Appartement Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour

7.3Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, La Grande-Motte

7.3Goed

• 6.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer appartement info

38 reviews over Appartement Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour

• 2018
    6ChouChou30-07-2018

Toch maar niet meer. Het is als Scheveningen

In potentie aardig maar eenvoudig. 80% bezoekers is Marrokaans. Datzelfde geldt voor heel La Grande Motte. Weinig mix. Plesante plaatsen direct nabij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Willy25-08-2017

Prima strandvakantie met uitstapmogelijkheden

Strand op 150 m, Centrum op 500 m via uitstekende wandelwegen, zowel langs het strand als door het groen te bereiken. Bus stopt op 100 m met prima verbindingen naar Montpellier of Aigues Mortes en Nimes. Veel kleine kinderen die op een aantal speeltuigen terecht kunnen. Voor de sportievelingen een aantal verschillende fitnes toestellen. Zwembad is soms druk, zeker rond 17 u. Op het gelijkvloers heb je veel extra ruimte door fijn grasperk. De kamers zijn klein en functioneel (koelkast met vriesvak, microgolfoven). De Petanque banen konden beter zijn. Beperkte mogelijkheid om Pizza of frieten af te halen. Zelf een woordje Frans praten is zeker een pluspunt. Het redelijk vriendelijk personeel probeert zijn best te doen in het Engels.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8vdB08-08-2017

Topvakantie

App. klein maar compleet, prima bedden, schoon. Prijzen in winkeltje voor het brood te hoog. Heerlijk strand op 200m. Levendige boulevard op 500m. Niet te veel Nederlanders. Meeste personeel kan Engels of proberen het in elk geval. Prima uitvalbasis voor trips naar andere steden, zoals Montpellier of Marseille.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8dames09-07-2014

Voor herhaling vatbaar.

Het complex ligt geweldig. Lekker dicht bij strand en bij uitvalswegen naar "cultuursteden" Personeel is wat afstandelijk. Met 5 mensen is een 2 kamerappartement wel klein, dat zou ik niemand aanraden. Verder hebben wij een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Familie Mertens31-08-2013

Mooie ligging nabij zandstrand

Eenvoudig, maar schoon appartement. We hadden een studio, uiteraard klein, maar wel een mooi balkon. Op 200 m een mooi zandstrand, de zee loopt heel langzaam af en dus fijn voor kinderen. De entree doet eenvoudig en ongezellig aan. Het personeel spreekt matig engels maar is wel vriendelijk. Zwembad is klein en doet ongezellig aan met het hekwerk. Het park/ligweide is mooi verzorgd en prima te gebruiken als ligweide.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Annemieke08-08-2012

Super

Schijnbaar gerenoveerd, idd klein, maar goed te doen. Netjes onderhouden en schoon. Prima zwembad op complex, strand op 200m, centrum op loopafstand. Erg kindvriendelijk, complex omheind door hek met toegangscode, apart kinderbad, zwembad ook omheind. Personeel beheerst matig Engels, wel heel vriendelijk. Mini supermarkt en snackbar op complex, Lidl en Super U in dorp aanwezig. Omgeving is mooi, Montpellier aanrader! Kortom, voor het betaalde geld een zeer goede vakantie. In juli/augustus veel te doen in dorp; vuurwerkshow en stuntvliegtuigen gezien.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8k dennies05-08-2012

mooie appartementen

voldoende ruimte in de app. en heel kindvriendelijk zwembad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8riek.langerak30-09-2011

De appartementen zijn qua ligging ideaal!

De appartementen zijn volgens mij pas rerenoveerd! Ze zagen er heel goed uit. De meubels, bedden en het overige inventaris was als nieuw! Het was ook allemaal heel schoon. Wij hadden een 2 kamer appartement, er was ruimte genoeg. Ook de afstand naar de stad, en het strand was ideaal. 5 minuten lopen. We hebben er 2 heel mooie weken gehad, en gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2011

• 7rob31-07-2011

mooie ligging

appartementencomplex is duidelijk aan wat renovatie toe, maar is wel netjes. klein keukentje, duidelijk niet geschikt om zelf te koken (wat we toch niet van plan waren) maar wel inclusief vaatwasser en magnetron wat altijd makkelijk is. Op loopafstand van strand en boulevard. Mooi strand, levendige boulevard. Perfecte verblijfplaats voor vakantie met kinderen (leuke dingen in de buurt te doen). Minpunten: op avond aankomt aangegeven dat er geen plaats op parking was. De tweede dag zagen we auto's met speciale vergunningen. Toen ik daarna vroeg waren ze "op". let hier dus op (niet altijd leuk om 2x per dag parkeermeter bij te vullen). zwembad ook niet echt perfect, maar meestal toch op strand te vinden als we water wilden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Georg Moize de Chateleux31-08-2010

Perfect voor alléén een strandvakantie!

Voor een luier, zon, zee, strand en low budget vakantie, dus voor alleen eten, slapen, douchen, was dit hotel voldoende. Appartement is erg praktisch ingericht, redelijk schoon, behalve de koelkast die ik helemaal heb uitgemest (plakte aan alle kanten). We hadden een 4 pers kamer met zn tweetjes, wat toch echt wel heel klein is voor 4 pers. Jammer dat er 1 vast bed stond met daaronder een uitklapbare stretcher waardoor je op 2 verschillende hoogtes kwam te liggen. Heb een extra matras erboven op gelegd voor de comfort. Personeel sprak alleen Frans, beheerste geen engels. Wij hadden kamernr. 2056, 2e verd. perfect gelegen in de schaduw, op de hoek zonder inkijk van de buren, echt een aanrader. Strand lag ideaal, paar minuten lopen tussendoor het hotel (wel wachtwoord hek vragen bij de receptie). Gezellige boulevard, leuke eettentjes en heerlijke strandwandelingen die je kan maken. Boodschapen meenemen, Spar zit 20 min vandaan, erg duur. We zijn heerlijk relaxed thuis gekomen.

Gereisd met partner in augustus 2010

Appartement Resideal La Grande-Motte-Bernard de Ventadour info

• Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel