Hotel Novotel La Grande Motte Golf ****

Hotel Novotel La Grande Motte Golf ****

Hotel Novotel La Grande Motte Golf
Hotel Novotel La Grande Motte Golf
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel La Grande Motte Golf voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Novotel La Grande Motte Golf in het Nederlands

Prijs Kwaliteit ver uit verhouding

R-J, 23-9-2014

De entree en ligging van het hotel zijn erg mooi.

De kamers zijn erg oud, erg ligt tapijt in wat onder de vlekken zit.

Op de gaten in het tapijt heb ze stickers geplakt om dit te maskeren.

Erg armoedig gezicht en dit voor kamers vanaf € 250,- per nacht.

Ontbijt erg karig, personeel in restaurant / terras erg sloom en niet behulpzaam. Duurt een eeuwigheid voordat je je lunch en drinken een keer krijgt.

Goed overnachtingshotel

Draijer, 26-7-2010

Mooi hotel. Fijne,ruime familiekamer. Omgeving rond het hotel (tuin, terras) zeer stijlvol. Ontvangst zeer vriendelijk (limonade en knuffels lagen klaar voor de kinderen). Leuke speelplekken en kinderspellen aan het terras. Goed,verwarmd zwembad. Uitzicht op de golfbaan. Zeer rustige plek.

Parkeren op het terrein van het hotel (afgesloten). Kosten (alleen juli/aug) 10 euro.

Bij Novotel weet je zeker dat je goed zit

Edwin, 10-2-2008

Bij Novotel weet je zeker dat je goed zit. Ook dit hotel is prima bevallen zowel qua locatie als sfeer en vriendelijkheid. Het ligt aan de golfbaan en je kunt er vanaf het hotel zo heenlopen. Nadeel vond ik dat je apart moest betalen voor het parkeerterrein, dat was wat mij betreft overbodig. Maar luxe en comfort was vollop aanwezig.

Prachtig vakantie hotel aan de rand van het golfterrein. Ale comfort. Een aanrader.

Wij hebben hier overnacht op weg naar het zuiden met het hele gezin.e..e.a is ons goed bevallen doen dit in 2008 weer.

3 tot 4 sterren hotel

Rik Spiessens, 26-5-2007

3 tot 4 sterren hotel. Rustig gelegen aan het golfterrein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel La Grande Motte Golf in La Grande-Motte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel La Grande Motte Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel La Grande Motte Golf scoort een 7.13 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: