Camping Les Cascades

Kleine hotelsWeer vandaag34°17°
Camping Les Cascades

36 tips over Camping Les Cascades

Simone Brugman, 10-8-2014
Een tip even een update van de website wat nieuwere foto`s de camping ziet er nu veel mooier uit dan op de website met veel vernieuwingen snackbar, restaurant, springkussen
anitapeters67, 9-8-2014
Medhi khouda thanks. Het was super, en ook Monique bedankt. Voor gezinnen met kinderen een echte aanrader.
Erik, 7-8-2014

Ga je een dagje weg van de camping en heb je geen tijd of geen zin om even te ontbijten.

Rij dan naar Bagnols-Sur-Ceze via Route du Barjac aan het einde ronde, op deze rotonde rechts en dan vrij snel aan je rechterhand, koop en eet een broodje bij Boulangerie Marie.

De moderne franse bakker, een keten die vestigingen heeft over heel Frankrijk.

Adres: 435 Route de Lyon, 30200 Bagnols-sur-Cèze

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cascades voor je op een rij gezet:

Karin, 7-8-2014

Het kiezelstrand en riviertje de Ceze waarvan je vanaf de camping direct toegang hebt, maakt veel goed. Prachtig!!!

Geschikt om te zwemmen, springen van de rotsen (cascades), laat je afdrijven met de rivier, 's avonds vuurtje stoken, vissen, bevers spotten. Het dorpje is prachtig en je kunt er te voet naar toe. Supermarkt op 10 minuutjes rijden. Elke ochtend broodjes service. Personeel vriendelijk, campingeigenaar niet erg betrokken met zijn gasten, vooral niet na het noodweer.

TV, 6-8-2014

Restaurant beneden bij de Brug.

Het straatfestival in Agvinon is erg leuk. Op zich trouwens ook een mooie stad.

De klim naar het nabij gelegen Roque sur ceze geeft een mooi uitzicht.

Bij ingang van de camping linksaf na twee bochten is er verscholen een pad naar Roque sur ceze. Prima om hond uit te laten.

L. de Vries, 10-7-2014

- Indien in een huisje: Eigen beddengoed en enkel keukengerei meenemen

- Voor de jeugd ouder dan 16 niet veel te doen, voor de jeugd onder 16 weer genoeg te doen.

wout de jong, 15-6-2014
bezoek de grot Aven d'Orgnac in de nabijheid. Unieke grot met een museum, waarin de vroege bewoning van Europa wordt uitgelegd.
monique, 19-5-2014
Wil je weg dan kun je naar ;het Haribomuseum (snoep) of de krokodillenboerderij die tegenover het gratis museum van parfum ligt,of het museum voor energie .In Bagnol en Avignon is een festival.Er zijn prachtige grotten en tuinen en een waterpark.Goudark en Uzes zijn mooie plaatsen.Bij de receptie liggen folders van dit alles.Ook van paintballen , karten , paardrijden en wijnproeven.
jonkers agnes, 19-5-2014

We zijn naar de krokodillenfarm en het Haribo-snoepmuseum geweest

Op dinsdag wordt er een drijftocht georganiseerd ,dus neem een band mee.Hierdoor leerden mn kinderen en ik meteen andere mensen kennen.

monique, 18-5-2014

Ben je gescheiden? Huur een huisje voor 2 weken. En laat de kinderen er blijven wanneer jullie elkaar afwisselen.

Niet tegen anderen zeggen dat t er zo leuk is ...De camping is ZO vol ...WEL op tijd reserveren (voorkomt teleurstellingen)

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cascades voor je op een rij gezet: