Camping Les Cascades

Kleine hotelsWeer vandaag26°15°
Camping Les Cascades
8,1

Camping Les Cascades in de Dordogne ligt in een prachtige omgeving met mooie plekken en schoon sanitair. Het zwembad is aan de kleine kant, maar heerlijk voor een frisse duik. De animatie bestaat uit weinig onderdelen, maar het team is erg enthousiast. De rotsen en de rivier zijn prachtig en ongerept en met 150 stappen ben je in Cascades.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cascades voor je op een rij gezet:

Vacanceselect

1 review over Camping Les Cascades in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

Wesley.maya en kids
5-8-2015

Bij aankomst heel goed ontvangen. We hadden een mooie plaats die zeker ruim en proper was en dicht bij alles. Echter wel redelijk hellend om caravan te plaatsen. Eerste avond gaan eter in het resto. Heel lekker gegeten. Zwembad proper met super ligzetels. De rust en orde werd er goed bewaard door toezichter. Supergezellige bar met iedere avond heel degelijke animatie. Top. Les cascades zijn heerlijk voor wie graag springt van rotsen of een zonnekleppen is. In de avond enkele keren heerlijk gaan bbq'en en kampvuur met de kids gaan maken. Echt heerlijk. Enige minpunt is het sanitair dat zeker niet voldoet aan de verwachtingen. oud en geen gedreven poetsvrouw. Dit was dan ook de enige niet gedreven werkneemster vd groep want de rest van het animatieteam was super. Waarvoor dank. Wij keren later zeker terug, zelfs met dit sanitair. Je moet er zeker eens geweest zijn.

Gereisd Alleenreizend in juli 2015

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cascades in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cascades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.