Tijdelijk €25 aanbetaling

Résidences Port Minervois Les Hauts du Lac

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Résidences Port Minervois Les Hauts du Lac voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 79 reviews

Meer vakantiehuis info

79 Reviews over Résidences Port Minervois Les Hauts du Lac

• 8Pauline02-07-2022

Heerlijke vakantie Hauts du Lac

Het huisje was erg schoon, alles was aanwezig. De zwembaden werden.ook goed schoongemaakt en het toilet bij ons deel was ook schoon. Vriendelijke en behulpzame receptionisten en cafeetje met vers brood en croissants. Het enige nadeel was dat je eigenlijk een auto moet hebben; wij kwamen per trein en hebben een aantal keer een taxi genomen die trouwens niet heel duur was.

• 9Natuur
  • 7familie15-08-2017

Leuke vakantie gehad maar niet meer dan dat!

Het park is echt mooi, zwembad is erg klein maar wel lekker water. De bungalow was fantastisch echt geweldig. Heerlijk ruim en mooi schoon.

Rondom het park en in Homps zelf is echt niks te beleven. De omgeving is erg saai. Wij zij 2x naar de zee/strand geweest maar dan moet je wel 50 min rijden.

Qua animatie is er helemaal niks. Er hangt een lijst maar nooit niemand gezien. Dat vonden wij echt een minpunt. Wij kijken daar altijd naar bij de boeking en dan is er niks. Erg slecht!!!!

Verder leuke vakantie gehad maar voor ons niet meer naar deze plek, wij houden meer van levendigheid om ons heen.

• 4Remco Slagter05-08-2017

Fiets en autodiefstallen. Inbraken.

Aankomst was prima. Wel direct van receptie waarschuwing gehad ivm fietsdieven. In de 2de nacht ingebroken met sleutel! Auto fiets en andere bezittingen gestolen. Ook bij andere mensen. Hier ook zonder braakschade! Auto en huis staan op andere plek. Dus moet er kennis zijn welk huis je moet hebben voor welke parkeerplaats. Vanuit park geen enkel medeleven begrip en hulp. Alles zelf moeten regelen. Nieuwe (oude gebruikte) cilinder in de deur was enige hulp. Overal bordjes camera bewaking. Allemaal dummies zelfs de camera bij het zwembad was nep. Dit geeft dus echt bewuste dwaling aan. Als klap op de vuurpijl moet je bij vertrek de sleutels in een bakje buiten de poort van het park gooien. Systeem werkt niet en wordt dus ook niets aan gedaan blijkbaar.

• 8Vanopbroeke22-08-2016

Toffe vakantie

Goede vakantie gehad.

Juist enkele minpunten: huisje niet goed onderhouden veel zaken kapot. Zeeeeeer slechte bedden.

Zeer leuke locatie dichtbij veel te bezoeken. Vriendelijk personeel. Goede sfeer onder bewoners. Goed zwembad.

• 9Familie geers14-08-2016

Zeer leuk en ontspannend verblijf

Zeer leuk en aangenaam bungalowpark. Mooie omgeving, centraal gelegen. Ideaal met kleine kinderen. Ruime bungalows. Centraal cafe met alle dagen vers brood en een kleine kruidenierswinkel. Zeer joviaal en vriendelijke uitbaters. Alles aanwezig wat je nodig hebt.

• 7RG28-07-2016

Niet echt een park voor ons.

Op zich wel een mooi park, maar niet echt op toeristen ingesteld. Je kan maar op bepaalde tijden wat eten, MITS je gereserveerd hebt in het restaurant... niet veel keus ook. Iets drinken kan altijd wel, ook is er een zeer klein en beknopt "supermarktje", in een hoekje bij de bar. Het zwembad is klein, maar wel leuk voor een paar dagen... Er was steeds zeer harde wind, waardoor wij verder niet echt bij het nabij gelegen meer zijn geweest (tip, draag surfsokken/waterschoenen i.v.m. de steentjes. Het is geen zandstrand) Wel hebben we gegeten in het restaurant aan het meer, erg lekker. Ook in Homps zelf zitten wel wat leuke eettentjes.

• 9Sophie01-05-2016

Basic villa, maar leven als God in Frankrijk!

Goed: zeer leuk concept, vlakbij Canal du Midi, een prachtig meer op wandelafstand, afgesloten domein, winkeltje met eetgelegenheid en terras op het domein met broodjesservice in de ochtend, zeer vriendelijk onthaal, gemoedelijke sfeer, leuke huisjes met terras waar alles wat je nodig hebt, aanwezig is (basic). Warenhuis(je) op wandelafstand. Gemeenschappelijk zwembad is zalig verwarmd en zeer rustig buiten het seizoen. Wij gaan voor de 3de keer (eerste keer september '14, tweede keer juni '15). Minpuntje: de bedden zijn niet van super kwaliteit, maar na een paar glazen heerlijke wijn van de streek, merk je dat niet meer ;o)

• 9Yuri31-08-2015

Aangenaam, zoals steeds.

Wij zijn na een onderbreking van een jaar voor de vijfde maal naar Port Minervois gegaan en zijn opnieuw tevreden terug gekeerd. De rustige omgeving, het mooi onderhouden domein, het kleine winkeltje met basisproducten aan democratische prijzen : top ! Ook ditmaal was ons huisje proper bij aankomst hoewel er wel een aantal mensen waren waarbij dit niet het geval was.

Sinds dit jaar voorzag Thierry, de man die de bar en het winkeltje runt, ook een beperkte kaart om 's middags of 's avonds te eten en dit aan zeer democratische prijzen. Zowel de kinderen als wijzelf hebben hier meerdere avonden lekker gegeten.

Als je op zoek bent naar rust, natuur en een mooie omgeving is dit een absolute aanrader. Uitstapjes in de buurt kunnen per auto in een kwartiertje tot een anderhalf uur rijden. Op tien minuutjes ben je in La Redorte waar je kan paard/pony rijden in een adembenemend decor. Op iets meer dan 30 minuten ben je in Carcassonne. Een dik uurtje rijden brengt je aan de kust.

• 8Ineke & Hans v.W.09-08-2015

Mooi Park, mooie bungalows met plussen en minnen

Bungalow V3. Prijs kwaliteit goed. Mooi huisje met alles erop en er aan in net aangelegd bungalowpark. Restaurant is ok. Ruim assortiment broodjes enz. 's-morgens. De matrassen zijn gekocht in een Fakir- winkel. Veel te hard en te kort. We stonden na een nacht niet slapen 's-morgens geradbraakt op. Om die reden zullen wij dat ook hier niet meer komen. Wifi is hier ook uit de tijd. Een half uur bij de receptie per dag. Op nagenoeg elke camping is het 24/7 gratis. Pas op met de wandcontactdozen. Bij het uitnemen van een stekker wil het hele stopcontact ook mee. Op het terras brand je weg bij enige zonneschijn, terwijl er een soort metalen open "dak" boven is, dat makkelijk af te dekken zou zijn. Parkeren voor de deur! Het zwembad is een tikkie aan de krappe kant. Geen toezicht, dus vrij spel voor die rotjongens ....met hun vreemde caperiolen, (maar heb zelf die leeftijd ook gehad)

• 9Katleen13-07-2015

Heerlijk

Wij zijn hier 10 dagen geweest met 3 kinderen (8,6 en 2 jaar)

Pluspunten: Mooie huisjes met gezellig terras en tuin Wij hadden wel veel privacy, hebben de buren niet gezien Rustig park Zwembad gezellig en warm water Gezellige haven vlakbij, ideaal voor avondwandeling Carcassonne is niet ver af en echt de moeite

Minpunten: De douchekop hing heel laag waardoor je er niet onder kon Ligstoelen bij de woning zou leuk zijn

Vakantiehuis Résidences Port Minervois Les Hauts du Lac info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    12 route du lac, 11200