Vakantiepark Residence Les Dunes du Soleil

Vakantiepark
9,2

• Onderkomen9,3
  • Activiteiten6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Les Dunes du Soleil voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Residence Les Dunes du Soleil in het Nederlands

Onjuiste informatie

Adri
26-12-2016
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1

4-persoons appartementen blijken op de begane grond aan de achterzijde van het complex, aan een drukbezocht parkeerterrein (100 auto's), te liggen. Terras is 3x1 m, zelfs voor 2 personen te krap om te zitten, afgezien van het constante geronk en de stank van de af en aan rijdende dieselauto's van de bezoekers van restaurant en spa. Gratis parkeerplaats door die bezoekers onmogelijk te vinden dus voor €30 per week een plaats gereserveerd, wifi €30 per week per apparaat werkt vaak maar half. De 5 persoons liggen ook aan de achterzijde. Alleen 7 persoonsappartementen hebben aan de voorzijde het mooie balkon van de foto. Strand op loopafstand is fantastisch! en een aanrader, het appartement van Odalys niet! La Grande Motte heeft weinig sfeer, wel leuke plaatsjes in de omgeving. Geboekt via touroperator. Zij hebben veel moeite gedaan om onze klachten over te brengen bij Odalys, tevergeefs en hebben ons toen zelf een compensatie geboden, onze complimenten voor touroperator!

Gereisd Met partner in september 2016

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Les Dunes du Soleil in La Grande-Motte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Les Dunes du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.