Camping La Vallée Verte

• Onvoldoende: 1 - 5

Geweldige vakantieplek

Karlijn
21-7-2018

Dit is een geweldige vakantieplek met een mooi verzorgt zwembad & ministrand. Het ligt naast een mooie rivier waar mensen veel lol hebben. Het eten bij het restaurant is luxe, heerlijk en prima te betalen. De huisjes zijn ook erg confortabel en knus. Wij vinden het een gezellige camping. Het personeel is erg vriendelijk em betrokken tot de mensen. Er is ook een leuk animatie progamma voor de kinderen, bijv: een filmavond, knutselen, waterpolo, spooktocht enz. Een geweldige camping dus! Een enorme aanrader!

Fantastisch, fijnste Franse camping tot dusver. Ti

Barbara Vaessen
21-7-2018

Wij hebben met ons gezin een geweldige tijd gehad. Wat een fantastisch mooi en gezellig park! Onze tienerdochters hebben zich uitstekend vermaakt met alles dat LVV te bieden heeft. Ook wij als ouders hebben genoten van de natuur, faciliteiten en gezelligheid. Het zwembad is fijn, ook het zandstrand met ligbedjes in zowel zon als schaduw. Zwemmen in de cèze is een hele belevenis. Met de stroming mee, springen van de rotspartijen in het water. De bar/het restaurant biedt waar behoefte aan is. Aanrader: de kaasfondue als voorgerecht. Wij komen zeker weer terug!!

Mooie camping. Alles keurig geregeld, georganiseerd en onderhouden. Zowel een zwembad als een rivier (onder aan de camping) om in te zwemmen. Goed, gezellig en sfeervol restaurant/bar.

Eric
    11-6-2018

Voor de 2e keer geweest, en alweer een weekje terug, maar wat hebben we het lekker gehad op de camping.

Kan geen nadelen bedenken. Heerlijk chalet, heerlijk gegeten , Lies en Ron top, leuk en aardig personeel enz. enz.

Dat gerace met de golfkarretjes valt reuze mee, je moet ook niet vergeten dat ze continu bezig zijn om het de campinggasten naar het zin te maken, dus dat gaat goed met zo’n vervoermiddel. Gaat zo door en kijk alweer uit naar de volgende keer.

Karin en Eric

Een hele leuke camping

Sander Boersen
    10-5-2018

Wij stonden negen dagen in een goed ingerichte stacaravan .we waren hier in de mei vakantie de kinderen konden lekker knutselen en wij lekker een kopje koffie drinken. Ook organiseerde ze wandeltochten in de buurt wat erg leuk . De kinderen ( en wij ook ) vonden het een leuke en gezellige camping . Er waren bijna alleen maar Nederlanders wat het ook lekker gezellig maakte . Ik denk dat we hier nog wel eens terug komen wellicht in de zomer met onze eigen caravan

Fantastisch!

Familie Saris
    10-5-2018

Mooi gelegenheid, midden in de natuur!

Je wordt gastvrij ontvangen en de medewerkers doen er alles aan om het je naar je zin te maken!

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Geweldig!

Sabine
    26-4-2018

Schitterende terrassen camping aan de rivier met zwembad. Prachtige accommodaties in een mooie groene omgeving.

Vriendelijk personeel die allemaal even hard werken om het iedereen naar de zin te maken.

Sanitair is schoon. Van de animatie hebben wij geen gebruik gemaakt, maar er is voor de kids in de zomer een heel programma en genoeg te beleven.

Een tip voor mensen die niet tevreden zijn (Anoniem) als je niet tevreden bent is het misschien handig om het op het moment zelf te melden bij de receptie. Dan kan er wat aan gedaan worden om het ongenoegen op te lossen. Niet acheraf gaan klagen, dit is niet eerlijk tegenover de mensen die hart voor hun zaak hebben en er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken.

Prachtig!

Amanda
    22-4-2018

Prachtige ruim opgezette camping. Paradijsje met gezellig centrale lounge bar met zachte muziek en lekkere (betaalbare) wijntjes! Sanitair met uitzicht op de rivier, heel netjes en groot! Nederlands, vriendelijk personeel die je persoonlijk welkom laat voelen! Kom zeker nog een keertje terug!

spijt spijt spijt

Familie met kind
    11-3-2018

Toch maar een review. Mijn man en ik waren op deze camping met baby van bijna 1 jaar.

De camping is sterk tegengevallen. Wij zijn vooral afgegaan op de 'goede' reviews. Aan onze verwachtingen werd niet voldaan. De camping mist een zeker knusheid. Wij waren niet op zoek naar een 'massa camping' wat deze camping uiteindelijk wél bleek te zijn. Veel huisjes boven die niet op de website benoemd zijn, omdat deze vanuit een andere organisatie verhuurd worden.

- babybad (steenkoud ons kind 1 week lang niet gedoucht);

- vies, stuk, oud sanitair;

- voortdurend voorbij crossende golfkarretjes van personeel (heel storend);

- douches koud (september was wat frisser: herhaaldelijk verzocht om warm water tevergeefs);

- babydouche (steenkoud)

- geen ligbedjes bij het zwembad: toezicht lastig.

- massa sfeer/ ongezellig

- gevaarlijk voor kinderen opterras

+ eten restaurant lekker wel weinig (sommigen bestelden 2 hoofdgerecht a 18 euro)

+ aan rivier

Altijd weer Fantastisch en in apr/mei 2018 weer.

PC Korremans
    11-11-2017

Dat het een terassencamping is maar hoe langer je er bent hoe beter de conditie. De gitaarclinic eind april begin mei is dankzij de supergoede gitaristen en hun "leerlingen" geweldig. Het zijn ook niet de eerste de beste: Harrie Sacksioni - Peter van Elswijk - Eric Vaarzon Morel en Digmon Roovers. En dan in september de boule week die altijd goed vertegenwoordigd is met vaste gasten die ook graag nieuwelingen verwelkomen. Maar pas op het werkt verslavend. Het is een schitterende natuurcamping die de komende jaren aardig wat verrassingen in petto heeft, lees vernieuwingen. Ben benieuwd. Mooie plaatsen en schitterende uitzichten. Al zou ik op plaatsen waar geen gras groeit wat grind neergooien. Dat is fijner als het eens regent. Restaurant is gezellig en word steeds beter ook de afhaalservice. De omgeving is mooi en er is erg veel te zien en te proeven. Leuke markten vooral in Goudarques. En rommelmarkten genoeg.

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée Verte voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Verte in La Roque-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Vallée Verte scoort een 7.97 uit 10 op basis van 219 reviews.