Camping Les Cascades

8Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, La Roque-sur-Cèze (Gard)

8Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Les Cascades in de Dordogne ligt in een prachtige omgeving met mooie plekken en schoon sanitair. Het zwembad is aan de kleine kant, maar heerlijk voor een frisse duik. De animatie bestaat uit weinig onderdelen, maar het team is erg enthousiast. De rotsen en de rivier zijn prachtig en ongerept en met 150 stappen ben je in Cascades.

478 reviews over Camping Les Cascades

• 8fam.ouwerkerk15-06-2019

Echt goed voor week tot 10 dgn

zelf sta plaats met vrienden in cottage , veertien dagen verbleven , camping en restaurant goed , in mei en juni prima zwemmogelijkheden in zwembad en rivier ( mooi verdiept ) leuke omgeving met mooie dorpjes. ( 1/2 en hele dagtripjes naar Vallon Pont Arc of Mont Ventoux.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7alcohol nuttigen met pils20-01-2019

gezellig maar de slingers moet je zelf ophangen

na een gezellige eerste avond werden we de volgende ochtend zonder pardon ons bed uit getrokken, 'you leave go home vacation is over' is het eerste wat we hoorden dus wij met een flinke kater die kant op om vervolgens een geheel strafrechtelijk contract te tekenen op de spioneerende camping eigenaar na hebben we verder een top vakantie gehad. wel is het best apart dat camping gasten meerdere wespen nesten weg moesten halen i.p.v. een bedankje mochten we de rest van de wespennesten die zich in de afvalcontainers bevonden ook weg halen. We hebben goed gegeten, maar de prijs voor het eten en drinken is aan de te hoge kant. Er werd ook een aantal keer gedreigd de politie te bellen, omdat we voor de camping op de grond zaten. De rivier was overstroomt, dus we konden niet chillen billen bij de rivier. We hebben ons uiteindelijk elke avond muis stil gehouden en onze kop eraf gezopen. Entertainer Mehdi was wel gezellig. oud personeel was beter

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Giulia, directeur, 26-04-2019

Helemaal juist. Zo is het in het leven. We kunnen ons leven zuur maken of zelf de slingers ophangen.En DAT hebben jullie gedaan !! Heel knap ! Want na de eerste nacht kwamen jullie er in de ochtend door ons achter , dat jullie niet in Renesse of Lloret de mar waren beland , maar op een familie camping.Nadat meerdere buren van jullie hadden geklaagd hebben we jullie daar onmiddellijk op aangesproken. De rest van de week hebben we nog een paar keer moeten waarschuwen.Het veranderde toen jullie ouders arriveerden. Het werd zelfs gezellig en we werden geholpen door jullie nadat jullie een wespennest bleken te hebben onder t dak. Zo zie je maar dat stoer zijn ook op een positieve wijze kan worden geuit. We waren blij met jullie positieve houding en aanpassing op onze camping. Heel knap voor een groep jongens van 18 _ 25 jaar ! En sorry dat het bedankje niet duidelijk is overgekomen. We waren echt blij met jullie hulp bij de wespen.

• 2017
    4laura20-08-2017

eenmalig dit !

Hartstikke mooie camping. Alleen de campingbaas was verschrikkelijk... Heeft een lijst met alle namen van de kinderen op de camping + plaatsnaam. Bij 1 of 2 waarschuwingen wordt je al van de camping afgestuurd. Bar gaat om 23.00 al dicht... en als je rond die tijd niet weg bent stuurt de campingbaas je weg of je krijgt je 1e waarschuwing. Opletten dus!!! Zwembad is inderdaad om te relaxen, geen shorts toegestaan, en je mag niet met opblaasbanden of andere opblaasproducten het zwembad in, want dan krijg je een waarschuwing. De douches en wc's worden niet goed schoongemaakt. Douche-putje altijd verstopt d.m.v. te veel haar... Bah!! Het sanitair wordt ook op de drukste tijden schoongemaakt... Dom..... Ook zijn er dan stelletjes die andere dingen doen in de douche. Die houden ook geen rekening met andere mensen. Bij de rivier komen vooral veel mensen die niet op de camping horen... erg druk. maar wel super mooie omgeving!!

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

la direction, directeur, 21-08-2017

Beste GASTEN, Er waren enkele mensen te GAST op onze camping waaronder U,die moeite hadden met het respecteren van onze "regels".Wij hanteren "afspraken" om zodoende een gezellige ,veilige en leefbare sfeer te creeeren waar IEDEREEN het naar de zin bij heeft. Jammer dat wij U niet konden overtuigen van het belang van UW aandeel hierin. Gezien de overige commentaren buiten die van U en uw vrienden om ,die zeer positief zijn ,nemen wij uw reaktie niet serieus.

• 3Nathalie18-08-2017

Leuk, maar nooit meer

Absoluut niet klantvriendelijk. Zoals de kinderen van 8 jaar zeggen: die meneer van de animatie haat kinderen. In het zwembad mag niet gespeeld worden, is alleen om te relaxen bijvoorbeeld. Fransen hebben hier de voorkeur boven Nederlandse toeristen, en dat beleid wordt ook gehandhaafd. Prachtige omgeving, fijne mede-kampeerders. Maar we hebben ons nog nooit zo niet welkom gevoeld. Dit nooit meer.

• 2Staat v/h sanitair

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• Oude reviews

1Kathy28-07-2016

Dieven actief op de camping

Na de recensies al wat huiverig naar deze camping gegaan, maar vanwege de mooie ligging toch de gok gewaagd. De cascades zijn heel mooi en je kunt lekker in de rivier zwemmen op deze camping, maar jammer genoeg wegen de nadelen daar niet tegenop:

• De camping is te vol in het hoogseizoen
    • Er zijn te weinig douches en toiletten
    • De douches kunnen de capaciteit niet aan en zijn altijd verstopt (erg smerig)
    • Je krijgt niet altijd een plek die groot genoeg is voor jouw tent/ caravan
    • Iedereen kan via de rivier de camping op komen, ook niet camping gasten
    • Er wordt gestolen op deze camping, dieven breken je tent/ caravan open
    • Eigenaar is een onbegripvolle hork en geldwolf
    • 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Matthieu, directeur, 29-07-2016

Hello, we are very disapointed about your comment... do you really mean our camping deserve 1/10 ? There are too many people on the camping? then don't go on holidays on high season ! We have just had the agreement 4 stars again this year, It means that there are enough showers for the numbers of clients. The showers are cleaned every day, from 6h to 8h, then from 8h30 to 10h30, then from 11h to 12h, then from 14h to 15h30, then from 16h30 to 18h and then from 19h to 20h30... we suppose that's enough. But some people are just very bad behaved and don't care about the facilities of the camping. For this, we can't do anything... you say you have been stolen. Why didn't you come to tell it to us? Whatever, If we deserve 1/10, i am very scared for the other camping you will visit...

• 3SvdP21-07-2014

Slechte ervaring!

Als je deze camping boekt ga je teveel betalen voor een 4* camping. Jammer genoeg hele slechte ervaringen gehad met deze camping. Een grand comfort plek geboekt waarbij we plek 13 kregen. We hebben het geweten jammer genoeg! Onze plek lag veel lager dan de omliggende plekken waardoor al het water van boven en de zijkanten onze plek op liepen. We hebben veel waterschade gehad en de camping kon er weinig aan doen. Dit was pas voor het eerst dat plek 13 helemaal blank stond volgens hen (even laten kregen we van andere gasten te horen dat dit altijd zo is). Sanitair wordt super slecht schoongemaakt. Poep is tegen de muur te vinden en dan nog maar niet te spreken over alle urine achter blijfselen. Personeel is erg onvriendelijk en zijn niet geïnteresseerd. Belachelijk dat je op het terras pas alcohol mag nuttigen als je ook iets eet. Dan maar bij elk biertje een oliebol bestellen van 50 cent.. Dure biertjes worden het dan! Deze camping gaan wij nooit meer boeken al kregen we er geld bij.

• 2Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9jos vd ven07-08-2013

gewoon weg geweldig

prachtige vakantie gehad mooie camping schitterende omgeving, vriendelijk personeel goed eten ga zo maar door

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 10Julia05-08-2010

Te gek

Super camping en een uber coole rivier tip: neem wel waterschoenen mee!

• 6Yvonne05-08-2010

Voor ons niet meer...jammer

Voor ons niet meer... Vorig jaar 2 weken op deze camping gestaan met vrienden. Wij vonden de plaatsen matig (heel smal en erg lang) Bomen waren in augustus al half kaal. De cascades zijn erg mooi maar ontzettend druk bezocht en veel troep. Wij vonden jammer dat er in het dorpje Roque sur ceze niets te doen was. Geen leuk terrasje of iets dergelijks. Er waren een paar eettentjes waar we lekker gegeten hebben. De omgeving vonden we aardig maar niet geweldig. Jammer.

• 5Staat v/h sanitair
      • 4Eetgelegenheden

37 tips over Camping Les Cascades

• P.Hoep, 19-08-2019
      • Het eerste weekend van augustus elk jaar, een groot middeleeuws festival wordt georganiseerd in de straten van Châteauneuf-du-Pape. glas voor 5 euro kopen om overal wijn te proeven. Een fles water halen in een van de winkeltjes in de straten.
      • Avignon mooie stad
      • Ontbijten bovenop de cascades door voor vanaf de camping naar beneden te lopen. aansluitend naar La Roque sur ceze te lopen. (max 1 km) (vroeg doen anders word het warm)

• Ed, 05-05-2014

Met ACSI kaart ben je buiten het seizoen voordelig uit. Voor 3 euro extra per nacht kun je aan de buitenrand je camper of caravan plaatsen. Deze plaatsen hebben een (iets) mooiere ligging, maar zijn vooral vlakker. (Nuttig voor de camper.)

• monique, 18-05-2014

Aanrader; krokodillenfarm , festival in Avignon en Bagnol. grotten en parken/tuinen , waterpark , mogelijkheden tot paardrijden en wijnproeven , kanoeen,Paintball en karten , musea van parfum en over energie ,Haribomuseum,Pont du Gard en Uzes
      Voor gescheiden ouders ; huur een huisje voor 2 weken en de ene ouder gaat een week en de andere ouder de andere week.Zo blijven de kinderen op dezelfde plek...... Ideaal !

62 vragen over Camping Les Cascades

• Inge Goedemondt, 21-01-2019

Jagers in het bos

Tevens heb ik nog een 2e vraag, maar dan over de omgeving van deze camping. Wij lazen hier en daar dat er jagers zijn in het bos vlakbij de camping. Zij jagen op zwijnen, zouden veel drinken en een beetje schietgraag zijn. Heeft hier iemand ervaring mee of valt het wel mee?

Jessica, 29-04-2019

Wij hebben twee keer onze vakantie doorgebracht op deze camping, ik heb hier nooit van gehoord cq niks van gemerkt.

• Inge Goedemondt, 20-01-2019

Grand Comfort Plus plekken

Wij overwegen dit jaar eind augustus naar deze camping te gaan en een keer te kiezen voor een Grand Comfort Plus plek (87 tm 93) Heeft iemand ervaring met het privé sanitair, is dat goed? (lees oké, we stellen niet veel eisen) En hoe zijn de plekken wat betreft zon/schadus? Alvast bedankt voor een antwoord.

Jessica, 29-04-2019

Het prive sanitair is nieuw dit seizoen, dus daar is door niemand nog wat over te zeggen.

• Stephanie, 13-01-2018

boodschappen?

zijn er wel winkels of van die supermarkten in de buurt

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig