Camping La Vallée Verte + Lodges

8.5Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, La Roque-sur-Cèze (Gard)

8.5Fantastisch

• 8.6Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée Verte + Lodges voor je op een rij gezet:

Meer camping info

La Vallée Verte (Languedoc-Roussillon) ligt aan de rivier de Cèze. Een sfeervolle familiecamping met leuke animatie, luxe voorzieningen en een goed onderhouden zwembad. Je staat op ruime plekken midden in de Franse natuur. Op de rivier de Cèze is het ook leuk om te kanoën voor de kinderen, doordat de rivier niet te wild is.

248 reviews over Camping La Vallée Verte + Lodges

• 9Lucia10-06-2020

Super relaxte camping aan mooie rivier

We komen hier al een paar jaar en genieten elke keer volop. Als we de oprijlaan oprijden voelt het als thuiskomen. De camping ligt in een mooie groene omgeving (mooie wandelingen) en direct aan de Cèze, waarin je heerlijk kunt zwemmen en dobberen op je luchtbed. Je kunt zelfs naar de Cascades lopen en vanaf daar met je band of luchtbed terug naar de camping dobberen! De camping heeft een heerlijk groot terras (met zicht op het zwembad) en een gezellig restaurant met goed eten. Dit is geen camping voor gezinnen die van alle toeters en bellen, zoals disco, luidruchtige animatie, veel zwembaden ed houden. En nog een voordeel... je conditie wordt op peil gehouden, want het is wel een terrassencamping, dus je moet af en toe behoorlijk klimmen. Dat is altijd even wennen aan het begin, maar daarna is het prima te doen!

• 9Marian Horstman05-05-2020

Schitterend! Geweldig!

In 2009 kwamen we hier voor het eerst en het was liefde op het 1e gezicht. Wat een heerlijke plek, rust, groen, de prachtige rivier, zwembad, het gezellige terras met restaurant en de omgeving en niet te vergeten de gastvrijheid van Liesbeth, Ron en hun team. Ook voor onze hondjes is het een waar paradijs.

• 9Geertjan05-05-2020

Een echt vakantiegevoel! Thuiskomen!

La Vallée Verte is een camping die zijn naam eer aan doet. Gelegen in een groene vallei, die in de zomer ook groen blijft. Het fijne zwembad, met terras en ligweide zorgt voor fijn vertier, maar ook zeker rivier de Ceze zorgt voor vermaak en afkoeling. Dammetjes bouwen, luchtbeddenrace, terug drijven vanaf de even verder gelegen Cascades de, Sautadet naar de camping.... Heerlijk! De camping is geliefd bij veel Nederlanders vanwege de de, Nederlandse leiding op deze camping. De camping heeft een vriendelijk en jong team om je te, animeren als je daar behoefte aan hebt. In de omgeving zijn vele mooie plaatsen te bezoeken zoals Avignon met zijn straattheater in de zomer, Pont du Hard, het Haribomuseum, de stoomtrein met z'n oude stationnetje van Anduze... Er is genoeg te doen en te ontdekken. De camping heeft informatie en wandelroutes. Een ideale camping voor gezinnen met kinderen. Echt een aanrader. Wij waren er 9 jaar op 'n rij!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Natasja Klanderman04-05-2020

Geweldig! Schitterende omgeving! Lieve eigenaars!

Supermooie terras camping waar voor jong en oud genoeg te doen is op n schitterende lokatie aan n heerlijke rivier met hele leuke eigenaars! Hier wil ik nog graag weer terugkomen omdat ik me heel erg welkom en thuis voel! Daarbij is er zoveel moois in de omgeving maar zelfs hele dag op de camping is heerlijk gevarieerd...en om dan s avonds op terras nog heerlijk te genieten waar elke avond ook wat georganiseerd wordt! Kortom n hele dikke pluim en ga zo door!! 👌👌👌

• 10Cobie Rietstra04-05-2020

Het is een zeer mooie terrassen camping met een lekkere rivier erbij en een zeer mooie omgeving en een geweldig restaurant met super gezellig personeel en de eigenaar is echt geweldig zij doet er alles aan om het iedereen het naar zijn zin te maken

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 10Lisanne Zegwaard04-05-2020

Prachtige camping!

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad in een stacaravan. De eigenaresse en het personeel zijn erg gastvrij. In het restaurant op de camping kan je heerlijk eten maar ook afhalen is een optie. Overdag lekker in het zonnetje liggen bij de rivier of bij het zwembad en 's avonds na het eten wandelen naar de Cascades. Prachtige watervallen op loopafstand. Verder is de omgeving ook heel mooi, genoeg te beleven. Kanoën, leuke stadjes of marktjes bezoeken etc.

De camping is naast dat hij prachtig is ook erg schoon en sanitair wordt goed bij gehouden.

Fijn is ook dat er een klein winkeltje is op de camping en iedere ochtend vers brood.

'S Avonds een drankje doen op het terras. In de week dat wij er waren werden hier diverse activiteiten georganiseerd. Fijn is dat je hier verder op de camping geen last van hebt.

Wij hebben geen minpunten en komen zeker nog eens terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Lucy v lenning04-05-2020

Bijzonder

Dat dit plekje heel uniek is .Rust .Mooie natuur.Vriendelijke mensen.Teveel om op te noemen.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Jan Helderop04-05-2020

Iedere keer weer komen we ‘thuis’.

Als we door het laantje rijden bij Pont St Esprit met de platanen langs de kant van de weg zeggen we altijd: ‘ we zijn bijna thuis’. En zo voelt het ook echt als we op de camping aan komen . Een zeer welkom ontvangst bij de receptie , ze hoeven ook niks meer uit te leggen omdat we hier al vele jaren komen. Het liefst meerdere keren per jaar. Het is een heerlijk groen plekje aan een heerlijk riviertje waar je kan zwemmen, op je luchtbed dobberen en vissen. Voor jong en oud bied de rivier plezier. S’avonds gezellig eten in het sfeervolle restaurant of op het terras van je accommodatie met uitzicht over het pittoreske La Roque sur Ceze . Heerlijk genieten op het terras van de voortreffelijke Franse wijnen. Zo kan ik nog vele regels vol blijven schrijven maar ik zeg nog 1 ding. Dit is ons thuis in Frankrijk.

• 9Margriet04-05-2020

Fantastische plek om te zijn

Al 9 jaar achter elkaar deze camping mogen bezoeken. En heel cliché, het is ons tweede thuis. De ligging, temperatuur, sfeer en vriendelijke personeel doet ons dat we steeds terugkomen. De rivier is het hart van de camping. Lekker dobberen op je luchtbed en stenen zoeken. Omdat het een terrascamping is, is het vaak een flinke klim naar boven. Maar het uitzicht over de vallei maakt alles goed. Lekker zwembadje, prachtig terras voor een koud glas rosé en een heerlijk restaurant maken het tot een echte sterrencamping. Ook qua entertainment genoeg keus. Of je nou wil voetballen, knutselen, wandelen of wijn proeven. Er word van alles aangeboden. Wij voelen ons thuis op deze camping van Liesbeth en Ron, en gaan dus dit jaar graag weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    8Bianca Rodenburg17-11-2019

Heerlijke camping!

Wat een heerlijke terrassencamping! Wij verbleven in een Cabane Forte, deze huisjes zijn echt super. Mocht je minder goed ter been zijn of kleine kinderen hebben die afhankelijk zijn van een kinderwagen is deze accommodatie niet aan te raden omdat het wel een klim naar boven en beneden is om bij het beekje of zwembad te komen. Bij het riviertje (met stroomversnelling) aan de camping beleef je uren plezier. Voldoende leuke dingen in de omgeving te doen, Avignon, Mont Ventoux, verschillende marktjes in de buurt en vanaf de camping organiseren ze een kano tocht, een echte aanrader! Persoonlijk vond ik de horeca op de camping (drankjes bij zwembad, afhaal pizza) redelijk aan de prijs tot verhouding kwaliteit. Al met al ga je hier een zeer plezierige vakantie hebben!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair