Camping La Vallée Verte

Kleine hotelsWeer vandaag11°7°
Camping La Vallée Verte
8,1

Omschrijving
La Vallée Verte (Languedoc-Roussillon) ligt aan de rivier de Cèze. Een sfeervolle familiecamping met leuke animatie, luxe voorzieningen en een goed onderhouden zwembad. Je staat op ruime plekken midden in de Franse natuur. Op de rivier de Cèze is het ook leuk om te kanoën voor de kinderen, doordat de rivier niet te wild is.

232 reviews over Camping La Vallée Verte in het Nederlands

Hartelijk en gastvrij. Rust en ruimte.

webwinkelen,
5-1-2019

Aan de vele terechte positieve reacties is eigenlijk nauwelijks meer iets aan toe te voegen. We waren er eind september tot de sluitingsdatum. Tot op het laatste moment bleven de faciliteiten allemaal beschikbaar en werd alles goed bijgehouden. Rust en ruimte op de camping en heerlijke afkoeling in de rivier. Wat ook opviel was het goede restaurant. Een prima kaart en kok en dat smaakte heel vaak naar meer. Zeker een camping om nog eens naar terug te keren.

Fantastische camping!

Emiel,
15-12-2018

De ligging van de camping is schitterend, na een lange oprijlaan kom je pas aan dus je waant je meteen in een andere wereld. Ja, het is bekend een terrassencamping....wil je echt niet klimmen dan zul je vroeg moeten boeken om een geliefd plekje op de lagere terrassen te boeken. Het zwembad is niet groot, maar in combinatie met de glijbaan erg geliefd bij de kids en met de rivier erbij meer dan genoeg waterpret. We waren met drie kids van 5, 7 en 9 en die hebben zich geen seconde verveeld. Genoeg jonge kids om mee te spelen en animatie was prima. Verder is er in de nabije omgeving genoeg te beleven en zijn de supermarkten voor de boodschappen zon 15 minuten rijden. We hebben een principe dat we niet 2 keer achter elkaar naar dezelfde camping gaan, maar we gaan hier zeker nog een keer terug :-)

Thuiskomen in een geweldige omgeving

Denise,
10-12-2018

Heerlijke camping waar we ieder jaar weer graag terugkomen. Prachtig uitzicht op la roque vanuit de caravan. Ieder jaar weer heerlijk als we met zijn alle genieten van de zon, omgeving, heerlijke rose en lekker eten! Personeel altijd in voor een gezellig praatje. Bij de camping loopt rivier de ceze waar je heerlijk kunt zwemmen, ook voor de hondjes een heerlijke plek. Echt een camping waar je helemaal tot rust komt.

Camping is wel een terrassencamping, goed voor het trainen van de kuitspieren en plakken de vakantie kilo’s er niet zo snel aan!

Het was geweldig

Bep Buijs,
9-12-2018

We waren hier voor de jaarlijkse jeu-de-boulesweek.

Op een sportieve , vrienschappelijke manier strijden we om de hoofdprijs.

fantastisch

Jeanne en Cor Maus,
9-12-2018

zoals altijd weer bijzonder gezellig in een geweldige omgeving met schitterende mensen.

Nog steeds geweldig

Lucy v lenning,
9-12-2018

Een top camping waar je een thuis gevoel krijgt

Hele stijle terrassen camping.

Kitty,
9-12-2018

Wij verbleven in de panorama huuraccomodatie. Mooie camping met erg leuke rivier. Je zit op ongeveer 25 autominuten van de eerste winkel, dorp/stadje af.

Echter, als je een huuraccomodatie boekt en je hebt kleine kinderen ga je best afzien, want deze accommodaties staan bovenin de camping gesitueerd en zwembad, rivier, animatie, receptie etc is allemaal beneden. Ik kan u vertellen dat het n flinke klim is met 37gr, een buggy en een paar tassen.

En als je niet op tijd bent om je bestelde broodjes bij de pingpong tafel op te halen, kun je ze alsnog beneden krijgen bij de receptie. Maar dan ben je wel weer 10min heen en 20min terug de berg op aan het lopen. Dat vonden wij n groot minpunt.

Een shuttle service 2x per uur bv was erg mooi geweest. Ze rijden zelf iig genoeg heen en weer met n golfcar.

Erica van Tilburg,
9-12-2018

We gaan komend jaar voor de 5e keer. Dit is een camping daar moet je zelf geweest zijn om dit heerlijke gevoel te voelen. Dit noemen ze Thuiskomen. Ik raad deze camping daarom ook bij iedereen aan

Een parel aan de Ceze!

Mirjam,
21-11-2018

Wat een fantastische camping is dit. Wij zijn altijd op zoek naar pareltjes en het is ons gelukt. Die 5e ster is het meer dan waard. Rust, gezelligheid, kwaliteit, schoon, lekker eten en drinken, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn zwembad, glijbaan, peuterbadje en niet te vergeten de Ceze waar je heerlijk kunt bobberen op een rubberen band. Wat wil je nog meer. Omgeving is adembenemend. Het is een terrassencamping met hoogteverschil, vonden wij geen probleem. Wij hebben alweer geboekt voor 2019.

Paul,
3-9-2018

Mooie camping in een prachtige omgeving. De camping ligt aan een mooie rivier waar je in kunt zwemmen en vissen. Leuk om met je luchtbed je een gedeelte van de rivier mee te laten drijven. Het personeel is zeer vriendelijk en vanuit de camping worden leuke tripjes georganiseerd, zoals de kanotocht en verschillende wandelingen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Het is inderdaad een terrassen camping, waardoor je soms een stukje moet 'klimmen' Dit hebben wij niet als storend ervaren, hierdoor kreeg je juist een mooi uitzicht.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Verte in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.