Camping Les Cascades

8Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, La Roque-sur-Cèze (Gard)

8Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Les Cascades in de Dordogne ligt in een prachtige omgeving met mooie plekken en schoon sanitair. Het zwembad is aan de kleine kant, maar heerlijk voor een frisse duik. De animatie bestaat uit weinig onderdelen, maar het team is erg enthousiast. De rotsen en de rivier zijn prachtig en ongerept en met 150 stappen ben je in Cascades.

478 reviews over Camping Les Cascades

• 2018
    7Daphne10-09-2018

Mooie camping

Mooie camping in een prachtige omgeving. Niet geschikt voor mensen slecht ter been of in een rolstoel. Schoonmaak huisjes kan echt verbeterd worden. Ons huisje zat nog onder de haren van vorige bewoners en het plafond zat vol met grote spinnenwebben. Nadeel vond ik dat tijdens onze 2 weken vakantie de 2e week de bar/afhaal geheel gesloten was. Het is fijn om ondanks dat het 1 september is geweest toch savonds wat op het terras te drinken of een keer wat eten af te halen.

Verder is de camping prachtig en zouden we zeker terug gaan. Dan zouden we wel wat eerder gaan om volop gebruik te kunnen maken van alle faciliteiten.

Giulia, directeur, 26-04-2019

Fijn dat ook jullie de omgeving zo mooi vonden. We bevinden ons op een berg , dus ja ..voor rolstoelen en mensen die slecht ter been zijn wat lastig om je hier te verplaatsen . We zijn t seizoen geopend en hebben dan overal personeel. U kunt natuurlijk zelf kiezen welke periode u komt.Op het moment dat de bar gesloten is , is er altijd gelegenheid om buiten voor het restaurant aan de hoge tafels een drankje te bestellen of om het bestelde drankje mee te nemen naar de ruimte voor de bar. Excuses voor de haren .De spinnen zijn in het najaar heel actief.Ons nieuwe schoonmaak personeel zullen we erop attenderen.

• 8Jeroen08-09-2018

medi en moniek we hebben van jullie genoten. wel zou ik op de camping in de avond ook eens live muziek voor de oudere mensen organiseren.

• 7Staat v/h sanitair

Giulia, directeur, 26-04-2019

Ideeën of wensen zijn altijd welkom. Fijn dat t op een positieve wijze wordt geuit. We doen ons best om het zoveel mogelijk mensen naar de zin te maken.Er zijn zoveel verschillende leeftijden en belangstellingsgebieden . Datgene dat niet op onze camping op dat moment te vinden is ,is wellicht in de omgeving te zoeken. Bij onze receptie vind u vele mogelijkheden om te ontdekken.

• 9Dennis30-08-2018

top camping

Wat hebben we genoten bij jullie op de camping. Monique en DJ geweldig wat hun alle twee doen voor de camping die moet je vast houden.

• 8Staat v/h sanitair

Giulia, directeur, 26-04-2019

Dank je wel Dennis voor het compliment aan onze animators.Dankzij het enthousiastme van de gasten krijg je een positieve wisselwerking.! Vakantie = plezier !!!

• 9Edwin29-08-2018

schone camping, vriendelijke mensen! Het gehuurde huisje was wat sober ingericht.

geen waterkoker, green goede drinkbekers, incompleet pannenset.

• 9Käte28-08-2018

Fijne vakantie!

Hele fijne camping, ik was er met mijn volwassen zoon maar zeker met jonge kinderen een aanrader. Prachtige omgeving met veel bezienswaardigheden. De plek voor de tent was groot, beschut en goed te bereiken. Wat minder vonden wij de wachtrij bij de douches tijdens de spits en het feit dat er zeer behoorlijk moest worden betaald voor de WIFI.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Arne28-08-2018

Fijn weerzien van deze camping na 20 jaar. Toffe gemoedelijke sfeer, mooie omgeving en verfrissende afkoeling in de nabijgelegen rivier!

• 7Eetgelegenheden

• 9Marcel28-08-2018

Heerlijke vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De ligging aan de rivier is prachtig. De camping is heel schoon en de plekken zijn erg mooi. De sta caravans zijn op veel plekken wel erg afgezet met schuttingen. Fijn als je veel privacy wilt, maar niet erg gezellig als je wat wilt zien als je op je veranda zit. Het personeel is erg vriendelijk en voor de jeugd is er genoeg te doen. De oudere jeugd gaat ‘s avonds naar de rotsen. Monique koppelt deze jeugd aan elkaar. Goed gedaan. Er waren wel wat dingen die wij misten: - een bakker of campingwinkel waar je op de dag zelf brood kan halen - wat meer variatie in het avond entertainment. Er werd elke avond na een half uurtje “just dance” opgezet.

• 9Jolanda16-08-2018

Mooie camping

Mooie camping Mooie rivier en super vriendelijk personeel. Top bedankt voor de fijne vakantie

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8Perry15-08-2018

Heerlijke vakantie op een prachtig plek

Camping Les Cascades is een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Een unieke ligging op één van de mooiste plekken. De campingplaatsen zijn wat oppervlakte betreft prima, maar wel lang en smal, waarbij het terrein afloopt. Sanitair wordt goed schoongehouden, maar het aantal douches en toiletten is erg beperkt voor de camping. Het zwembad is klein, maar heerlijk voor een frisse duik. Voor meer kinderplezier zou een groter zwembad met meer mogelijkheden het beter maken. Op de camping zijn broodjes te bestellen, maar een winkel is er niet.

• 6Staat v/h sanitair

La direction, directeur, 14-09-2018

Bedankt voor de goede beoordeling.Waarschijnlijk heb je de ruimte aansluitend rechts binnen de receptie niet ontdekt. Daar zijn de eerste levensbehoeften te koop.

• 9Arnold16-07-2018

Zeer fijne camping

Zeer fijn verblijf gehad. Prachtig weer. Zwembad en rivier heel prettig. Schoon mobile home.

37 tips over Camping Les Cascades

• P.Hoep, 19-08-2019
    • Het eerste weekend van augustus elk jaar, een groot middeleeuws festival wordt georganiseerd in de straten van Châteauneuf-du-Pape. glas voor 5 euro kopen om overal wijn te proeven. Een fles water halen in een van de winkeltjes in de straten.
    • Avignon mooie stad
    • Ontbijten bovenop de cascades door voor vanaf de camping naar beneden te lopen. aansluitend naar La Roque sur ceze te lopen. (max 1 km) (vroeg doen anders word het warm)

• Ed, 05-05-2014

Met ACSI kaart ben je buiten het seizoen voordelig uit. Voor 3 euro extra per nacht kun je aan de buitenrand je camper of caravan plaatsen. Deze plaatsen hebben een (iets) mooiere ligging, maar zijn vooral vlakker. (Nuttig voor de camper.)

• monique, 18-05-2014

Aanrader; krokodillenfarm , festival in Avignon en Bagnol. grotten en parken/tuinen , waterpark , mogelijkheden tot paardrijden en wijnproeven , kanoeen,Paintball en karten , musea van parfum en over energie ,Haribomuseum,Pont du Gard en Uzes
    Voor gescheiden ouders ; huur een huisje voor 2 weken en de ene ouder gaat een week en de andere ouder de andere week.Zo blijven de kinderen op dezelfde plek...... Ideaal !

62 vragen over Camping Les Cascades

• Inge Goedemondt, 21-01-2019

Jagers in het bos

Tevens heb ik nog een 2e vraag, maar dan over de omgeving van deze camping. Wij lazen hier en daar dat er jagers zijn in het bos vlakbij de camping. Zij jagen op zwijnen, zouden veel drinken en een beetje schietgraag zijn. Heeft hier iemand ervaring mee of valt het wel mee?

Jessica, 29-04-2019

Wij hebben twee keer onze vakantie doorgebracht op deze camping, ik heb hier nooit van gehoord cq niks van gemerkt.

• Inge Goedemondt, 20-01-2019

Grand Comfort Plus plekken

Wij overwegen dit jaar eind augustus naar deze camping te gaan en een keer te kiezen voor een Grand Comfort Plus plek (87 tm 93) Heeft iemand ervaring met het privé sanitair, is dat goed? (lees oké, we stellen niet veel eisen) En hoe zijn de plekken wat betreft zon/schadus? Alvast bedankt voor een antwoord.

Jessica, 29-04-2019

Het prive sanitair is nieuw dit seizoen, dus daar is door niemand nog wat over te zeggen.

• Stephanie, 13-01-2018

boodschappen?

zijn er wel winkels of van die supermarkten in de buurt

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig