Camping Les Cascades

Camping Les Cascades
8,2

36 tips over Camping Les Cascades

lex, 19-9-2016

-niet te vroeg gaan douchen, gezien het beperkte aantal douches, wij gingen niet al te vroeg en hoefden niet te wachten.

-een trekker om droog te houden, lijkt me niet overbodig.

-tip voor de camping: niet voortijdig sluiten van wc en douches. het zijn er al zo weinig!

-comfortplekken zijn vlak, andere plekken lopen op of af, en zijn smal, hou hiermee rekening (niet altijd mogelijk om een voortent en luifel voor de caravan te plaatsen en het waterpas zetten is soms ook lastig)

lex, 16-9-2016
La Roque sur Ceze is echt een prachtig plaatsje!
Jolanda, 5-8-2016

-Uzés: op zaterdag leuke, gezellige markt, vooral streekproducten.

Pont du Gard: van beide kanten rij je in een toeristenfuik, waar je entree moet betalen. € 18,- per auto, inc.inzitt.

-Mid. zee: La Grande Motte (aan de westkant), gratis parkeren, vlakbij prachtig strand.

-Goudaches: het straatje met het kanaal is prachtig sfeervol.

-Les Concluses: leuke wandeling naar een bijna drooggevallen rivier. Eerst stevige wandeling van ruim een kilometer naar beneden en later weer een klim baar boven.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cascades voor je op een rij gezet:

moniquetimmermans, 13-1-2016
    Het eerste weekend van augustus elk jaar, een groot middeleeuws festival wordt georganiseerd in de straten van Châteauneuf-du-Pape : het feest van de Veraison.Dit is echt de moeite waard.Voor 5 euro koop je een glas en proef je overal wijn.De mensen zijn verkleed.De straten zijn in oude sferen gebracht .Met bijpassende muziek en paard en wagens enz.
    Anna, 31-7-2015
    Uzes! De markt in Uzes op zaterdag is echt de moeite waard. Ga wel op tijd, het is vrij druk.
    Anna, 31-7-2015
    Voor de sportievelingen onder ons is er super veel te doen. Wandelen, trailrunning, mountainbiken en wielrennen direct vanaf de camping. Maar let even op: volgens het personeel kun je in het weekend beter het bos niet in gaan ivm de jagers die het bos dan opeisen. Ze schijnen nogal wat te drinken en te schieten op alles dat beweegt.

M, 7-7-2015
    Ga je bij je tent of caravan weg, laat dan geen ramen open. Neem alle sleutels mee want je hele tent wordt doorzocht op autosleutels. Je kan hier niets van waarde bij je tent laten liggen, zelfs geen zonnebril.
    Ptje, 3-6-2015
    Wifi nog net iets sterker maken, maar daar waren ze al mee bezig toen wij er waren.
    Vancoillie Filip , 5-9-2014

Misschien het wandelen in de directe omgeving wat meer promoten en uitwerken.

Zeker te bezoeken : Bagnols , Pont Saint esprit, Goudargues

anita, 24-8-2014
    Het nabijgelegen La Roque sur Ceze is een klein mooi stadje en Goudarques heeft een watertje door het stadje lopen met aan weerszijden terrasjes, erg schattig. Uzes is absoluut een must, een prachtige stad met overal winkeltjes, pleinen en terrassen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cascades voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: