Camping Les Cascades

Kleine hotelsWeer vandaag26°15°
Camping Les Cascades
8,1

Camping Les Cascades in de Dordogne ligt in een prachtige omgeving met mooie plekken en schoon sanitair. Het zwembad is aan de kleine kant, maar heerlijk voor een frisse duik. De animatie bestaat uit weinig onderdelen, maar het team is erg enthousiast. De rotsen en de rivier zijn prachtig en ongerept en met 150 stappen ben je in Cascades.

204 reviews over Camping Les Cascades in het Nederlands

We zijn er geweest maar komen niet nog een keer.

Marc
13-7-2018

Over het algemeen een gewone camping, de plaatsen zijn ruim en goed afgebakend. Alleen jammer dat er geen winkel is die die naam waardig is. We hebben hier thuis meer voorraad dan zij in de aanbieding hadden. De restaurant eigenaar is een onbeschofte bullebak. Bij de receptie krijg je bijna geen info over het naburige dorpje, waar je ook gezellig kan gaan eten. Maar ook daar zijn er geen winkels of iets dergelijks, dus als je met een camper komt moet je minstens 6km verder gaan om enige inkopen te kunnen doen wat niet altijd evident is. Gelukkig is er de rivier vlakbij waar het prettig vertoeven is. Het zwembad sluit al om 19u, wat volgens mij minstens een uur te vroeg is. Het sanitair wordt goed onderhouden maar waarom niet alle toiletten voorzien waren van een WCbril begrijp ik ook niet. We zijn er geweest maar komen niet nog een keer.

Gereisd Anders in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
La direction, directeur, 14-9-2018

Bijzondere beoordeling Marc. De ligging van onze camping is op een van de mooiste plekken in Europa. De afstand naar de Cascades is 150 stappen. Deze ligging wordt door iedereen positief met een hoog cijfer gewaardeerd. Ons winkeltje is een kleine ruimte waar je de eerste levensbehoeften kunt kopen. Ik vermoed dat je het lastig vond dat je met je hele camper op stap moest op het moment dat je wat nodig had. Het cijfer voor de eetgelegenheden vind ik ook aan de lage kant in vergelijking met alle andere beoordelingen.Ons Italiaans restaurant wordt gerund door Italianen.We staan wijd en zijd bekend om de kwaliteit.Vandaar dat reserveren aan te raden is.Bedankt voor t goede cijfer voor het sanitair.Zodra het zwembad sluit kun je altijd de 150 stappen naar de Ceze lopen De Ceze heeft de hele zomer water.

Zeer prettig verblijf in alle opzichten

Jan
13-7-2018

Fijne camping op een prachtige locatie. Kom er graag weer. Mooi restaurant en buitenbad. De toiletten schoon!

Gereisd Anders in juli 2018

We zijn er een keertje geweest

Ida
10-7-2018
  • ruime plaatsen, het sanitair wordt onderhouden, geen vuil op de grond, toegang de rivier
  • er wordt op de receptie weinig info gegeven over de omgeving. Nochtans is het dorp op loopafstand en erg typisch maar er is buiten 3 kleine eetgelegenheden niks te kopen : geen slager of kruidenier. Je moet dus voor alle inkopen je een heel eind gemotoriseerd verplaatsen want het aanbod (buiten brood) in hun winkeltje is kleiner dan mijn eigen voorraad thuis. Het Italiaans restaurant wordt gerund door een bullebak van een baas en we hebben het dan ook links laten liggen buiten 1 x afhalen. Het zwembad sluit al om 19 u wat erg vroeg is in een bloedhete periode
Gereisd Met partner in juli 2018
La direction, directeur, 14-9-2018

Bedankt voor de beoordeling met een 7. Er zijn meerdere eetgelegenheden in de buurt.U beoordeelt dit item met een 5. Gezien de goede beoordelingen van andere mensen vermoed ik dat dit cijfer te maken heeft met een gunfactor. Te meer omdat u aangeeft niet gegeten te hebben in ons restaurant.Na 19.00 uur kunt U op 150 stappen afstand zwemmen in de Ceze die altijd water heeft

R en L Wiegel
6-5-2018

Hele mooie camping, accommodatie perfect, vriendelijk ontvangst van de receptie en personeel wat werkzaam is op de camping, laatste keer dat wij hier waren was van 2003 tot 2007 (toentertijd met jonge kinderen)er is in die tijd het nodige verbeterd! Ten gunste! Mooie omgeving voor ontspanning en vertier. Zwembad een pré voor jong en oud. Het Italiaanse restaurant is zeker een aanrader met de diversiteit aan authentieke gerechten en personeel uit Italië! Prima Prijs-kwaliteitverhouding. Wij gaan hier zeker weer naar terug! Een echte aanrader voor jong en oud.

Gereisd Met partner in april 2018

Heerlijke en gezellige camping

Sadie
17-2-2018

Mooie, rustige camping met volop animatie voor kinderen. Onze dochter van 13 heeft zich prima vermaakt en had veel vriendinnen. Mooi zwembad, mooie rivier waar van de rotsen gesprongen wordt. Daar komen ook mensen van buiten de camping, kan behoorlijk druk zijn. Camping zelf is echter niet toegankelijk voor vreemden. Ontzettend goed Italiaans restaurant op de camping aanwezig en niet duur. Gezellige bar aanwezig voor de ouders en leuke wijnproeverij gedaan op de camping. Sanitair kan beter, vaak verstopt, douche liep over. Was gewoon niet genoeg sanitair voor zoveel gasten. Werd twee keer per dag schoon gemaakt. Onze plek (tent) was heerlijk met veel privacy vlak aan de rivier. Klein nadeel dat we de heuvel op moesten lopen voor douches en toiletten maar was niet storend. Kortom, erg leuke camping en zou er weer heen gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Camping Les Cascades, directeur, 20-2-2018

Bedankt voor je bericht. We zijn blij dat u van uw verblijf op de camping Les Cascades heeft genoten. Het hele team werkt aan het verbeteren van uw kampeerervaring en we streven ernaar al onze gasten tevreden te stellen. In 2018 kunnen we u verwelkomen van 20 april tot 23 september. Ik hoop snel weer te zien voor nieuwe herinneringen!

Nooit meer dit!

Nicole
27-1-2018

Toen ik hier met mijn gezin aan kwam met mijn 2 tieners werden we niet verwelkomt door tips te geven wat er allemaal te doen is maar in plaats daarvan kregen we een warm welkom met alle regels die er waren en dat we het niet in ons hoofd moesten halen deze ook te overtreden want dan word het hele gezin er gelijk afgegooid. Ook het beloofde ‘entertainment’ was 3 keer niks. Als ik daar zelf zou hebben gestaan en wat zou hebben gepraat zouden de mensen al meer vermaakt zijn dan wat er nu was. Over de prachtige locatie is trouwens niks op aan te merken. Het personeel had helemaal niks op tieners en met name de nerdlandse tieners. Als een Nederlandse tiener alleen al een bommetje maakte in het zwembad werd hij al het zwembad uitgezet. Op een gegeven moment leek het meer op een kamp dan op een camping.

Camping Les Cascades, directeur, 20-2-2018

Geachte klant, Wij zijn een familiecamping, waar mensen vreedzaam en vredig van de omgeving willen genieten. Om te zeggen dat we moesten ingrijpen bij tieners die zich niet aan de regels van de camping hielden (midden in de nacht ontwakende kampeerders, degradatie van apparatuur, niet-naleving van veiligheidsregels rond de plas), verhindert dit niet het is aan de ouders om de regels van goed gedrag voor hun kinderen te handhaven. Met het oog op de andere opmerkingen buiten die van u en uw vrienden, die zeer positief zijn, nemen wij uw reactie niet serieus.

Alleen het riviertje is het waard

Allesandro
27-1-2018

Prachtige locatie met heerlijk water. Het personeel was erg asociaal en leken de Franse kinderen nog al voor te trekken wat tevens erg jammer was. Ook zijn er veel dingen kapot in het toilet gebouw wat niet gemaakt werd terwijl dat meerdere keren aangeven is. Maar het is het zeker waar om het riviertje te bezoeken. Zelf zou ik nooit meer terug komen deze camping!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017
Camping Les Cascades, directeur, 20-2-2018

Hallo, Bedankt voor je bericht. Het team van camping Les Cascades streeft ernaar de kwaliteit van het verblijf van zijn gasten te verbeteren. We hebben ons team vernieuwd en werken elke dag aan het verbeteren, onderhouden en vernieuwen van de kampeeruitrusting. Wij hopen van harte u op de camping terug te zien, zodat u de inspanningen kunt zien die elk jaar worden gedaan om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Met vriendelijke groeten.

Mooie camping aan geweldige rivier.

Sandra Dijkstra
15-1-2018

Dit is een middelgrote camping met mooie, grote kampeerplekken. De extra grote plekken hebben ook een kraantje op de plek. Het sanitair is erg netjes en ook de rest van de camping is mooi onderhouden. Het zwembad is niet spectaculair maar lekker om even af te koelen of te relaxen. Je loopt zo naar de rivier, waarin je lekker kunt zwemmen, van de rotsen kunt springen, naar de watervallen kunt lopen en daar ook weer zwemmen en met een luchtbedje van de rivier af te drijven. Je komt dan bij de volgende camping aan en kunt via een pad terug lopen. Erg leuk! Op de camping is ook een snackbar en een winkeltje met wat producten maar dit stelt weinig voor. Supermarkt is ongeveer 10 min rijden. Let op; op zondag gesloten! Er is ook een Nederlands sprekende vrouw werkzaam. Leuke stad in de buurt is Vallon- Pont- d `arc, vooral de markt is daar erg leuk. Daar ook veel gezellige eettentjes.

Camping, directeur, 20-2-2018

Prachtige camping!

Mevr. Louwen
4-1-2018

Het is een prachtige camping met mooie ruime plekken. Eventjes lopen en je bent zo bij de rotsen, waar je heerlijk kunt zwemmen, zonnen en van de rotsen springen. Dit is wel echt heel bijzonder. S'avonds is het erg gezellig bij de bar, de animatie/show is wel de ene avond beter dan de andere. Het dorpje is ook erg leuk om eens een wandeling in te maken. Sanitair wordt ook vaak schoongemaakt. Bovendien is het vooral een leuke camping voor tieners/jongvolwassenen, die zoeken elkaar echt op en zitten gezellig met elkaar bij de bar en bij de rotsen. Het nadeel van deze camping vind ik dat deze best afgelegen ligt, voordat je een leuke bezienswaardigheid kan bezoeken moet je een flink stuk rijden. In de buurt heb je gelukkig wel leuke markten, maar voor de rest moet je niet teveel verwachten.

Gereisd Met partner in augustus 2017
Camping Les Cascades, directeur, 20-2-2018

Hallo, Heel erg bedankt voor uw bericht. De plaats is rustig, onze familiecamping is waar de meeste van onze klanten naar op zoek zijn, net als jij. We hopen de mogelijkheid te hebben om weer gastheer te zijn voor een toekomstig verblijf. Met vriendelijke groeten

Leuke kleine camping

Hyung Elfrink
30-9-2017

De camping is een relatief klein, maar de plaatsen (Grand Confort) zijn zeer ruim. De rivier biedt prima vermaak voor de kinderen, het kan er wat druk zijn omdat er ook mensen komen die niet van de camping zijn, maar als je wat verder loopt heb je echt geen last van elkaar. Het zwembad geeft een prima alternatief als je niet bij de rivier wilt zijn. Op de camping wordt er dagelijks wel wat gedaan voor de kinderen, en ook 's avonds is er altijd wel wat te doen. Om 11 uur is het stil op camping. Het personeel van de camping is vriendelijk en het is leuk om te zien dat het een hecht team is. De regels worden tamelijk strikt gehandhaafd maar op een kleine camping is dat juist prima, het geeft duidelijkheid en zorgt ervoor dat het prettig is voor iedereen. De omgeving is ook heel leuk en op ongeveer drie kwartier afstand zit het Haribo museum in Uzes, een aanrader voor de zoetekauw.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cascades in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cascades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.