Camping Les Cascades

8Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, La Roque-sur-Cèze (Gard)

8Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Les Cascades in de Dordogne ligt in een prachtige omgeving met mooie plekken en schoon sanitair. Het zwembad is aan de kleine kant, maar heerlijk voor een frisse duik. De animatie bestaat uit weinig onderdelen, maar het team is erg enthousiast. De rotsen en de rivier zijn prachtig en ongerept en met 150 stappen ben je in Cascades.

478 reviews over Camping Les Cascades

• 9Melanie30-09-2019

Heerlijk!

Wij verbleven in september op deze camping, die tot het eind redelijk gevuld bleef met Nederlanders, Duitsers en Fransen. Heerlijk rustige camping, goed verzorgd, wel veel schaduwplekken. Vraag in voor- of najaar echt om een plek met wat zon. Ruim, verwarmd zwembad, voldoende ligstoelen. Receptie, restaurant en brood op bestelling bleven gewoon beschikbaar. De schuttingdelen rondom de caravan geeft veel privacy.In de omgeving veel te zien en te doen. De markt in Goudargue, dorpjes als Aigueze, Barjac, Montclus. Uiteraard naar Uzes gaan, Avignon is prachtig. Gratis parkeren net aan de andere kant van de rivier. Mooie stadswandelingen of het gratis museum Calvet zijn wat ons betreft aanraders. Bij de tourist information kun je voor 5 euro een goede wandelkaart krijgen, waarbij jezelf ook wandelroutes samen kan stellen (ook voor de niet zo ervaren wandelaars). Rijd overigens zeker ook naar de gorges van de Ardeche als je hier toch bent.

• 8Jannet23-09-2019

Mooie omgeving

Mooie caravan. Mooie omgeving. Tussen de wijnvelden en met een leuk strandje bij de waterval. Caravans staan wel dicht op elkaar.

• 6Ron01-09-2019

Ligging mooi, camping matig.

De camping is prachtig gelegen aan de rivier. Op sommige campingplaatsen heb je blokken nodig om caravan of camper recht te zetten, de plaatsen zijn diep maar niet breed. Wat betreft het sanitair is het behelpen hier. Slechts drie douches en toiletten, iets wat op zo’n camping niet kan! Daarnaast zijn de toiletten en douches smerig. Hier kan je nog zoveel schoonmaken wat je wilt maar is geen beginnen aan. Ik zou zeggen afbreken en zet er fatsoenlijk sanitair neer!

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 8K. smit06-07-2019

Prachtige camping

Een fantastische camping in een mooie streek , waar vanuit je leuke dorpjes en bezienswaardigheden kan zien! Wij verbleven in een mooi mobiel home, op een ruime plek, vlakbij de mooie rivier waar het heerlijk vertoeven was, daar veel gezeten Omdat het exstreem warm was en daar verkoeling was en schaduw. Het personeel was vriendelijk , en een heerlijk restaurant. Vers stokbrood te krijgen, kortom een mooie plek bij de cascades!

• 7Helen Remmers02-07-2019

Niet onze camping...

Camping is klein en naar onze mening erg vol. Plekken erg dicht op elkaar. Wij vonden het een beetje sfeerloos. Zwembad prima, maar voor het hoogseizoen te klein. Ligging goed en restaurant heel goed!

• 8Jan23-06-2019

Een super locatie om tot rust te komen !

We stonden met onze caravan op onze doorreis naar het zuiden op een prachtig gelegen en ruime comfort-plaats in een prachtige groene omgeving en prachtig weer, waar we een week genoten hebben van het ultieme kampeergevoel. Authentieke franse dorpjes bezocht tussen de wijnstokken en kersenbomen. De rivier de Ceze met de cascades was een ware natuurbeleving!

• 6Maarten22-06-2019

Oké maar niet voor herhaling vatbaar

We vonden de camping nogal rommelig, met alles nét onvoldoende: de kampeerplaatsen nét te klein; het privésanitair nét te rommelig afgewerkt; net té lawaaierig en nét te druk (in juni, ik wil niet weten hoe het dan in het hoogseizoen is!); het zwembad nét te klein en nét niet helemaal schoon; de ligbedden nét te oncomfortabel; in het winkeltje nét te weinig aanbod... kortom: nét niet goed genoeg. Ondanks de camping hebben we een fijne vakantie gehad, niet dankzij.

• 5Eetgelegenheden

• 2018
    7Ida10-07-2018

We zijn er een keertje geweest

• ruime plaatsen, het sanitair wordt onderhouden, geen vuil op de grond, toegang de rivier
    • er wordt op de receptie weinig info gegeven over de omgeving. Nochtans is het dorp op loopafstand en erg typisch maar er is buiten 3 kleine eetgelegenheden niks te kopen : geen slager of kruidenier. Je moet dus voor alle inkopen je een heel eind gemotoriseerd verplaatsen want het aanbod (buiten brood) in hun winkeltje is kleiner dan mijn eigen voorraad thuis. Het Italiaans restaurant wordt gerund door een bullebak van een baas en we hebben het dan ook links laten liggen buiten 1 x afhalen. Het zwembad sluit al om 19 u wat erg vroeg is in een bloedhete periode
    • 5Eetgelegenheden

La direction, directeur, 14-09-2018

Bedankt voor de beoordeling met een 7. Er zijn meerdere eetgelegenheden in de buurt.U beoordeelt dit item met een 5. Gezien de goede beoordelingen van andere mensen vermoed ik dat dit cijfer te maken heeft met een gunfactor. Te meer omdat u aangeeft niet gegeten te hebben in ons restaurant.Na 19.00 uur kunt U op 150 stappen afstand zwemmen in de Ceze die altijd water heeft

• 9R en L Wiegel06-05-2018

Hele mooie camping, accommodatie perfect, vriendelijk ontvangst van de receptie en personeel wat werkzaam is op de camping, laatste keer dat wij hier waren was van 2003 tot 2007 (toentertijd met jonge kinderen)er is in die tijd het nodige verbeterd! Ten gunste! Mooie omgeving voor ontspanning en vertier. Zwembad een pré voor jong en oud. Het Italiaanse restaurant is zeker een aanrader met de diversiteit aan authentieke gerechten en personeel uit Italië! Prima Prijs-kwaliteitverhouding. Wij gaan hier zeker weer naar terug! Een echte aanrader voor jong en oud.

• 10Eetgelegenheden

• 8Mevr. Louwen04-01-2018

Prachtige camping!

Het is een prachtige camping met mooie ruime plekken. Eventjes lopen en je bent zo bij de rotsen, waar je heerlijk kunt zwemmen, zonnen en van de rotsen springen. Dit is wel echt heel bijzonder. S'avonds is het erg gezellig bij de bar, de animatie/show is wel de ene avond beter dan de andere. Het dorpje is ook erg leuk om eens een wandeling in te maken. Sanitair wordt ook vaak schoongemaakt. Bovendien is het vooral een leuke camping voor tieners/jongvolwassenen, die zoeken elkaar echt op en zitten gezellig met elkaar bij de bar en bij de rotsen. Het nadeel van deze camping vind ik dat deze best afgelegen ligt, voordat je een leuke bezienswaardigheid kan bezoeken moet je een flink stuk rijden. In de buurt heb je gelukkig wel leuke markten, maar voor de rest moet je niet teveel verwachten.

• 7Eetgelegenheden

Camping Les Cascades, directeur, 20-02-2018

Hallo, Heel erg bedankt voor uw bericht. De plaats is rustig, onze familiecamping is waar de meeste van onze klanten naar op zoek zijn, net als jij. We hopen de mogelijkheid te hebben om weer gastheer te zijn voor een toekomstig verblijf. Met vriendelijke groeten

37 tips over Camping Les Cascades

• P.Hoep, 19-08-2019
    • Het eerste weekend van augustus elk jaar, een groot middeleeuws festival wordt georganiseerd in de straten van Châteauneuf-du-Pape. glas voor 5 euro kopen om overal wijn te proeven. Een fles water halen in een van de winkeltjes in de straten.
    • Avignon mooie stad
    • Ontbijten bovenop de cascades door voor vanaf de camping naar beneden te lopen. aansluitend naar La Roque sur ceze te lopen. (max 1 km) (vroeg doen anders word het warm)

• Ed, 05-05-2014

Met ACSI kaart ben je buiten het seizoen voordelig uit. Voor 3 euro extra per nacht kun je aan de buitenrand je camper of caravan plaatsen. Deze plaatsen hebben een (iets) mooiere ligging, maar zijn vooral vlakker. (Nuttig voor de camper.)

• monique, 18-05-2014

Aanrader; krokodillenfarm , festival in Avignon en Bagnol. grotten en parken/tuinen , waterpark , mogelijkheden tot paardrijden en wijnproeven , kanoeen,Paintball en karten , musea van parfum en over energie ,Haribomuseum,Pont du Gard en Uzes
    Voor gescheiden ouders ; huur een huisje voor 2 weken en de ene ouder gaat een week en de andere ouder de andere week.Zo blijven de kinderen op dezelfde plek...... Ideaal !

62 vragen over Camping Les Cascades

• Inge Goedemondt, 21-01-2019

Jagers in het bos

Tevens heb ik nog een 2e vraag, maar dan over de omgeving van deze camping. Wij lazen hier en daar dat er jagers zijn in het bos vlakbij de camping. Zij jagen op zwijnen, zouden veel drinken en een beetje schietgraag zijn. Heeft hier iemand ervaring mee of valt het wel mee?

Jessica, 29-04-2019

Wij hebben twee keer onze vakantie doorgebracht op deze camping, ik heb hier nooit van gehoord cq niks van gemerkt.

• Inge Goedemondt, 20-01-2019

Grand Comfort Plus plekken

Wij overwegen dit jaar eind augustus naar deze camping te gaan en een keer te kiezen voor een Grand Comfort Plus plek (87 tm 93) Heeft iemand ervaring met het privé sanitair, is dat goed? (lees oké, we stellen niet veel eisen) En hoe zijn de plekken wat betreft zon/schadus? Alvast bedankt voor een antwoord.

Jessica, 29-04-2019

Het prive sanitair is nieuw dit seizoen, dus daar is door niemand nog wat over te zeggen.

• Stephanie, 13-01-2018

boodschappen?

zijn er wel winkels of van die supermarkten in de buurt

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig