Camping La Vallée Verte

223 reviews over Camping La Vallée Verte in het Nederlands

Met jonge kinderen

Paul
3-9-2018

Mooie camping in een prachtige omgeving. De camping ligt aan een mooie rivier waar je in kunt zwemmen en vissen. Leuk om met je luchtbed je een gedeelte van de rivier mee te laten drijven. Het personeel is zeer vriendelijk en vanuit de camping worden leuke tripjes georganiseerd, zoals de kanotocht en verschillende wandelingen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Het is inderdaad een terrassen camping, waardoor je soms een stukje moet 'klimmen' Dit hebben wij niet als storend ervaren, hierdoor kreeg je juist een mooi uitzicht.

prima camping

fam. Kersten
28-8-2018

Mooie en goed onderhouden en ruim opgezette camping, gerund door vriendelijke mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Wij stonden bovenaan op een comfort-plaats en moesten aardig klimmen om boven te komen. Dit was ons van tevoren bekend en na een paar dagen ben je gewend aan het hoogteverschil. Comfortplaatsen verschillen wel in grootte.

Naast het mooie gemeubileerde terras ligt het zwembad. Onderaan is een heus zandstrand met ligstoelen gecreëerd. Het zwembad is wat aan de kleine kant maar voor de echte afkoeling kun je terecht in de naastgelegen Ceze. In dit heerlijke riviertje stroomt rustig langs de camping en heeft kleine stroomversnellingen waar je met luchtbed of band heerlijk vanaf kunt. Iets verderop richting La Roque-sur-Ceze liggen de prachtige watervallen.

Camping organiseert veel voor de jeugd waarbij de spooktocht als absoluut hoogtepunt geldt.

Al met al een prima camping, eentje om te onthouden.

Super

L S
9-8-2018

Super leuke mooie gezellige camping! Fijn en vriendelijk personeel.

Mooie accomodaties, wij zaten in prestige.

Deze liggen wel vrij hoog waardoor het wel een hele klim is, zeker met 35 graden.

Je hebt wel prachtig uitzicht vanaf deze hoogte.

Super mooie omgeving met leuke dorpjes marktjes en prachtige natuur)

Zwembad is wat klein maar doordat ook veel

Mensen bij de rivier zitten was het prima! En altijd wel een ligbed beschikbaar.

Echt een camping die we zouden aanraden!

Top vakantie

Bas
8-8-2018

Erg mooi gelegen camping. We hadden een comfort plaats met eigen sanitair. Erg fijne douche, alleen zijn de plaatsen hoog op de camping gelegen. Op zich geen probleem, maar het is een flinke klim naar het zwembad of de rivier. Op sommige plaatsen is helaas niet zoveel schaduw. Vriendelijk en behulpzaam personeel zorgt voor een heerlijke vakantie.

Niet voor herhaling vatbaar.

Familie Rijsdijk
7-8-2018

Echte terrassencamping vergis je hier niet in. Voor de receptie, bar, snackbar en zwembad moet je naar beneden. Het is allemaal vrij stijl en bij de meeste accommodaties kom je er niet onderuit dat je moet klimmen. Voor degene die met tent of caravan komen en kiezen voor eigen sanitair staan het hoogst en het verst van alles. Nederlandse camping zowel eigenaren als gasten 99%. Hou je hier niet van dan is deze camping niet voor jouw. Brood moet je een dag van te voren bestellen. Bestelling ophalen tussen 8:30 – 9:30 ben je te laat dan naar beneden lopen om je bestelling op te halen. Activiteiten vanuit camping georganiseerd ruim van te voren aanmelden. Boodschappen altijd 20–30 minuten onderweg bent. In de naast gelegen dorpen is niet veel te beleven. De Cascades zijn geweldig. Heb je een hond bij (zoals wij) dan moet je op een apart gedeelte bij de rivier gaan zitten. Zwembad is klein en rondscheurend golfkarretje is chagrijnige Oma.

Geweldig!

Roos
30-7-2018

Wij hebben niet op de camping zelf gezeten, maar met vrienden (4 volwassen en4 kinderen) in het huis Vila Lys - het huis ligt op 5 min afstand van de camping. Het huis, zwembad, de tuinen rondom het huis, de camping, gastvrijheid, luxe, werkelijk alles was top! Wat een ontzettend fijne plek om je vakantie te spenderen. Een echte aanrader!

Super mooie en leuke camping

Familie Stoutjesdijk-Bierens
28-7-2018

Super mooi gelegen camping aan de Ceze. We hadden dit jaar de cabane gehuurd, echt prachtig. De camping is erg gezellig en de eigenaren zijn samen met het team erg betrokken, enthousiast en doen er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. Het eten is heerlijk en het eetterras is erg gezellig gesitueerd. Er worden vele activiteiten georganiseerd en het sportveld wordt ‘s avonds volop gebruikt door de kids. Kortom een echte aanrader.

Geweldige vakantieplek

Karlijn
21-7-2018

Dit is een geweldige vakantieplek met een mooi verzorgt zwembad & ministrand. Het ligt naast een mooie rivier waar mensen veel lol hebben. Het eten bij het restaurant is luxe, heerlijk en prima te betalen. De huisjes zijn ook erg confortabel en knus. Wij vinden het een gezellige camping. Het personeel is erg vriendelijk em betrokken tot de mensen. Er is ook een leuk animatie progamma voor de kinderen, bijv: een filmavond, knutselen, waterpolo, spooktocht enz. Een geweldige camping dus! Een enorme aanrader!

Fantastisch, fijnste Franse camping tot dusver. Ti

Barbara Vaessen
21-7-2018

Wij hebben met ons gezin een geweldige tijd gehad. Wat een fantastisch mooi en gezellig park! Onze tienerdochters hebben zich uitstekend vermaakt met alles dat LVV te bieden heeft. Ook wij als ouders hebben genoten van de natuur, faciliteiten en gezelligheid. Het zwembad is fijn, ook het zandstrand met ligbedjes in zowel zon als schaduw. Zwemmen in de cèze is een hele belevenis. Met de stroming mee, springen van de rotspartijen in het water. De bar/het restaurant biedt waar behoefte aan is. Aanrader: de kaasfondue als voorgerecht. Wij komen zeker weer terug!!

Mooie camping. Alles keurig geregeld, georganiseerd en onderhouden. Zowel een zwembad als een rivier (onder aan de camping) om in te zwemmen. Goed, gezellig en sfeervol restaurant/bar.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Verte in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.