Géén boekingskosten

La Vallée Verte + Lodges

FrankrijkLanguedoc - RoussillonLa Roque-sur-Cèze (Gard)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Vallée Verte + Lodges voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 290 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

La Vallée Verte (Languedoc-Roussillon) ligt aan de rivier de Cèze. Een sfeervolle familiecamping met leuke animatie, luxe voorzieningen en een goed onderhouden zwembad. Je staat op ruime plekken midden in de Franse natuur. Op de rivier de Cèze is het ook leuk om te kanoën voor de kinderen, doordat de rivier niet te wild is.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

290 Reviews over La Vallée Verte + Lodges

• 8Fred en Sonja26-09-2022

Prachtig, ruim, groen. Met verbeterpunten..

Mooie camping, veel ruimte, zeer mooie omgeving, veel NL’ers, rustige sfeer in voorseizoen, op terras ‘s morgens ontwaken met verse croissantjes en koffie, hulpvaardig, attent en hardwerkend personeel. Verbeterpunten: zwembad te vroeg dicht als het heet is, te weinig eet/snack mogelijkheden overdag, prijzen horeca te hoog, zwembad lijkt erg klein voor hoogseizoen. Sanitairgebouw was niet klaar, werd bij klacht uitstekend opgelost.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Jacqueline14-08-2022

Mooi rustig gelegen camping met enthousiast team.

Uit eerdere reviews las ik dat het een Brabantse enclave is. Wij merkten dat niet zozeer omdat wij bovenin stonden; een Confort premium XXL plaats veel privacy en rust. Superfijn met badkamertje en koelkast. We misten het beloofde uitzicht op het dal, er zijn wel enkele plekken met uitzicht. Onze plek had dan wel weer voldoende schaduw in de ochtend en einde middag hadden. Met temperaturen tegen de 40c was dat wel zo prettig! We hebben meegedaan aan de goedgeorganiseerde kano-activiteit. Het is inderdaad heerlijk dat het riviertje langs de camping stroomt maar sta je bovenin dan houdt inderdaad rekening met de stevige klim huiswaarts. Enkele keren hebben wij een drankje genuttigd bij de bar en gegeten. Het is een gezellig en levendig terras. Het zijn wel commerciële prijzen en ze moeten nog leren en een goede Aperol-Spritz te maken; niet met 80% bruisend water!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Familie11-08-2022

Mooie luxe camping in een prachtige omgeving!

We hadden net als vorig jaar weer twee weken de view valley lodge geboekt. Helemaal bovenaan de camping, dus elke dag een flinke klim, maar dan heb je ook een prachtig uitzicht over de vallei. We hebben ons weer prima vermaakt bij de rivier (waterschoenen wel aan te raden), bij het zwembad, op het terras, bij de activiteiten van het animatieteam of uitstapjes in de omgeving (Haribo museum, de grotten, het dinopark). De camping heeft eigenlijk alles voor zowel de kinderen als voor ons. Daardoor heerlijke twee weken gehad! Door de kleinschaligheid van de camping maken de kinderen makkelijk contact. 's Morgens elke keer vers brood af te halen en makkelijk te bestellen via de app. Een van de hoogtepunten was het optreden van de band Hard2get, superleuk! Wellicht komen we over een aantal jaren weer eens terug.

• 8Sanne30-07-2022

Mooie camping, wel afgelegen.

Heerlijke camping met plussen en minnen. Plus: wat een fantastische ligging aan de rivier. Heel veel Nederlandse kinderen in de leeftijd van 6 tot een jaar of 16. Accommodatie voldeed echt aan alle wensen, super genieten. Min: je mag ook echt geen minuut eerder dan 16 uur je accommodatie in terwijl deze al uren klaar was na schoonmaak. Het zwembad was soms echt ontzettend smerig, maar goed het was ook mega druk met de enorm hoge temperaturen. Helaas s middags op het terras alleen een panini te eten, verder niets te bestellen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Lilian28-06-2022

Prachtige camping, mooie cabanes, vriendelijk

In juni 1,5 week verblezen in een nieuwe Ceze cabane (nr 8). Prachtige camping, je begint met lange oprijlaan. Mooi aangelegd, tuinmannen dagelijks bezig. Vriendelijk personeel. Ontbijt kan je via app bestellen. Ceze cabane prachtig huisje, heerlijk met airco, alles schoon en werkend. Auto op parkeerplaats stukje verderop. Camping flinke hoogteverschillen. Prachtige uitzichten. Zwembad leuk. Wordt allemaal netjes schoongemaakt. Genoeg te doen en te zien in omgeving. (aanrader de Gelato bar in Goudargues). Ga hier zeker nog eens terugkomen. Speeltuin ligt achter het zwembad richting de rivier, hier 1x geweest maar glijbaan te heet om vanaf te glijden. Gelukkig vermaakte onze peuter zich prima bij t huisje.

• 6Lisanne11-12-2021

Prima

Afgelopen augustus een week op dit park geweest met twee jonge kinderen. Ruim en sfeervol opgezet. Mooie ligging aan de rivier, heerlijke plek om te zwemmen. Vonden de rivier ook stukken praktischer dan het zwembad (liggedeelte ligt apart van het zwembad). Naar onze mening te veel ons-kent-ons gehalte. Ook vonden we de jonge werknemers buiten werktijd te veel en soms hinderlijk aanwezig. Het restaurant was prima. Jammer dat er geen lunch geserveerd wordt en dat het terras om te borrelen uit plastic tafels en stoelen bestaat. We hebben het prima gehad en veel van de omgeving gezien maar zouden niet nog een keer naar deze camping teruggaan met name door het ons kent ons gehalte.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Bart21-10-2021

Mooie ruime camping met enorm hoogteverschil

Het is een mooie, Nederlandse, camping. Ruim opgezet en voorzien van de nodige luxe. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie rivier met veel ruimte om te liggen, ook zeer geschikt om met de hond te komen. Zwembad is klein en er zat heel veel chloor in waar we echt last van hadden. Let wel op: het is een terrassencamping. Wij hadden plek 67. Door de grote afstand en het enorme hoogte verschil richting zowel zwembad als rivier is dit voor ons een reden om niet meer terug te komen. Na enkele dagen gingen we alleen nog maar met de auto richting receptie en dan verder lopen. De plekken hoger dan 52-56 zijn echt niet te belopen; Daarnaast hebben de hogere gelegen plekken vrijwel geen schaduw. Onze prive sanitair (douche, toilet, wastafel) was geweldig.

• 6KG11-10-2021

Terrassencamping

Wij stonden op het eerste terras (staanplek 7), hogere plekken en vooral de nieuwe plekken boven in volle zon afrader. Kinderen (9 & 4) vonden het fijn dat er zoveel (alleen maar) Nederlanders zijn en maakte in begin niet snel contact door vaste gasten maar na half augustus betere sfeer. In begin veel tieners ook. Kampeerplek is een hele droge en stenen ondergrond en zorg voor lange elektra (30 meter kabel nodig wij). Rivier geweldig, en vanuit de camping kan je lopend/ zwemmend naar de Cascades/watervallen. Zwembad leuk, klein met leuke glijbaan en leuk om kids te ontmoeten en leuk sportveld en mooie nieuwe speeltuin. Leuk gezellig terras en restaurant. Maar geen 5 sterren camping. Sanitair gebouw beneden erg verouderd en boven niet schoon en erge urinelucht/riool bij douche, vaak in ochtend geen toiletpapier. Camping wordt ‘geleid’ dagelijks door NL studenten in het seizoen, mis de sfeer op de camping en erg commerciele insteek.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Willem28-09-2021

Nederlandse enclave op prachtige plek

We hebben een fijne tijd gehad. Bijna 2 weken aan het einde van het seizoen zaten wij in het Ceze Cabana huisje onderaan de camping, direct bij het zwembad en voetbalveld. Fijne en centrale locatie waarbij je het geluid van het terras goed hoorde, maar niet als storend ervaren aangezien alles om 23.00 dicht ging (niet altijd stipt overigens). De camping is een Nederlandse enclave op een prachtige locatie. Met jonge kinderen is het Nederlands wel fijn, al mis je wel een beetje het authentieke gevoel. Riviertje was erg fijn, mooie trips in de omgeving kunnen maken, vriendelijke mensen, fijne sfeer op de camping, prima zwembadje, leuke glijbanen, strandje bij het zwembad en prima restaurant. Kortom, een goede ervaring.

• 7Miranda27-09-2021

Fantastische plek met aandachtspunten

Fantastische plek in mooie omgeving. We waren hier nu voor het tweede jaar en als het aan mij ligt gaan we volgend jaar weer, maar mijn echtgenoot wil ook weer even iets anders zien. Grote + is de ligging aan de rivier, die is uitzonderlijk. Het terras aan het zwembad ook super. Het zwembad zelf is echter wat aan de kleine kant, zeker als het personeel ook allemaal tegelijk gaat zwemmen. De activiteiten die georganiseerd werden zijn simpel maar doeltreffend. Onze kinderen hebben aan bijna alles meegedaan. Van knutselclub, luchtbeddenrace tot swingo en flessenvoetbal, alles even leuk met het enthousiaste team. Toiletgebouw is idd niet meer van deze tijd en werd ook ronduit slecht schoongemaakt. Overall een prima plek waar we zeker nog een keer naar toe gaan.

• 4Staat v/h sanitair

Camping La Vallée Verte + Lodges info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (42)

Het complex

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar