, directeur, 19-09-2019

Wat een genot om te lezen! Fijn , dat jullie zo hebben kunnen genieten .

• 8Familie Hoep19-08-2019

Super camping en omgeving met verbeterpunten

Wat een geweldige camping en omgeving. de watervallen en rivier is super. Er is een animatie maar niet heel schreeuwend aanwezig. In de avond is er veel geregeld voor de oudere jeugd. Voor onze kinderen van 1.5 en 4 was er een miniclub van 2x per dag. Erg leuke dingen worden hier gedaan.

Camping is wel erg gericht op de oudere jeugd (14+). deze waren ook veel aanwezig. Later in het seizoen merkte ik dat de wat jongere jeugd (rond de 4jaar) wat begon te komen.

nadelen/ verbeterpunten: - Toiletten veel smerig. - Te klein sanitair voor de mensen - Plek 22, 23 en 24 niet geschikt als caravan plek. veel te klein. 23 is maar 70m² en caravan paste strak tussen de bomen met een 4.3m caravan. wanneer dit wel was aangegeven.

LET OP: er zijn ook veel schuine plekken. Dus extra blokken mee nemen voor onder de poten van de caravan. De plek grote op de kaart zijn aardig op verhouding. bijna overal schaduw

We komen nog wel eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Sabine18-08-2019

leuke camping! Veel jeugd en mooi zwemmen!

Wij verbleven in een 6 pers huisje met onze kinderen van 14 en 15 jaar. Persoonlijk vind ik het huisje voor 6 pers te klein, met 4 personen was het te doen, met name omdat je toch ook veel buiten bent. Airco was goed en heel prettig. De douchekop bleek bij de 1e x douchen totaal niet goed te werken, volgende ochtend gemeld en binnen een kwartier opgelost, rest vd vakantie een heerlijke douche gehad. Camping is niet al te groot. Veel Nederlanders, ook animatie in het Nederlands. Onze kinderen trokken elke avond met een hele groep Nederlandse jeugd op en die hebben zich dan ook prima vermaakt. Zwemmen bij de rotsen is prachtig, soms wat druk door de dagjesmensen, maar wij vonden dat niet storend. Wifi is niet best. Wij hadden de betaalde wifi, echter ook deze liet ook veel te wensen over. Hier is dus wat verbetering nodig. Personeel is allemaal even vriendelijk, vooral de dame bij de broodjes!

• 8Staat v/h sanitair

Giulia, directeur, 19-09-2019

Bedankt voor de 9 ! Ja soms moet er wel eens iets gerepareerd worden.Dit gebeurde dan ook zo mogelijk binnen een half uur.We maakten er een sport van zo snel mogelijk iedereen te helpen. En wat lief dat speciale compliment voor ons allen en in het byzonder Ingrid bij de broodjes.! Dit heeft ze zeker verdiend !We zijn trots op haar !

• 8Fam. van den Berg18-08-2019

Prachtige camping

Wij hebben hier drie weken gestaan met onze zoon van 3 en onze dochter van 7. De camping is fantastisch voor onze kinderen, Monique ( animatie) is erg leuk met alle kinderen van jong en oud en is hier erg gepassioneerd mee bezig. De cascades zijn echt fantastisch maar wel erg druk in de zomermaanden. Het zwembad is prima, ook qua grootte en ligbedden en was geen enkele keer te druk. Ook het restaurant is fantastisch. Het sanitair is op zich prima maar wel wat weinig toiletten en douches tijdens drukke momenten. Jammer genoeg ook een populaire camping bij gezinnen met kinderen tot ca 22 jaar. Deze gaan nachts naar de Cascades en komen dan diep in de nacht beschonken terug, hier hebben we praktisch iedere nacht last van gehad, net als harde muziek in het toilet gebouw. Hier werd wel wat aan gedaan door de camping dmv beveiliging maar uiteindelijk zijn het de campinggasten die het moeten doen. Misschien was een andere plek beter (59)

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

37 tips over Camping Yelloh! Village Les Cascades

• P.Hoep, 19-08-2019 Rapporteren
    • Het eerste weekend van augustus elk jaar, een groot middeleeuws festival wordt georganiseerd in de straten van Châteauneuf-du-Pape. glas voor 5 euro kopen om overal wijn te proeven. Een fles water halen in een van de winkeltjes in de straten.
    • Avignon mooie stad
    • Ontbijten bovenop de cascades door voor vanaf de camping naar beneden te lopen. aansluitend naar La Roque sur ceze te lopen. (max 1 km) (vroeg doen anders word het warm)

• Ed, 05-05-2014 Rapporteren

Met ACSI kaart ben je buiten het seizoen voordelig uit. Voor 3 euro extra per nacht kun je aan de buitenrand je camper of caravan plaatsen. Deze plaatsen hebben een (iets) mooiere ligging, maar zijn vooral vlakker. (Nuttig voor de camper.)

• monique, 18-05-2014 Rapporteren

Aanrader; krokodillenfarm , festival in Avignon en Bagnol. grotten en parken/tuinen , waterpark , mogelijkheden tot paardrijden en wijnproeven , kanoeen,Paintball en karten , musea van parfum en over energie ,Haribomuseum,Pont du Gard en Uzes
    Voor gescheiden ouders ; huur een huisje voor 2 weken en de ene ouder gaat een week en de andere ouder de andere week.Zo blijven de kinderen op dezelfde plek...... Ideaal !

63 vragen over Camping Yelloh! Village Les Cascades

• Aafke van Overbeeke, 20-11-2019 Rapporteren

Kampeerplaatsen

Hoihoi wij willen aankomende zomer naar deze camping. Wij overwegen de grootste plaats te reserveren. Kan iemand mij tips geven welke plekken mooi zijn, een beetje recht zijn en een leuk uitzicht hebben? We willen het liefst niet te veel verkeer hebben ivm de kinderen. Wie heeft de gouden tip?

• Inge Goedemondt, 21-01-2019 Rapporteren

Jagers in het bos

Tevens heb ik nog een 2e vraag, maar dan over de omgeving van deze camping. Wij lazen hier en daar dat er jagers zijn in het bos vlakbij de camping. Zij jagen op zwijnen, zouden veel drinken en een beetje schietgraag zijn. Heeft hier iemand ervaring mee of valt het wel mee?

Jessica, 29-04-2019

Wij hebben twee keer onze vakantie doorgebracht op deze camping, ik heb hier nooit van gehoord cq niks van gemerkt.

• Inge Goedemondt, 20-01-2019 Rapporteren

Grand Comfort Plus plekken

Wij overwegen dit jaar eind augustus naar deze camping te gaan en een keer te kiezen voor een Grand Comfort Plus plek (87 tm 93) Heeft iemand ervaring met het privé sanitair, is dat goed? (lees oké, we stellen niet veel eisen) En hoe zijn de plekken wat betreft zon/schadus? Alvast bedankt voor een antwoord.

Jessica, 29-04-2019

Het prive sanitair is nieuw dit seizoen, dus daar is door niemand nog wat over te zeggen.

Camping Yelloh! Village Les Cascades info

• Aantal sterrensterstersterster