Camping La Petite Motte

12 reviews over Camping La Petite Motte in het Nederlands

Tevreden gast

Gerrit
13-7-2018

Wij komen graag weer terug en zijn al vele jaren bij u geweest.

Gereisd Anders in juli 2018

Prima camping, vlak bij strand en ruime plekken.

Marja en Rob
4-7-2017

Begin juli paar dagen hier gestaan, het mooie sanitair gebouw was schoon, heerlijke douches en ook de ruimte van de afwasbakken was schoon en er was goed heet water om je afwas/was te doen. Vriendelijke ontvangst op de camping.

Indeling van de plaatsen en de handhaving daarvan is op na

Herman Ernst Gelderman plaats 301
12-6-2017

Indeling van de plaatsen en de handhaving daarvan is onvoldoende. Toezicht op geluidsoverlast na 11 uur is onvoldoende zeker wat de huisjes betreft.

Gereisd Anders in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellige camping

Hugo BONNARENS
3-6-2017

Wat een verschil met vorige jaren!! De ontvangst is vriendelijk en correct. Eindelijk zijn de douches en toiletten wat properder. Er zij ook nieuwe wasmachines die prima werken. Ik heb de indruk dat de nieuwe geranten er iets goed willen van maken. Wij zijn nog steeds ter plaatse. Wij houden wel ons hart vast bij het komende onweer. Wij hadden gisteren wat regen en het water begon weer te stijgen! Er ontbreekt hier een degelijke riolering. Als dit eens kon worden opgelost zou dat heerlijk zijn.

Opgegeten worden door zandvlooien

Sophia
18-6-2016

Mooie plaatsen. Veel te weinig toiletten en douches in gebruik (het halve gebouw was gesloten). Er werd regelmatig op de toiletten gerookt wat verschrikkelijk stonk en voor een longpatiënt klachten veroorzaakte. Het personeel wist ervan maar deed er niets aan. Het ergste waren de zandvlooien. We werden opgevreten. De Franse gasten hadden allen hele grote stukken plastic liggen vanwege die vlooien. De WiFi wordt regelmatig uitgezet. Opmerkingen, meldingen of klachten daar wordt niets mee gedaan. Je wordt erg vriendelijk ontvangen maar daarna moet je niet zeuren. Er is vooral veel verschil in behandeling van Franse gasten of anderen. Bij het arrogante af. Het meisje bij de receptie kan niks en weet niks, de jongen vindt de buitenlanders zeurpieten.

Gereisd Met partner in juni 2016

Prettige camping

Jan en Monika
26-7-2014

De camping is wat rommelig ingedeeld wat plaatsen betreft. De plaatsen zijn niet zichtbaar afgebakend. Mooi nieuw sanitairgebouw wat helaas niet regelmatig en goed wordt schoongehouden. Van 12 tot 14.00 uur is de receptie gesloten en zijn de slagbomen dicht. Vriendelijk beheerdersechtpaar bij de receptie. Het restaurantje behoeft wel helpende handen; de dame die het restaurantje runt kan het niet alleen behappen met de beste bedoelingen. Het eten was prima.

Gereisd Met vrienden in Wed May 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rommelige camping

N
17-5-2014

De camping heeft rommelige plaatsen met veel bomen.Plaatsen zijn niet zichtbaar afgebakend. Mooi nieuw toilet gebouw ( een 8) wat helaas niet regelmatig en goed wordt schoongehouden.(een 3) Het is nu al vies. Gratis wifi. Ondanks de drukte toch erg rustig op de camping. Van 12 tot 14.00 uur is de receptie gesloten en zijn de slagbomen dicht. Vriendelijke receptie.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goede camping

ary de groene
4-8-2013

heel vriendelijke ontvangst, ruime plaatsen, sanitair nieuw en goed schoon gehouden. Dicht bij strand. Met camping cheques niet duur.

Gereisd Met partner in Sun Jun 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fijne camping, matig sanitair

jaap
16-6-2013

we hebben de afgelopen 4 dagen op deze camping gestaan. een fijne camping met zeer ruime plaatsen. schaduwplekken genoeg. ook voor de kids is er wel wat te doen. een speeltuin en tafeltennistafels zijn aanwezig en de camping heeft gratis WiFi. qua eten viel het ons tegen dat we zelfs voor het diner smiddags moesten bestellen.

zoals hieronder, het sanitair was al dagen heel slecht schoongemaakt. Ik ben niet in de gelegenheid geweest er over te klagen, dus wil ik het bij een 4 laten. misschien dat het in de toekomst beter zal zijn.

Gereisd Met partner in Thu Jun 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vacantie 2013

C.Haverkamp
9-6-2013

Zeer slecht onderhoud sanitair heb een1 aangegeven maar dat is voor het mooie sanitai maar beslist niet voor het onderhoud ruikt muf en er hangt een een urine geur bij de uriuars een slechte zaak voor de ongeveer250 camping gasten die hun hoofd in het zand steken of ze bang ziijn van de beheerder die komt met de smoes ik heb geen personeel maar dat is niet ons probleem.

Gereisd Met partner in juni 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Petite Motte in La Grande-Motte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Petite Motte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.