Hotel Le Manoir Au Soleil

FrankrijkLanguedoc - RoussillonLa Grand Combe

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Manoir Au Soleil voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 4 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Le Manoir Au Soleil

• 9Michel17-08-2014

Leuke accommodatie bij vriendelijke mensen

Sobere maar zeer ruime en propere kamers. Mooi authentiek huis met hier en daar nog wel werk aan vooral de buitenkant van het huis (binnen is alles in orde) Mooi verzorgd zwembad. Zeer verzorgd en compleet ontbijt samen met de andere mensen onder een mooi afdak buiten. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Er zijn ook een paar leuke restaurantjes in de buurt. Enig minpuntje wat ik kan bedenken is dat er uit de douche soms heel weinig water uit komt en dat in het dorpje zelf niet veel te beleven valt.

• 9geert proost23-03-2011

Aankomen als gast en vertrekken als vriend !

We hebben hier een zeer leuke en rustgevende vakantie beleefd. Deze oude prachtige gerenoveerde "mijn ingenieurs" woning is een zeer leuke plaats om op vakantie te gaan. Gastvrouw Veronique en gastheer Martial zijn beide absoluut geweldige mensen. De gezellige avonden met de andere gasten aan de grote tafel, terwijl je geniet van een heerlijke maaltijd sluit je gegarandeerd af met een sfeervolle "druivensap" avond....of was het nacht..... Het stokpaardje van Martial, zijn zwembad, is steeds in topconditie. Als ik één minpuntje moet geven is het voor de ligging. Zonder auto (al hebben de meeste gasten die wel bij) ben je vrij beperkt hier, vermits alles toch wel wat uit de buurt gelegen is. Wij hebben ons dat alvast niet aangetrokken en hebben hele leuke en mooie uitstappen gemaakt, want op 30min tot 1,5u rijden zijn er hele leuke dingen te beleven in deze prachtige streek. Ons zien ze er alvast zeker ooit terug want wegblijven das voor janetten ;-)

• 9Nancy Grymonprez29-08-2009

ideale plek om verschillende daguitstappen te doen

Le Manoir au soleil is ideaal gelegen , je kan zowel maar zee als naar de bergen op daguitstap en ook verschillende historische steden liggen binnen het bereik. Of je geniet gewoon van een dagje aan het zwembad. s'Avonds hebben we dan kunnen genieten van Véronique haar lekkere eten & Martial zijn druivensap (?!)

• 9JV uit W08-01-2009

Fantastische Vakantie, wij keren terug !

Twee weken verbleven in de gite 'Syrah': alle comfort aanwezig, superlekker table d'hôtes, de wijn vloeide heerlijk, eigenaars (Veronique en Martial)zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, zeer netjes, rustig,...

Hotel Le Manoir Au Soleil info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar