Camping Le Vieux Moulin

5 reviews over Camping Le Vieux Moulin in het Nederlands

Superplek!

Khyd
9-6-2014

Dit is de enige camping in Frankrijk die wij meerdere malen bezocht hebben en die we ook aan vrienden aanraden. Het is een basic camping. Klein, ongeveer dertig plaatsen met plaatsen onder grote bomen. Een superlieve en vriendelijke eigenaresse. Het publiek is zeer gevarieerd.

De ligging vinden wij werkelijkwaar fantastisch! Dichtbij het liefelijke dorpje ispagnac, met een paar restaurantjes, bakkerijtjes, winkeltje voor de krant (want geen WiFi op camping, dus gewoon krant op papier) en een kleine supermarkt. Een grotere in florac. Het ligt aan de rivier de Tarn, die op dit punt perfect is voor jongere kinderen om te spelen. Leuke wandeling van camping naar dorp langs de rivier.

In de buurt mogelijkheid tot kanoën, sight seeing en vele andere uitstapjes.

Het enige nadeel vond ik het sanitair: niet echt vries en echt verouderd.

Alle campings waar we komen vergelijken we met deze en nog nooit heeft een de vergelijking doorstaan...

Heerlijke week gehad in huurtent. Twee grote velden met gemixt publiek (huurtenten, eigen tenten, diverse nationaliteiten). Vriendelijke eigenaresse. Beekje met dammetje en stroomversnelling was geweldig voor de kinderen. Schaduw en zon op de camping en RUST! Heerlijk, na 22.00 uur stilte op de camping. Je hoort wel het verkeer op de weg. Was niet storend. Prima vakantie gehad, prachtige omgeving.

Heerlijk rustige camping aan riviertje

Fam. Jongsma
18-8-2009

Leuke, kleine camping (30 pl)aan de Tarn. Mix van verschillende nationaliteiten. Wij hadden een tent van Tentsetters gehuurd, deze 4 tenten staan verspreid over de 2 veldjes, dus niet op een rijtje! Sanitair erg basic, maar je kon het er wel mee doen! Eigenaresse erg hartelijk en geïnteresseerd. Naast de camping een riviertje met daarin een dam gebouwd waardoor zwemwater voor de kinderen, maar ook pootjebaden voor de kleintjes. Kleine stroomversnelling zorgde voor veel extra waterplezier. Grote bomen op de veldjes waardoor voldoende schaduw bij het warme weer. De omgeving is prachtig! Tip: boottocht bij La Malene, stroomafwaarts over de Tarn. Gids deed zijn uiterste best om in eenvoudig Frans ons alle wetenswaardigheden te vertellen over de rivier en de flora en fauna. Werkelijk prachtige ervaring. Afstanden lijken korter dan ze in de auto daadwerkelijk duren door het kronkelige karakter van de routes. Moeite waard: Grotten van Dargilan, St. Enimie, Cause de Mejean. Na 22.00uur stilte

Mooie rustieke camping

julia
25-2-2009

Mooie rustige camping, zonder animatie ed. Leuke combinatie van frans en nederlands publiek, lekker tot rust komen. Sanitair is basic maar prima schoon.

2008

Een typisch rustieke camping met als extra de forellenkwekerij op de camping. De ligging aan de Tarn is ideaal voor iets grotere kinderen maar de hoge taluten van de camping naar het onderliggende weggetje is minder geschikt voor kleine kinderen. De vele kersenbomen en vriendelijke eigenaren zijn zeker ook een dikke plus waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Vieux Moulin in Ispagnac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Vieux Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Vieux Moulin scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.