Camping Le Garden

Camping Le Garden
6,7

25 reviews over Camping Le Garden in het Nederlands

Dure camping in mooie omgeving

Anne
13-7-2017

Een jaar of 4 geleden ook op deze camping geweest. Inmiddels zijn ze heel erg gericht op stacaravans waardoor het sanitair sterk verouderd is. Wij hebben niet veel wensen maar de plafons in de douches waren zwart van de schimmel. Sanitair werd wel elke dag schoongemaakt maar niet goed genoeg. Super mooie stranden dichtbij, op de boulevard kun je heerlijk eten, hond was ook geen enkel probleem. Voor ons erg belangrijk het laatste deel van de grandtravers is een hondenstrand waar de honden ook los mogen lopen. Camping is wel duur voor wat je er voor krijgt.. maar dat heeft ook met de ligging te maken. Wij hadden een heerlijke plek met de camper onder de bomen (je mag zelf kiezen waar je wil staan). Wat ook het bezoeken waard is, is het stadje aigues mortes.

Deze camping is veel te duur voor hetgeen je ervoor krijgt. € 34, - incl. toeristenbelasting voor 1 nacht in het voorseizoen is absurd. Als de camping dan voldoet aan 4 sterren is het te billijken. Naar de wc gaan is al niet echt prettig en schoon laat staan daar te gaan douchen. De doucheruimte zit vol zwarte schimmel. Deuren wc's en douche sluiten niet of niet goed. Wifi alleen bij de receptie waar je in de open lucht moet blijven staan of zitten. Al met al geen aanrader, zeker niet voor zonzoekers want door de (heel) vele bomen waan je je in een oerwoud.

Fijne ligging vlakbij strand

Petra van kralingen
30-9-2016

De camping is prima als je geen luxe wilt

Sanitair erg verouderd, maar voor ons geen probleem

Aardig personeel

Goed; receptie, plaatsen voor tent of caravan

Niet goed; internet (waanzinnig slecht), douches zeer veroudert (plafond douche is gewoon zwart), toiletgebruik niet goed onderhouden en zeer veroudert, koud water bij afwas

Wanneer deze minpunten verholpen zijn, mag je 37 euro vragen en anders nog geen 25 voor in het laagseizoen

Mooie en rustige camping

WimBerrevoets
7-8-2016

Camping kent geen reserveringssysteem; wat vrij is, is beschikbaar. Op veel plekken staat een boom in de weg; heel vreemd. Onze plek (89) was ruim, goed afgeschermd met een heg/oleander, met stroom en water op de plek. Alleen bij regen een probleem, want plek ligt lager dan de weg, dus dat wordt pootjebaden naar het opstapje van de caravan. Eén keer gebeurd. Loopafstand naar de boulevard en het strand. Wifi is 1 uur per dag beschikbaar bij de ingang. Sanitair wordt eenmaal per dag schoongemaakt. De houten deuren sluiten lang niet allemaal goed, waardoor een aantal toiletten\cabines niet kan worden gebruikt. Het is schoon op de camping en er heerst rust, behalve in de buurt van het zwembad. Wij (seniorenechtpaar met caravan) hebben er prettig gestaan en komen er wellicht nog wel eens terug.

Zeer rustig, volgende keer weer

Peter Lam
23-7-2015

Camping niet van tevoren geboekt, konden zelf een plek uitzoeken, waar niets staat is vrij. Zelden in Zuid Frankrijk zo'n rustige camping meegemaakt. 10A stroom ter beschikking, fijn voor de airco op onze camprer. Veel schaduw onder de bomen. Strand is 5 minuten lopen door een winkel straatje. Camping om te onthouden

Goede camping vlakbij fantastisch strand

Freddie
25-6-2014

We komen al enkele in La Grande Motte, waaronder ook op deze camping. Is helemaal niets mis mee. Schoon sanitair, veel bloemen en planten waardoor het knus voorkomt allemaal. 5 minuten lopen naar het strand dwars door leuk straatje met veel winkels en restaurants.

In aanvulling wil ik vermelden dat de WiFi voorziening uitermate slecht is, echt niet van deze tijd. Van een 4 sterrencamping mag je stabiele verbinding verwachten over de gehele camping. Dit past bij 2014 en Le Garden moet hier nog goed aan gaan werken.

Verder prima camping

Goed als doorreis camping

Hugo dehertoghe
30-5-2014

Tof voor paar dagen! Geweldige ligging, kort bij strand, wandeldijk, restaurants en winkeltjes. Mensen aan receptie zijn vriendelijk en gekleed in maatpak voor u zeker niet moeten te helpen. Het sanitair is typisch Frans: mannen en vrouwen in dezelfde blok, geen wc papier of tablet voor je rolletje op te zetten(dus maar op de grond), geen haakje voor eventueel jas aan te hangen enz. Het licht gaat in het sanitair om de 30 sec uit en moet je zoals een gek rondspringen om het terug aan te krijgen. Het kraanwerk is ook aan vernieuwing toe, je moet altijd maar drukken en na 10 sec terug. Water is lauw! Zwembad is niets meer maar strand is vlakbij. Hadden mooie ruime plaats omringd met planten en schaduwrijk.

prima mobilhomes!

Melanie
7-2-2014

tijdens de zomer van 2013 verbleven wij een week in een stacaravan op deze camping. De camping is verzorgd en vrij rustig. Hij ligt wel aan een iets drukkere weg en je hebt inderdaad 2-3x per week wat last van nachtlawaai van de 'torro piscine'. Maar al bij al valt het lawaai erg goed mee. Wij verbleven er met ons zoontje van 2 jaar en hij heeft er zich goed geamuseerd. Het zwembad is bruikbaar, maar het kan wel een opknapbeurtje gebruiken. De ontvangst is er vriendelijk. Je hebt wifi aan de receptie, een klein winkeltje en een bakker met echt lekker brood bij de camping. De mobilhomes zijn klein, maar comfortabel. het terras is lekker ruim en meestal overschaduwd. Op warme nachten is het ontbreken van airco wel lastig voor kleine kinderen... Prijs/kwaliteit vinden wij dit een uitstekende camping. Bovendien zit je op wandelafstand van het strand en de winkelstraat. Perfect dus!

Mooie camping!

Fam.
23-7-2012

Ik kan me niet vinden in het commentaar bij deze camping. De camping is mooi gelegen vlakbij de zee. Je loopt door een gezellige winkelstraat met allerlei afhaal eetgelegenheden. Erg gezellig. Het is wel een camping om met oudere kinderen heen te gaan omdat er voor kleintjes weinig te doen is. De mobilhome was prachtig, groot genoeg en schoon. Wij zaten op plek nummer 220, hier was het erg rustig. Waarschijnlijk heeft dit met de periode te maken. Je hoort wel regelmatig muziek of een ambulance voorbij rijden maar daar hadden wij verder geen last van.

Kortom wij vinden het een aanrader als je voor een leuke prijs een mobilhome wil huren vlakbij het strand en als je van vertier houd.

De omgeving is leuk. Montpellier is vlakbij, Nimes. Genoeg te zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Garden in La Grande-Motte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.