Camping La Vallée Verte

Camping La Vallée Verte
8,2

La Vallée Verte (Languedoc-Roussillon) ligt aan de rivier de Cèze. Een sfeervolle familiecamping met leuke animatie, luxe voorzieningen en een goed onderhouden zwembad. Je staat op ruime plekken midden in de Franse natuur. Op de rivier de Cèze is het ook leuk om te kanoën voor de kinderen, doordat de rivier niet te wild is.

237 reviews over Camping La Vallée Verte in het Nederlands

1x is genoeg

Stephanie
12-7-2019

Plus punten : mooie natuur rondom en omgeving, lekker vers brood sochtends, vriendelijk en proper, rivier de ceze Minpunten: erg afgelegen waardoor je voor alles een auto nodig hebt, het winkeltje is echt sumier, klein zwembad wat nu net voldeed omdat het niet erg druk was maar op drukke momenten is het dus echt te klein Wij preferen een camping iets dichterbij een dorp waar iets te beleven valt. We waren snel uitgekeken waardoor 9 dagen echt voldoende waren.

Mooie camping

Sophie
8-7-2019

Super camping met flink wat hoogte verschil. Mooi nieuw sanitair "tent" wat goed schoon werd gemaakt vriendelijk personeel op de camping en bij de receptie. Lekker gegeten op de camping en leuke adressen gekregen om wijn te kopen in de omgeving. Leuke ligweide bij de camping jammer dat er veel stekende vliegen waren. Dit is zeker een camping om nog eens terug te gaan.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fijne vakantie met verbeterpunten voor de camping

Diana
4-7-2019

Terrassen camping aan de Ceze met veel hoogte verschil. Fijne schaduwrijke plaats (32) Kraantje met drinkwater in de buurt. Erg fijn. Wat niet praktisch is, is dat bij dat kraantje geen afvoer is waardoor het spoelen van bijvoorbeeld groente niet is toegestaan. Dit zou dan bij de afwasplaats dienen te gebeuren. Zou geen probleem zijn als daar niet alleen erg wam water uit de kraan kwam. Dit flink hete water is fijn voor de afwas! Toiletpapier bij wc. Bij de afwas plaats is een zeeppompje voor de handreiniging na sanitaire stop. Echter hangt deze boven de bakken waar de afwas wordt gedaan. Is niet hygiënisch. Een separaat fonteintje zou passend zijn. Sanitair bij de beneden plaatsen is verouderd. Kapotte tegels waar (veel) ongedierte gaat zitten. Schoonmaak is met microvezel techniek met een spray flacon met reinigingsmiddel. Dit is onvoldoende voor de douche. Onderrand viezig en in de goot ligt langere tijd haar. Cabines erg krap

Fantastisch en vaker

Giel Vangangelt
29-6-2019

Nog op de camping aanwezig en dan al een revieuw schrijven. Tis warm en dan doe je zoiets. Terrassencamping in een mooi deel van la Douce France. Beetje bevreesd gingen we de ietwat steilere helling vanaf de ingang naar beneden met de caravan. Dat wordt een toer om weer boven te komen. Gelukkig hebben ze gratis tractorservice die de caravan naar boven brengt bij vertrek maar ook op je favoriete plekje neerzet. PERFECTE SERVICE. Vriendelijk personeel, mooi en schoon sanitair. De ligweiden / kiezelstrandjes aan de Cêze en de gewaarwording is alsof je een goed boek leest. Inderdaad de naam "La Vallee Verte" meer dan waard. Het is hier OOH en AAH. Intermarche in Bagnols. Vin, vin en nog eens vin. Het enige jammere was het weer. Hittegolf in onze week. 4 Dagen 45+ en 's nachts 25+. Maar ja, is dat jammer? Ook belangrijk: drinkbaar kraanwater.

Fantastisch !!

Titus & Kina Prins
4-2-2019

We zijn hier in juli 2018 voor de tweede keer geweest. Wederom een zeer aangenaam verblijf. De combinatie van schitterende ligging, goede accomodatie/kampeerplaatsen, goede verzorging en hartelijke ontvangst maakt een verblijf op deze camping tot een feest. De aanwezigheid van de rivier is erg prettig om te zwemmen of te zonnebaden. Dat kan ook in/bij het zwembad. De voorzieningen zijn prima, het sanitair wordt goed schoon gehouden en het terrein wordt prima onderhouden. De omgeving is mooi en interessant: La Roque sur Ceze, Goudargues, Bagnols en Uzes. Ook de moeite waard een bezoek aan de Pont du Gard. Kortom: wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

Gereisd Met partner in juli 2018

Hartelijk en gastvrij. Rust en ruimte.

webwinkelen
5-1-2019

Aan de vele terechte positieve reacties is eigenlijk nauwelijks meer iets aan toe te voegen. We waren er eind september tot de sluitingsdatum. Tot op het laatste moment bleven de faciliteiten allemaal beschikbaar en werd alles goed bijgehouden. Rust en ruimte op de camping en heerlijke afkoeling in de rivier. Wat ook opviel was het goede restaurant. Een prima kaart en kok en dat smaakte heel vaak naar meer. Zeker een camping om nog eens naar terug te keren.

Fantastische camping!

Emiel
15-12-2018

De ligging van de camping is schitterend, na een lange oprijlaan kom je pas aan dus je waant je meteen in een andere wereld. Ja, het is bekend een terrassencamping....wil je echt niet klimmen dan zul je vroeg moeten boeken om een geliefd plekje op de lagere terrassen te boeken. Het zwembad is niet groot, maar in combinatie met de glijbaan erg geliefd bij de kids en met de rivier erbij meer dan genoeg waterpret. We waren met drie kids van 5, 7 en 9 en die hebben zich geen seconde verveeld. Genoeg jonge kids om mee te spelen en animatie was prima. Verder is er in de nabije omgeving genoeg te beleven en zijn de supermarkten voor de boodschappen zon 15 minuten rijden. We hebben een principe dat we niet 2 keer achter elkaar naar dezelfde camping gaan, maar we gaan hier zeker nog een keer terug :-)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Thuiskomen in een geweldige omgeving

Denise
10-12-2018

Heerlijke camping waar we ieder jaar weer graag terugkomen. Prachtig uitzicht op la roque vanuit de caravan. Ieder jaar weer heerlijk als we met zijn alle genieten van de zon, omgeving, heerlijke rose en lekker eten! Personeel altijd in voor een gezellig praatje. Bij de camping loopt rivier de ceze waar je heerlijk kunt zwemmen, ook voor de hondjes een heerlijke plek. Echt een camping waar je helemaal tot rust komt.

Camping is wel een terrassencamping, goed voor het trainen van de kuitspieren en plakken de vakantie kilo’s er niet zo snel aan!

Gereisd Met partner in september 2018

Het was geweldig

Bep Buijs
9-12-2018

We waren hier voor de jaarlijkse jeu-de-boulesweek. Op een sportieve , vrienschappelijke manier strijden we om de hoofdprijs.

Gereisd Met partner in augustus 2018

fantastisch

Jeanne en Cor Maus
9-12-2018

zoals altijd weer bijzonder gezellig in een geweldige omgeving met schitterende mensen.

Gereisd Met partner in juni 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Verte in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.