Camping Le Val d'Urugne

Laatste review

Leuke Camping

Gezin met 2 kinderen,
26-8-2009

Rustige, groene camping zonder animatie maar met riviertje, zwembad, speeltuin, en tafeltennistafel. Weining nederlanders.

Sanitair niet nieuw maar wel schoon. Ruime plaatsen. Mooie omgeving.

1 review over Camping Le Val d'Urugne in het Nederlands

Leuke Camping

Gezin met 2 kinderen
26-8-2009

Sanitair niet nieuw maar wel schoon. Ruime plaatsen. Mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val d'Urugne in La Canourgue (Cevennes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val d'Urugne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.