Reviews over La Bastide

Heerlijke vakantie gehad

Fam Slingerland,
    21-8-2015

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Het huis bevind zich op een unieke plek. Het zicht op de middellandse zee en de Pic de Canigou is uniek. Zoals je kunt lezen in de overige recenties is de afstand naar de "bewoonde wereld" 45 minuten rijden. Het huis is prima maar kan nog beter ontwikkeld worden voor de 7 gebruikers waar het voor verhuurd word. Verder is het zeer eenvoudig maar prima!!! Zo zijn er buiten het huis weinig tot geen faciliteiten. Het zwembad is heerlijk en de verhuurder zeer vriendelijk. Echt een aanrader om naar toe te gaan en als je even de handen uit de mouwen steekt bij aankomst heb je een fantastisch verblijf op een unieke plek.

Jezelf terugvinden

Traveller,
    2-12-2013

te gast van 03-07-2010 tot 17-07-2010

Het was ver rijden en HOOG maar...Mas Magali in la Bastide met zijn 71 inwoners en nu al 72 ;-) deze plek heeft God nog niet gevonden. Weg van alle drukte, massa toerisme, maar wat is er dan wel? Rust, stilte, zeer mooie omgeving en vriendelijke mensen. Wat hoor je daar? een vlieg, de wind en je eigen stem. De Mas dik in orde en wat een zalig zwembad.Niet te vergeten, Gert een super sympathieke kerel met heel veel positieve energie! Een klein min puntje (om iet te zeggen) als je een gevoelige maag hebt voor al dat bochten werk( je zit natuurlijk wel in de bergen). Het is 3 kwartier bochten naar beneden of naar boven. Super vakantie, veel gelezen en gezwommen, prachtige schoenen gekocht in Perpignan ;-) Doe zo voort Gert

La Bastide scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews