Reviews over La Pomarère

Fantastisch, een plek om te genieten en relaxen

Henk en Riny,
    13-3-2016

Zowel in juni 2013 als in juni 2014 hebben wij drie weken onze vakantie doorgebracht in respectievelijk gite Lavande en gite Tournesol, beide van alle gemakken voorzien en goed onderhouden. Cax en Marion weten hun gasten te waarderen. Indien nodig staan zij voor je klaar. De kookkunst van Marion is voortreffelijk Het domein Les Armengauds is goed bereikbaar en ligt in een regio waar veel geschiedenis te vinden is. Revel en zeker de zaterdag markt is een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2014

Fantastisch!

Greet en Hans,
    13-2-2016

De rust en de ruimte van het domein.

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk, rustige plek!

KSAS,
    4-8-2015

Deze bouwvak zijn we bij Les Armengauds geweest. We zaten in de 2-persoons gite. In de gite was alles aanwezig. Een keukenblokje, een ruime badkamer, tafel met stoelen (zowel binnen als buiten) en binnen een bank. Ruimte genoeg.

Het uitzicht vanaf Les Armengauds is geweldig. Ook vanuit het zwembad is het uitzicht erg mooi. Bij het zwembad kun je heerlijk liggen.

Twee keer hebben we het 3-gangen menu gegeten, dat Marion heeft bereid. Dit was heerlijk! Een keer per week is er een barbecue.

Er hangt een fijne, relaxte sfeer. Echt een heerlijk rustige camping.

Voor vragen over activiteiten in de omgeving kun je altijd bij Cax en Marion terecht.

Het stadje Revel ligt op 9 km afstand. Daar is een Lidl, een Intermarché, een bakker, een groenteboer, enz.

Gereisd met partner in januari 2015

Absoluut geweldig

Jean Wijsen,
    2-11-2014

Schitterende camping , grote plaatsen , vriendelijke persoonlijke

eigenaren Cax en Marion

Onvergetelijke avonddiners met leuke gasten

Heerlijk rustig zonder kinderen om ons heen

Centraal gelegen in zuid Frankrijk bij Carcasonne

Kortom aanrader

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldige plek!!

Majon,
    19-9-2014

Wat een fantastische plek is dit! Om maar even een snelle samenvatting te geven: een comfortabel huisje met een zeer complete keuken, een ruime badkamer met heerlijke douche, een groot bed met goede matras. Een grote tuin met ligstoelen waarbij er genoeg plek is in en uit de zon. Het zwembad is zeer mooi gelegen en groot genoeg om wat baantjes te zwemmen. Marion en Cax zijn geweldige gastvrouwen, er wordt heerlijk gekookt door Marion (op het niveau van een zeer goed restaurant) en als je behoefte hebt aan wat lichaamsbeweging kan je ook nog genieten van wat yogalesjes...

Oftewel: voor herhaaling vatbaar!!

Gereisd met partner in september 2014
La Pomarère scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews