Vakantiehuis
KinderhotelWeer vandaag10°2°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Résidences Port Minervois Les Hauts du Lac voor je op een rij gezet:

Vrij Uit

76 reviews over Vakantiehuis Résidences Port Minervois Les Hauts du Lac in het Nederlands

Leuke vakantie gehad maar niet meer dan dat!

familie,
15-8-2017

Het park is echt mooi, zwembad is erg klein maar wel lekker water. De bungalow was fantastisch echt geweldig. Heerlijk ruim en mooi schoon.

Rondom het park en in Homps zelf is echt niks te beleven. De omgeving is erg saai. Wij zij 2x naar de zee/strand geweest maar dan moet je wel 50 min rijden.

Qua animatie is er helemaal niks. Er hangt een lijst maar nooit niemand gezien. Dat vonden wij echt een minpunt. Wij kijken daar altijd naar bij de boeking en dan is er niks. Erg slecht!!!!

Verder leuke vakantie gehad maar voor ons niet meer naar deze plek, wij houden meer van levendigheid om ons heen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fiets en autodiefstallen. Inbraken.

Remco Slagter,
5-8-2017

Aankomst was prima. Wel direct van receptie waarschuwing gehad ivm fietsdieven. In de 2de nacht ingebroken met sleutel! Auto fiets en andere bezittingen gestolen. Ook bij andere mensen. Hier ook zonder braakschade! Auto en huis staan op andere plek. Dus moet er kennis zijn welk huis je moet hebben voor welke parkeerplaats. Vanuit park geen enkel medeleven begrip en hulp. Alles zelf moeten regelen. Nieuwe (oude gebruikte) cilinder in de deur was enige hulp. Overal bordjes camera bewaking. Allemaal dummies zelfs de camera bij het zwembad was nep. Dit geeft dus echt bewuste dwaling aan. Als klap op de vuurpijl moet je bij vertrek de sleutels in een bakje buiten de poort van het park gooien. Systeem werkt niet en wordt dus ook niets aan gedaan blijkbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Toffe vakantie

Vanopbroeke
22-8-2016

Goede vakantie gehad.

Juist enkele minpunten: huisje niet goed onderhouden veel zaken kapot. Zeeeeeer slechte bedden.

Zeer leuke locatie dichtbij veel te bezoeken. Vriendelijk personeel. Goede sfeer onder bewoners. Goed zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vrij Uit

Zeer leuk en ontspannend verblijf

Familie geers
14-8-2016

Zeer leuk en aangenaam bungalowpark. Mooie omgeving, centraal gelegen. Ideaal met kleine kinderen. Ruime bungalows. Centraal cafe met alle dagen vers brood en een kleine kruidenierswinkel. Zeer joviaal en vriendelijke uitbaters. Alles aanwezig wat je nodig hebt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Niet echt een park voor ons.

RG
28-7-2016

Op zich wel een mooi park, maar niet echt op toeristen ingesteld. Je kan maar op bepaalde tijden wat eten, MITS je gereserveerd hebt in het restaurant... niet veel keus ook. Iets drinken kan altijd wel, ook is er een zeer klein en beknopt "supermarktje", in een hoekje bij de bar. Het zwembad is klein, maar wel leuk voor een paar dagen... Er was steeds zeer harde wind, waardoor wij verder niet echt bij het nabij gelegen meer zijn geweest (tip, draag surfsokken/waterschoenen i.v.m. de steentjes. Het is geen zandstrand) Wel hebben we gegeten in het restaurant aan het meer, erg lekker. Ook in Homps zelf zitten wel wat leuke eettentjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Goed: zeer leuk concept, vlakbij Canal du Midi, een prachtig meer op wandelafstand, afgesloten domein, winkeltje met eetgelegenheid en terras op het domein met broodjesservice in de ochtend, zeer vriendelijk onthaal, gemoedelijke sfeer, leuke huisjes met terras waar alles wat je nodig hebt, aanwezig is (basic). Warenhuis(je) op wandelafstand. Gemeenschappelijk zwembad is zalig verwarmd en zeer rustig buiten het seizoen. Wij gaan voor de 3de keer (eerste keer september '14, tweede keer juni '15).

Minpuntje: de bedden zijn niet van super kwaliteit, maar na een paar glazen heerlijke wijn van de streek, merk je dat niet meer ;o)

Gereisd met partner in juni 2015

Aangenaam, zoals steeds.

Yuri
31-8-2015

Wij zijn na een onderbreking van een jaar voor de vijfde maal naar Port Minervois gegaan en zijn opnieuw tevreden terug gekeerd. De rustige omgeving, het mooi onderhouden domein, het kleine winkeltje met basisproducten aan democratische prijzen : top ! Ook ditmaal was ons huisje proper bij aankomst hoewel er wel een aantal mensen waren waarbij dit niet het geval was.

Sinds dit jaar voorzag Thierry, de man die de bar en het winkeltje runt, ook een beperkte kaart om 's middags of 's avonds te eten en dit aan zeer democratische prijzen. Zowel de kinderen als wijzelf hebben hier meerdere avonden lekker gegeten.

Als je op zoek bent naar rust, natuur en een mooie omgeving is dit een absolute aanrader. Uitstapjes in de buurt kunnen per auto in een kwartiertje tot een anderhalf uur rijden. Op tien minuutjes ben je in La Redorte waar je kan paard/pony rijden in een adembenemend decor. Op iets meer dan 30 minuten ben je in Carcassonne. Een dik uurtje rijden brengt je aan de kust.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooi Park, mooie bungalows met plussen en minnen

Ineke & Hans v.W.
9-8-2015

Bungalow V3. Prijs kwaliteit goed. Mooi huisje met alles erop en er aan in net aangelegd bungalowpark. Restaurant is ok. Ruim assortiment broodjes enz. 's-morgens.

De matrassen zijn gekocht in een Fakir- winkel. Veel te hard en te kort. We stonden na een nacht niet slapen 's-morgens geradbraakt op. Om die reden zullen wij dat ook hier niet meer komen. Wifi is hier ook uit de tijd. Een half uur bij de receptie per dag. Op nagenoeg elke camping is het 24/7 gratis. Pas op met de wandcontactdozen. Bij het uitnemen van een stekker wil het hele stopcontact ook mee. Op het terras brand je weg bij enige zonneschijn, terwijl er een soort metalen open "dak" boven is, dat makkelijk af te dekken zou zijn. Parkeren voor de deur! Het zwembad is een tikkie aan de krappe kant. Geen toezicht, dus vrij spel voor die rotjongens ....met hun vreemde caperiolen, (maar heb zelf die leeftijd ook gehad)

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk

Katleen
13-7-2015

Wij zijn hier 10 dagen geweest met 3 kinderen (8,6 en 2 jaar)

Pluspunten:

Mooie huisjes met gezellig terras en tuin

Wij hadden wel veel privacy, hebben de buren niet gezien

Rustig park

Zwembad gezellig en warm water

Gezellige haven vlakbij, ideaal voor avondwandeling

Carcassonne is niet ver af en echt de moeite

Minpunten:

De douchekop hing heel laag waardoor je er niet onder kon

Ligstoelen bij de woning zou leuk zijn

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

ruim opgezet park met veel privacy

Floor
9-11-2013

We verbleven in een 4-6 persoons huis in de 2e en 3e week van augustus 2013. Het was ontzettend warm ,dus we hebben meer buiten gezeten dan binnen. De tuin was fantastisch! Qua inrichting was het huisje eenvoudig, maar toch gezellig. De master bedroom was erg klein. Boven was er een tweede slaapkamper met 2 een persoons bedden. Dekens waren vies. Matras was doorgelegen en vies. Na 1 week had ik rugpijn van het matras. Er is geen airco, dus dat was best wel warm. Verder was er alles aanwezig om een complete maaltijd te bereiden. Het park ligt aan het Canal du Midi. Hier heb je heel veel leuke restaurants, echter op het park kun je ook lekker eten. En niet zo duur. De barman was zeer vriendelijk, alsook het personeel aan de balie. Prijs/kwaliteit is redelijk. Indien je goedkoop ergens op een mooie plek in Frankrijk vakantie wilt vieren, en niet al te kieskeurig bent, dan is dit de juiste plek. 'Met de franse slag'. zegt men niet voor niets.

Gereisd met partner in augustus 2013

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Résidences Port Minervois Les Hauts du Lac in Homps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Résidences Port Minervois Les Hauts du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.