Camping La Vallée Verte ****

Camping La Vallée Verte ****

Camping La Vallée Verte
7,9

207 reviews over Camping La Vallée Verte in het Nederlands

Altijd weer Fantastisch en in apr/mei 2018 weer.

PC Korremans, 11-11-2017

Dat het een terassencamping is maar hoe langer je er bent hoe beter de conditie. De gitaarclinic eind april begin mei is dankzij de supergoede gitaristen en hun "leerlingen" geweldig. Het zijn ook niet de eerste de beste: Harrie Sacksioni - Peter van Elswijk - Eric Vaarzon Morel en Digmon Roovers. En dan in september de boule week die altijd goed vertegenwoordigd is met vaste gasten die ook graag nieuwelingen verwelkomen. Maar pas op het werkt verslavend. Het is een schitterende natuurcamping die de komende jaren aardig wat verrassingen in petto heeft, lees vernieuwingen. Ben benieuwd. Mooie plaatsen en schitterende uitzichten. Al zou ik op plaatsen waar geen gras groeit wat grind neergooien. Dat is fijner als het eens regent. Restaurant is gezellig en word steeds beter ook de afhaalservice. De omgeving is mooi en er is erg veel te zien en te proeven. Leuke markten vooral in Goudarques. En rommelmarkten genoeg.

Zoals altijd super

Danique, 16-9-2017

Wij komen hier al sinds 2009. Prachtige en sfeervolle camping. Altijd de honden mee en die vinden het ook zo heerlijk. Bij de rivier zit je mooi. Restaurant heel gezellig en lekker eten. Volgend jaar gewoon weer!

Aangekomen op de camping werden we vriendelijk ontvangen.

Eenmaal op de plek begon de puzzel hoe we moesten staan aangezien de plek niet super groot en niet erg vlak was. Dus na wat denk en schepwerk ( je wilt tenslotte toch een beetje lekker slapen) stond de tent dan eindelijk.....Wel erg "hutje mutje". Gelukkig hadden we fijne buren ! Op de camping zijn de plekken qua afmeting erg verschillend. Je het redelijk mooie plekken maar ook plekken die je eigenlijk geen plek kunt noemen. Was een beetje jammer aangezien je voor deze camping veel geld betaald dat vooraf voordat je aankomt al betaald moet zijn.

Personeel erg vriendelijk op een enkele uitzondering na. Wij stonden op het tweede terras en dat was qua afstand naar receptie en toiletgebouw goed te doen. Ik had regelmatig medelijden met de mensen die helemaal naar boven moesten lopen, vooral aan het eind van de middag met kleine kinderen en een graad of 35.... Dat is echt geen aanrader.Camping is wel heel erg steil.Golfkarretjes die af en aan reden met personeel gingen vaak veel te hard! Sanitairgebouw was ronduit vies en oud! wordt de hoogste tijd dat ze daar wat aan gaan doen. Douches niet in warmte verstelbaar, deurtjes die niet dicht konden, sigarettenpeuken uitgedrukt in de muur waar wandtegels kapot waren en na 14 dagen lagen de peuken er nog! Aangekoekt vet op de tegels bij de afwasplekken Toiletpotten waar de viezigheid aan de onderkant na 14 dagen nog niet was schoongemaakt enz..Ronduit smerig!! Dit kan veel beter.Supermarkten op redelijke grote afstand maar wel te doen. Animatie hebben we geen gebruik van gemaakt maar de spokentocht was wel erg eng! We hoorden die avond voortdurend huilende en gillende kinderen. Ook kwamen de kinderen erg laat terug met veel kabaal en dat kan erg storend zijn voor kinderen die al slapen. Wifi bereik 's avonds was ronduit slecht. Zwembad geen gebruik van gemaakt. Wel gezellige bar e.d maar veel te duur. Leuke dorpjes en steden in de omgeving,o.a. Avignon is een aanrader. Mooie rivier met als je wat verder loopt aardig wat privacy en diep water waarin je heerlijk kunt zwemmen. Cascades ongeveer 15 minuten lopen erg mooi maar net een mierennest overdag.Prijs/kwaliteit verhouding van deze camping is veel te groot.

Wij komen in ieder geval niet meer terug.

Prima maar niet meer

Fam vd B, 4-9-2017

Prima camping en mooie ligging aan rivier. Leuke dingen te doen in de omgeving maar de camping viel na het lezen van deze recensies tegen.

Zwembad was nodig aan onderhoud toe en ook het sanitair was echt verouderd wc's zonder wc bril en regelmatig vies of verstopt. De prijs van de wasmachine prijzig en helaas werkte de wifi bij de bar amper.

Wij vonden er gewoon weinig voor de kleinere kinderen. Goed om te weten is dat het echt heel steil is en dus ook een behoorlijke klim naar het sanitair.

We hadden gewoon wat meer verwachtingen bij een 4sterren camping.

Prima camping!

Marja, 31-8-2017

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. Prima plek ( wel flinke klim), mooi uitzicht, vriendelijk personeel, duidelijke info bij de receptie, Sanne en Nikky vd animatie deden het super!, broodjes lekker, lekker gegeten in het restaurant. Kids hebben zich prima vermaakt met de animatie, het zwembad, de rivier, de Cascades, loungehoek ( 10, 13 en 16 jr). Veel te doen in omgeving zoals Les Concluses, Avignon, Goudarches, Montclus, Barjac en andere leuke dorpjes, diverse markten, kanoën etc. Onze zoon van 16 ging iedere middag met een groep jongelui naar de Cascades om daar vd rotsen te springen en af te koelen en 's avonds chillen op het terras. Animatie 's avonds gezellig en als je niet ernaar toe ging hoorde je gezellig de muziek bij de tent, prima. Swingo was super leuk! Naar de afwas/douche inderdaad wel een flink stukje lopen, maar ach, dat hoeft niet 3x per dag

Zeker een aanrader! En natuurlijk het fantastische weer !!!! Wie wil dat nou niet , 2,5 week rond de 30 graden

Afgelopen jaar voor de tweede keer op Camping Vallee Verte geweest. Wat een fijn "thuis" komen. Normaal nooit van het teruggaan naar een camping maar vorig jaar konden we al niet anders als concluderen dat deze camping en omgeving veel te bieden heeft. Al snel tijdens ons verblijf in 2017 besloten om voor 2018 ook te reserveren. Vele hadden dit al gedaan en vele gingen dat ook nog doen ! Zegt iets over Vallee Verte. De camping biedt rust en ruimte en merk je soms niet eens hoe groot de camping is. Iedereen doet zijn eigen ding en is overal en nergens. De rivier is heerlijk om af te koelen, het zwembad voor de kinderen om in te plonsen, de animatie en avond vermaak is prima als je er van houdt. Het is maar net waar je op let of interesse in hebt. Het is en blijft Frankrijk en een terrassencamping, dus zowel in de camping als in de omgeving is het klimmen en lopen. Wij hebben genoten en gaan dus terug ! In de omgeving is zoveel te doen (kloosters, paleis van paus, Avignon, Conclusie, klimbos, dorpen, marktjes etc) en voor de hardloop en fiets fanaat zijn er volop km's te maken.

Mooie camping maar voor ons voorlopig niet meer

Jorien Snoek, 29-8-2017

Wat een mooie camping met lange oprijlaan waardoor het s nachts stil is. Tractor service die je caravan naar de plek brengt en waar ze nog helpen met het goed zetten van de caravan, super!

Wij hadden een geweldig grote plek met veel privacy. Het grote nadeel vonden wij dat er maar 1 douchegebouw is waarvoor wij 10 minuten een giga steile afdaling moesten maken en daarna ook weer een fikse klim! En dat met een kind van 2 op onze nek. Het douchegebouw vonden wij ook zeker niet fris en schoon. Veel stuk en hele plukken haar dat er na een week nog lag.

Voor het kleine toiletgebouw moesten we ook een stukje klimmen en ook een aantal minuten lopen en ook niet altijd even fris. Daar geen warm water wat betekend dat je je afwas helemaal beneden in het enige douchegebouw moet doen! dit is niet te doen!

Ik vind het heel gek dat er voor zo veel staanplaatsen maar 1 echt sanitair gebouw is waar warm water is en douches zijn en waar elke plek een flink stuk voor moet klimmen en dalen.

Het zwembad prima, wel aan de kleine kant voor zo'n grote camping. Rivier geweldig met mooi 'strandje' met schaduw, wel een klim van 20 minuten om terug te keren naar je plek.

Animatie aardig maar voornamelijk voor oudere kinderen vanaf jaar of 12.

Griezelavond was voor alle leeftijden bedoeld werd er gezegd maar echt veel te eng voor kleintjes van 6 of 8.

animatieavonden erg luidruchtig konden alles letterlijk verstaan terwijl best hoog stonden. Wel om 23:00 alles stil.

Personeel erg vriendelijk en restaurant goed eten!

Brood heerlijk.

Wifi inderdaad erg slecht.

Vond wel dat er erg hard gescheurd wordt met golfkarretjes en er wordt geen vaart verminderd als je met je kindje loopt.

Wat jammer is dat de campinginformatie over de marktjes niet klopt, 2 x in een stad gestaan waar markt zou zijn en dat niet zo was.

Kortom best een fijne camping voor kinderen vanaf een jaar of 12. Mooie natuur met veel uitstapjes in de buurt. Maar naar mijn inziens moet er zeker wat gebeuren aan het sanitair.

Leuk, maar te steil

Martinw, 27-8-2017

Enigszins afgelegen maar in mooie natuur gelegen camping in handen van Nederlandse eigenaren. Het personeel is echt geweldig. Supervriendelijk en attent.

Wij hadden een grand confort plek helemaal bovenaan. En dat was geen goede keuze. De plek was aan de kleine kant en als je naar de rivier/zwembad/bar/receptie wilde, moest je een belachelijk steile helling af (en weer op!). Een pendelservice met golfkarretjes zou geen overbodige luxe zijn. De baromzet springt dan volgens mij ook omhoog want iedereen bleef zoveel mogelijk boven terwijl het terras en de bar/ restaurant echt heel gezellig zijn.

Het privésanitair moet je zelf schoonhouden en er zit geen wc-bril op het toilet. Voor de prijs verwacht ik meer.

De sfeer op de camping was erg leuk, de huuraccommodatie mooi en luxe en de rivier is perfect. Ik vond het algemene sanitair beneden niet schoon en ver weg voor veel plaatsen.

Voor ons is de steile helling en het beperkte sanitair beneden reden om niet meer terug te komen.

Mooi gelegen, maar geen droomplek

Margreet, 26-8-2017

De camping ligt erg mooi aan de rivier. Kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. Veel visjes, niet diep, met stroomversnellinkjes. Het zwembad is wat aan de kleine kant. Er mag niks mee het water in. Zelfs geen bal. Het peuterbadje is erg koud. De glijbaan was wel een grote hit.

Het naastgelegen strand is lekker, maar je hebt daar geen zicht op het zwembad. Langs het zwembad geen stoelen om even te zitten.

Het terras is gezellig, maar ik miste wel de mogelijkheid om 's avonds wat snacks te bestellen. De snackerie gaat om 20 uur dicht. Ze organiseren leuke thema avonden, maar dan vind ik een hapje daarbij wel lekker. De bar is prima, maar prijzen erg hoog. Het geluid vanaf het terras is heel hard. Dit gaat tot vrij laat door en is over de hele camping te horen. Best storend met jonge kinderen.

Restaurant is ok, maar miste wat variatie in de gerechten voor de kinderen. Friet met nuggets of pizza. Waarom geen pasta bijv.?

Sanitair was redelijk schoon. Wel een eind lopen voor de douches. Beste klim elke keer. Het afwaswater was veel te heet. De douches lauw. Het kleine toiletgebouw heeft slechts 2 wc's en geen warm water. Dus ook met je afwas is het een helemaal naar beneden.

Heb me enorm gestoord aan het gescheur met de golfkarretjes. Deze reden onwijs hard en dit begon al in vroeg in de ochtend.

De ondergrond van de kampeerplekken bestaat uit steen. Een flinke klus om daar haringen in te krijgen. Verder zijn de plekken niet heel groot.

De dames bij de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Winkeltje is handig. Veel basisspulletjes. Brood is erg lekker. De supermarkt is ongeveer 10 minuten rijden. De omgeving van de camping is mooi. Veel leuke uitstapjes kunnen maken.

De animatie vond ik matig. Zeker voor de jongste kinderen. De georganiseerde spooktocht bleek een horrortocht door een bos incl doodskisten, lijkenzakken, zombies en kettingzagen. Prachtig gedaan, maar zo niet voor kinderen onder de 12. Dit stond er niet bij dus de hele avond huilende en gillende kinderen aan moeten horen. Benoem het gewoon, dan weet je als ouder waar je aan toe bent. De knutselactiviteiten gingen een paar keer niet door omdat het niet goed voorbereid was.Te weinig flessen bijvoorbeeld. Zet dan op het programma dat de kinderen zelf een fles moeten meenemen. De camping is meer geschikt voor tieners. Die waren er dan ook veel en ze zaten elke avond gezellig bij elkaar. Waar we overigens geen last van hadden, dat mag ook gezegd.

De kanotocht was erg goed georganiseerd.

De wifi is dramatisch! Weer een reden om 's avonds bij de tent te blijven.

Al met al hebben we ons prima vermaakt, maar ik denk dat je met een betere wifi, wat snacks op het terras na 20 uur en iets lagere prijzen een volle bak hebt elke avond.

Fijne camping, mooie plaatsen.

Hans en Ineke van Schie Leiderdorp, 26-8-2017

Schoon sanitair, mooi zwembad. Aardig behulpzaam personeel en als topper een heerlijk en gezellig restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée Verte voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Verte in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Vallée Verte scoort een 7.94 uit 10 op basis van 209 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: