Camping Domaine de La Palme

29 reviews over Camping Domaine de La Palme

• 2018
    5Pieter Visser15-07-2018

Eens maar nooit meer

Wij hadden een mobilhome met airco geboekt. Deze airco lekte water vanaf aankomst, maar werd gedurende de hele week niet gerepareerd. De hele week een emmer in de kamer en het geluid van druppelend water. Iedere dag werd beloofd dat de technische man zou langskomen om het probleem te verhelpen, maar niet dus. Verder gaat het om een kleine camping, met zeer klein zwembad. Kust en strand is mijlen ver weg van de camping. Je kan met de auto niet bij de huisjes komen, dus ver lopen met al je bagage. Het terras van het mobilhome heeft geen schaduw, wel een gammele parasol. Nauwelijks warm eten te krijgen 's avonds bij de kantine en geen kampwinkel. Het was eens maar nooit meer.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9romy16-08-2014

Top vakantie vol rust

Het personeel van de camping heeft ons op een uiterst vriendelijke wijze welkom geheten en geholpen tijdens ons verblijf. De camping ligt in een rustig gebied waar weinig toerisme is. In de buurt zijn fantastische strandjes te vinden. Er staat veel wind in dit gebied, maar ook daar hebben wij meer van genoten dan dat we ons eraan stoorden. Het sanitair van de camping wordt dagelijks schoongemaakt en ziet er keurig uit. De camping is relatief klein en er komen voornamelijk Fransen. Ben je op zoek naar een rustige camping, dan kunnen wij u deze camping zeker aanraden! Wij zijn zeer enthousiast over deze camping en zouden er zo weer voor kiezen om naar deze camping te gaan.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 6RenZ18-06-2013

Nieuwe accommodaties, een rustige omgeving

De camping is reeds overgenomen en de nieuwe eigenaren, een jong stel, zijn heel vriendelijk en gastvrij. Ze werken samen hard aan het optimaliseren van hun camping. De accommodaties zijn nieuw (juni '13) en het sanitairgebouw ziet er goed uit, maar is duidelijk al ouder. De camping ligt nagenoeg aan een binnenmeer waar surfers hun lol op kunnen. De omgeving is 'vlak' en de camping 'kaal'. De stranden zijn breed en ook enkele restaurants zijn hier te vinden. Het gebied is weinig toeristisch en voor bezienswaardigheden (Katharen en Kastelen, Collioure, Argles sur Mere, Perpignan) zul je een eindje moeten rijden. Wil je een rustige vakantie, zonder al teveel poespas en een fijne nette accomodatie, dan ben je hier op de juiste plek. Om het echte typische franse te ervaren zul je wat zuidelijker of meer landinwaarts moeten gaan.

• 5Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden