Géén boekingskosten

Meer camping info

5 Reviews over Le Vieux Moulin

• 8Khyd09-06-2014

Superplek!

Dit is de enige camping in Frankrijk die wij meerdere malen bezocht hebben en die we ook aan vrienden aanraden. Het is een basic camping. Klein, ongeveer dertig plaatsen met plaatsen onder grote bomen. Een superlieve en vriendelijke eigenaresse. Het publiek is zeer gevarieerd. De ligging vinden wij werkelijkwaar fantastisch! Dichtbij het liefelijke dorpje ispagnac, met een paar restaurantjes, bakkerijtjes, winkeltje voor de krant (want geen WiFi op camping, dus gewoon krant op papier) en een kleine supermarkt. Een grotere in florac. Het ligt aan de rivier de Tarn, die op dit punt perfect is voor jongere kinderen om te spelen. Leuke wandeling van camping naar dorp langs de rivier. In de buurt mogelijkheid tot kanoën, sight seeing en vele andere uitstapjes. Het enige nadeel vond ik het sanitair: niet echt vries en echt verouderd. Alle campings waar we komen vergelijken we met deze en nog nooit heeft een de vergelijking doorstaan...

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Jongsma18-01-2010

heerlijk, wat een rust, leuk beekje voor kinderen

Heerlijke week gehad in huurtent. Twee grote velden met gemixt publiek (huurtenten, eigen tenten, diverse nationaliteiten). Vriendelijke eigenaresse. Beekje met dammetje en stroomversnelling was geweldig voor de kinderen. Schaduw en zon op de camping en RUST! Heerlijk, na 22.00 uur stilte op de camping. Je hoort wel het verkeer op de weg. Was niet storend. Prima vakantie gehad, prachtige omgeving.

• 8Fam. Jongsma18-08-2009

Heerlijk rustige camping aan riviertje

Leuke, kleine camping (30 pl)aan de Tarn. Mix van verschillende nationaliteiten. Wij hadden een tent van Tentsetters gehuurd, deze 4 tenten staan verspreid over de 2 veldjes, dus niet op een rijtje! Sanitair erg basic, maar je kon het er wel mee doen! Eigenaresse erg hartelijk en geïnteresseerd. Naast de camping een riviertje met daarin een dam gebouwd waardoor zwemwater voor de kinderen, maar ook pootjebaden voor de kleintjes. Kleine stroomversnelling zorgde voor veel extra waterplezier. Grote bomen op de veldjes waardoor voldoende schaduw bij het warme weer. De omgeving is prachtig! Tip: boottocht bij La Malene, stroomafwaarts over de Tarn. Gids deed zijn uiterste best om in eenvoudig Frans ons alle wetenswaardigheden te vertellen over de rivier en de flora en fauna. Werkelijk prachtige ervaring. Afstanden lijken korter dan ze in de auto daadwerkelijk duren door het kronkelige karakter van de routes. Moeite waard: Grotten van Dargilan, St. Enimie, Cause de Mejean. Na 22.00uur stilte

• 5Staat v/h sanitair
  • 8julia25-02-2009

Mooie rustieke camping

Mooie rustige camping, zonder animatie ed. Leuke combinatie van frans en nederlands publiek, lekker tot rust komen. Sanitair is basic maar prima schoon.

• 8G.Nijhof19-03-2008

Een typisch rustieke camping met als extra de forellenkwekerij op de camping. De ligging aan de Tarn is ideaal voor iets grotere kinderen maar de hoge taluten van de camping naar het onderliggende weggetje is minder geschikt voor kleine kinderen. De vele kersenbomen en vriendelijke eigenaren zijn zeker ook een dikke plus waard.

Camping Le Vieux Moulin info

Camping-informatie