62 vragen over Camping Les Cascades

• Inge Goedemondt, 21-01-2019

Jagers in het bos

Tevens heb ik nog een 2e vraag, maar dan over de omgeving van deze camping. Wij lazen hier en daar dat er jagers zijn in het bos vlakbij de camping. Zij jagen op zwijnen, zouden veel drinken en een beetje schietgraag zijn. Heeft hier iemand ervaring mee of valt het wel mee?

Jessica, 29-04-2019

Wij hebben twee keer onze vakantie doorgebracht op deze camping, ik heb hier nooit van gehoord cq niks van gemerkt.

• Inge Goedemondt, 20-01-2019

Grand Comfort Plus plekken

Wij overwegen dit jaar eind augustus naar deze camping te gaan en een keer te kiezen voor een Grand Comfort Plus plek (87 tm 93) Heeft iemand ervaring met het privé sanitair, is dat goed? (lees oké, we stellen niet veel eisen) En hoe zijn de plekken wat betreft zon/schadus? Alvast bedankt voor een antwoord.

Jessica, 29-04-2019

Het prive sanitair is nieuw dit seizoen, dus daar is door niemand nog wat over te zeggen.

• Stephanie, 13-01-2018

boodschappen?

zijn er wel winkels of van die supermarkten in de buurt

• Elliot, 29-12-2017

Met de tent..

heeft er iemand foto's van de plaatsten op de camping? met name rond nr 113 en nr 12

Hgr. Elliot

Anita, 18-02-2018

Wij hebben zelf op nr 9 gestaan. Dat was een ruime plek. 12 is ook ruim. 113 weet ik niet precies. Onder ons stonden 131 en 132. Wij vonden dat die niet veel ruimte hadden en er is maar een smal weggetje om met de auto langs af te rijden. Ik denk dat dat met 113 hetzelfde is. Vraag anders advies bij de camping zij geven de afmetingen en beschutting door.

Succes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cascades voor je op een rij gezet:

ACSI Eurocampings
    ACSI Eurocampings

• Elmer, 28-12-2017

wat is een geschikte plek voor een flinke tent?

Hallo medekampeerders,

kan iemand mij vertellen of plek 113 een lekkere plek is voor een ruime tent? is er water in de buurt van de plekken en kun je de auto bij op de plek zetten Of is er iemand met een goede tip, wij houden van wat uitzicht en bv geen drukte voor de tent langs ;-). Of is het beter om bv nr 18 te reserveren? Heeft er iemand foto's van wat plaatsen?

Mvg Elmer

Anita, 18-02-2018

Lees ook even mijn reactie naar Eliot. Voor plek 113

De grand comfort plekken hebben allemaal een kraantje bij de tent. Die plekken zijn ook zeer diep zodat je privacy genoeg hebt. Teven zijn de plekken gescheiden door heggetjes.

Bij plek 18 heb je geen uitzicht. Wel veel mensen die komen en gaan van de rivier, sanitair en de auto’s.

Succes.

• nicolette, 01-07-2017

volgende week 7 juli

we gaan volgende week met zoon van 17 jaar en dochter van 14 jaar en onze 2 witjes voor het eerst naar deze camping, hebben er zin in! Zijn er mensen met kinderen van onze leeftijd? groetjes nicolette

Pien, 14-02-2018

Wij waren er afgelopen zomer vanaf begin augustus. Er waren toen veel Nederlandse leeftijdsgenoten van 17 jaar. Wij waren er zelf met een dochter van 16 jaar die het geweldig vond. De camping is ook erg leuk. Aankomende zomer gaan wij naar Domaine Du Verdon in Castellane, hopelijk net zo'n leuke vakantie als vorig jaar op Les Cascades!

Esther, 08-08-2017

Hi Nicolette,

Hopelijk hebben jullie een goede vakantie (gehad). Ik ben ook op alweer op zoek naar een goede camping voor volgend jaar voor ons gezin, alleen zoon van dan 17 gaat dan nog mee. Niet eenvoudig om ook voor deze leeftijd iets leuks te vinden, gaat hem mn om leeftijdgenoten om te chillen. Ik hoor heel graag wat jullie ervaring was, ook qua omgeving.

• lola, 01-06-2017

dorpje op loopafstand?

is er een dorpje op loopafstand? gaan daar veel jongeren heen?

[email protected]@tje, 04-07-2017

Ja het dorp La Roque sur Ceze is op loopafstand via de doorgaande weg. In het dorp zelf is niets te beleven...zeker niet voor de jeugd.

• Hilda, 17-03-2017

Leeftijdsgenootjes

Wij proberen van 7 t/m 23-8 te komen met een zoon van 12 en een dochter van 10: zijn er meer leeftijds genootjes dan of zijn er meer tieners van 14 jaar en ouder?

• Suzanna, 15-01-2017

Hond ?

Wij overwegen om van de zomer naar deze camping te gaan. Mogen honden mee bij de watervallen, strandje en mogen ze dan ook los?

• Margo, 06-01-2017

's Avonds

Hoi, wij zijn een gezin met 3 kinderen in de leeftijd van 16, 15 en 12 jaar oud. Met name de oudste 2 hebben 's avonds behoefte om met leeftijdsgenoten "rond te hangen". Is dit op Les Cascades aanwezig? Zo ja, waar vindt dat plaats en tot ongeveer hoe laat?

bianca, 10-01-2017

hoihoi, ik las bij de vorige recensies dat ze afspreken bij de rivier.. geen idee tot hoe laat maar het zou heel gezellig moeten zijn met al die jongeren!! Groetjes,

nicolette looman, 03-03-2017

hoi, ik kom met mijn gezin 8 juli voor 2 weken, mijn dochter is dan 14 en zoon 17 jaar, wanneer gaan jullie?