Camping Les Cascades

Kleine hotelsWeer vandaag30°14°
Camping Les Cascades
8,1

Camping Les Cascades in de Dordogne ligt in een prachtige omgeving met mooie plekken en schoon sanitair. Het zwembad is aan de kleine kant, maar heerlijk voor een frisse duik. De animatie bestaat uit weinig onderdelen, maar het team is erg enthousiast. De rotsen en de rivier zijn prachtig en ongerept en met 150 stappen ben je in Cascades.

24 reviews over Camping Les Cascades in het Nederlands

Aanrader kleinschalige mooie camping met rivier!

Roelant
31-7-2018

Kleinschalig (80%NLs 15%Fr 5% Be/Du), schoon, veilig, mooie plekken, veel schaduw, goede groenverzorging, uitstekende knutselactiviteiten voor kleine kinderen (4-10jr), prima zwembad met goede ligstoelen en parasols e.d., fantastische rivier langs de camping, uitstekend restaurant (reserveren nodig! of anders pizza afhalen), kleinschalige animatie (goochelaar, justdance, karaoke, modeshow (zelfgemaakte creaties), bingo e.d.) door uitstekende inzet van Mehdi en Monique. Fijn verblijf, vrolijk kundig personeel. De hoge schoonmaakkosten (€100) zijn voor de meeste mensen reden dat ze zelf schoonmaken. Wij denken dat we de caravan schoner achter hebben gelaten dan aangetroffen. Er is alleen een bezem, borstel, stoffer/blik. Geen stofzuiger. Het strand van de rivier is erg erg druk. Toch wel iedere keer een plekje kunnen vinden. Onhandige indeling van deze 6 persoons caravan: daardoor erg krap. Bij ons mieren, andere buren geen last.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke kleine camping

Hyung Elfrink
30-9-2017

De camping is een relatief klein, maar de plaatsen (Grand Confort) zijn zeer ruim. De rivier biedt prima vermaak voor de kinderen, het kan er wat druk zijn omdat er ook mensen komen die niet van de camping zijn, maar als je wat verder loopt heb je echt geen last van elkaar. Het zwembad geeft een prima alternatief als je niet bij de rivier wilt zijn. Op de camping wordt er dagelijks wel wat gedaan voor de kinderen, en ook 's avonds is er altijd wel wat te doen. Om 11 uur is het stil op camping. Het personeel van de camping is vriendelijk en het is leuk om te zien dat het een hecht team is. De regels worden tamelijk strikt gehandhaafd maar op een kleine camping is dat juist prima, het geeft duidelijkheid en zorgt ervoor dat het prettig is voor iedereen. De omgeving is ook heel leuk en op ongeveer drie kwartier afstand zit het Haribo museum in Uzes, een aanrader voor de zoetekauw.

Erg leuke camping

Chantal Tamming
28-8-2017

Een niet al te grote gezellige camping. Om 23 uur is het ecbt stil.Daar wordt ook aangehouden.Wij vonden dat erg fijn.Dit zijn de regels van de camping. Ook dat je elkaar(ook de medewerkers)met respect behandeld vonden wij echt super. De rivier beneden aan de camping is geweldig en voor iedereen leuk:springen van de rotsen, zwemmen en met een zwemband van de stroomversnelling. Alle plekken (huisjes en kampeerplekken) hebben veel schaduw en dat is in de zomer belangrijk. Alle medewerkers staan voor je klaar. Wij hadden 's avonds laat ineens geen warm water meer(receptie al dicht en dus even naar de bar gelopen) en binnen een paar minuten werd het opgelost. Ons nichtje van 6 heeft het geweldig gehad mede door de animatie voor kleine kinderen. En 's avonds even bij de bar een drankje drinken was ook altijd leuk, er was altijd wel iets te doen. Wij hebben mede door alle medewerkers een heerlijke vakantie gehad! Zeker om naar terug te gaan en al aanbevolen aan vrienden en familie!

ACSI Eurocampings

Super camping in een superimgeving!

Leen Luypaert
23-8-2017

Wat een mooi stukje natuur waar de camping zich in bevindt! De cascades zijn spectaculair! Juist naast de camping met toegang via poort. Wij stonden op plaats 113: mooie ruime plaats ( geen comfort) en watweg van de drukte! Klein beetje aflopend. Maar geen probleem! Het zwembad is heel leuk en proper, genoeg ligbedden! Altijd lekkere baguettes bij bestelling aan 1 euro stuk. Heel lekker Italiaans restaurant Sanitair ok: soms wachten op douche maar dan douche je wat later!
Zeker de concluses bezoeken, leegstaande rivier: adembenemend! uzès is ook heel mooi, Stadje zelf heel heel mooi! Gezellig, Leuk terras daar om iets te drinken maar anders is er niets! Animatie op camping ok maar wij hadden er geen behoefte aan! Zoon voetbalde en pingpongde, springkasteel was ook een hit! Super om zien dat al die kinderen samen spelen! Zoon van 6 en dochter van 13! Onbegrijpelijk dat sommige mensen dit afbreken! Inderdaad zijn er regels! Niet eten of drinken aan zwembad voor de wespen! Na 23 u stilte! Lopen tieren en kabaal maken dan vlieg je eraf! Heb ik inderdaad zien gebeuren maar die mensen waren enorm luidruchtig en de camping was er gelijk voof hen alleen... wat marginaal als je het mij vraagt! Wij, belgen, zijn op dezelfde manier behandelt als de rest! Een campi g moet voor iedereen leuk blijven en regels zijn nodig! Niet van aantrekken, een supercamping. Ze doen echt hun best! Kortom: super vakantie!!!!! Wij komen zeker terug!

In een woord geweldig

elandenburg
18-8-2017

Camping Les Cascades ligt prachtig mooi gelegen in een gebied met zonnebloem velden, lavendel velden, wijnranken en mooie kliene dorpjes. De echte kleine Franse dorpjes vind je hier nog. Let wel even op welke aanrij route je neemt, informeer dat van te voren even bij de receptie want anders is het goed zoeken. Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad want wij hadden een hele grote fijne plek onder veel bomen wat schaduw geeft. We stonden ook vlakbij de rivier waar wij en de kinderen ons erg hebben vermaakt. De watervalletjes zijn echt heel erg mooi en leuk om naar toe te lopen of te zwemmen. Op de camping doet het personeel er alles aan om de mensen het naar de zin te maken. Er was een leuke kidsclub en 's avonds een animatie programma voor jong & oud. Op de camping is ook een prima zwembad, niet heel erg groot maar voldoende. Voor ons is dit een hele fijne camping wat alles biedt. Mocht je naar het strand willen dat zou zelfs ook nog kunnen, want dat is ongeveer een uur rijden. + veel activiteiten voor de kinderen + avond programma voor jong & oud + dichtbij rivier + zwembad + grote plaatsen + vriendelijk personeel en rustige camping ++ mooie omgeving & ligging - douches, wc's, afwas - camping slecht verlicht - hard rijden (ook personeel)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

camping met dubbel gevoel

Vanden Bak Marc
26-7-2016

De camping ligt in een prachtige omgeving, in de buurt van de rivier ceze, waar de de kinderen en ouderen zich naar hartelust kunnen in uitleven.Over de camping zelf daar heb ik toch wel een paar puntjes die ik wil melden, ten eerste mijn standplaats was tamelijk klein, zeker als je op voorhand de lengte van je caravan moet doorgeven en ter plekke aangekomen moet je dan vaststellen dat ze je op een plek zetten die iets groter is als je caravan en er met moeite nog je auto en een éénpersoonstentje op kunt plaatsen,want als je dan de percelen ernaast bekijkt en moet constateren dat er daar voertuigen opstaan die een stuk kleiner zijn dan het jouwe en waar het perceel dan nog de helft groter is(dezelfde prijs) heb je toch een wrang gevoel. Het is ook de eerste maal sinds dat wij kamperen dat er bij ons iets is gestolen,maar zo als je kunt lezen in de andere beoordelingen is zo dat iedereen van buitenaf zomaar op de camping kan doorlopen. over het sanitair ben ik tevreden, het was er proper en voldoende warm water,het zwembad is relatief klein maar met de rivier in de omgeving valt dit nog best mee,alleen heb ik er een probleem mee met het vroege sluitingsuur van 19.00 uur,betreffende het reglement van de camping betreffende het zwembad hadden wij boeking gelezen dat er met geen zwemshort mocht gezwommen worden maar ter plekke moet je dan vaststellen dat er aan deze regel ook geen gevolg of enige controle word gedaan. Wat de accommodatie voor kinderen betreft, daar is er ook bitter weinig voor buiten het animatieteam natuurlijk. Over het restaurant kan ik niets anders dan lof spreken, het personeel is zeer vriendelijk, het eten is superlekker en zeker niet duur. De camping ligt wel redelijk centraal voor de bezienswaardigheden in de buurt maar ik denk toch niet om er nog een verblijf te boeken

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Druk door lokale bevolking, niet schoon

Eline
3-8-2015

Op deze camping komen veel lokale mensen van buitenaf. De cascades zijn erg toeristisch, wat op zichzelfstaand niet erg is maar deze mensen komen via het hek de camping op. Sommige campinggasten houden het hek open in de veronderstelling dat het campinggasten zijn, maar de code is ook algemeen bekend en sinds jaar en dag hetzelfde. Zoals al gezegd wordt is dit helaas ook bij dieven het geval. Staat van sanitair laat te wensen over. Overvolle douchebakken en vieze toiletten. De boel is allemaal wat verouderd. Zwembad is eenvoudig. Men doet hier vooral moeite voor lokale mensen en niet voor buitenlanders. Animatie voor de kinderen werd regelmatig afgelast of er was alleen iets franstaligsmgeorganiseerd. Klantvriendelijk is deze camping inderdaad niet, het koele en kille van de eigenaar en directeur zijn ons ook opgevallen. Je hoeft bij hen niet aan te kloppen voor hulp.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super plek!

Ptje
3-6-2015

Zowel camping zelf als omgeving. Genoeg te doen, maar tegelijkertijd lekker rustig. Zeer vriendelijke service.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleine camping aan geweldige rivier gelegen

Ellen
1-10-2013

Gezin met 3 kinderen, 14,10 en 7 jaar. De campingplaatsen zijn over het algemeen genomen niet breed, maar wel diep. Sanitair was tijdens onze vakantie periode (augustus '13) schoon. Er was dit jaar voor het eerst (hoorden we) animatie voor kinderen. Voor wat grotere kinderen werden er sport toernooitjes georganiseerd. Elke avond animatie op een leuke, gezellige plek bij het podium. De camping ligt aan de geweldige rivier de Ceze met mooie rotsen en fantastische watervallen. Jammer was dat er geen winkel(tje) aanwezig is op de camping. Je bent nl. een kilometer of 7 verwijderd van de dichts bijzijnde winkel. Je kon wel elke dag voor 19.00 uur een broodbestelling doorgeven. Dit was er dan de volgende ochtend.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Wederom prima!

mjreekers
1-9-2013

Voor de tweede keer naar deze camping. Nu met eigen caravan. We hadden een comfort plek geboekt ! Helemaal prima. Ook gewone plekken zijn prima ( op enkele na) Deze zijn langer en schuiner. Maar op zich. Er was erg veel vertier. Elke avond was er iets: Karaoke,Bingo,live muziek, disco. Dit jaar ook Nederlandse animatie! Helemaal prima. Disco was te luid. Om 23 uur is alles afgelopen dat is een voordeel. Er waren meer speeltoestellen dan vorig jaar en een srpingkussen. Ook een plus. Sanitair was ok. Wel wat weinig en er missen haakjes is de douches. De rivier is nog steeds net Zandvoort. Wel erg mooi. Vooral in de ochtend naar toe gaan tegen 14 wordt het druk. Nog een verbetering je kunt en nu pinnen (kon vorig jaar niet) en WIFI is gratis en werkt.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cascades in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cascades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.