Appartement
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Château de Jouarres voor je op een rij gezet:

29 reviews over Appartement Residence Château de Jouarres in het Nederlands

Leuke appartementen

A. Storm
5-5-2014

Leuke, mooie en redelijk schone appartementen in een mooie natuurrijke klassieke (veel wijngaarden - Corbiere) omgeving met veel bezienswaardigheden en oude plaatsen (Carcassonne) op korte afstand.

Gereisd met partner in april 2014

Dankzij korting toch waar voor je geld

Robert
16-9-2013

De 8 persoons accommodatie gehuurd, prima geschikt voor 5 personen. Door het last minute boeken een week met flinke korting doorgebracht. Schoonmakers doen het op z'n Frans - dus zelf ff overdoen.... Helaas geen airco, in het hoogseizoen is het hier knap warm; ook 's nachts. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Leuke trips te maken naar onder meer Carcassonne, Minerve, Narbonne en Narbonne Plage. Verder leuke wijnroutes te rijden - voor de liefhebber. Is nog meer van te maken denken we - als de eigenaar er wat centjes insteekt. Wat ontbrak was een set lekkere ligstoelen bij het appartement. In tegenstelling tot informatie bij boeken waren deze zaken niet bij te huren. Overall een leuke week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Het ging wel

marina
14-7-2012

De algemene indruk van deze accommodatie was goed. Het was schoon en groot genoeg. Ook het terrein rondom de accommodatie was schoon.

Het uitzicht van ons appartement was niet geweldig. We keken alleen tegen wat bomen aan.

Het personeel was vriendelijk.

Wij waren er in de eerste twee weken van juli. In de eerste week was er helemaal niets te doen. De bar bij het zwembad was nog niet open (pas in de tweede week) Buiten één tafeltennistafel en het zwembad, was er voor onze kinderen niets te doen. Er was geen enkele animatie. Volgens de reisbrochure zou er live-muziek in de avond moeten zijn. Ook die was er niet. Volgens onze reisbrochure zou er ook gratis wifi zijn. In de appartementen is dit niet het geval. Daarvoor moet je betalen. Buiten bij de receptie is de wifi wel gratis. Ook de TV, in het appartement, is niet gratis.

Kortom: een uitstekend appartementencomplex als je van veel rust houdt, maar niet met kinderen die al wat ouder zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Kan beter

Caroline
20-8-2011

Er kan veel meer gehaald worden uit dit domein. Blijkbaar nog maar net van eigenaar veranderd, dus veranderingen staan wel op de planning. Appartement zeer ruim, leuk ingericht, netjes, comfortabele bedden. Groot terras, maar geen tuinmeubilair! Er stond enkel een kapotte zetel zonder kussens. Zicht op een onverzorgd bos met dode bomen en heel wat uitgemergelde katjes. Dit was dus een teleurstelling. Verder is het domein zelf niet al te proper, slecht onderhouden, idem voor binnenzwembad. Het groen in het domein zou mits was verzorging prachtig kunnen zijn. Personeel is wel vriendelijk, maar eerst praatje uitmaken met collega's blijkt toch belangrijker dan klanten meteen te helpen. Buitenzwembad: te weinig ligstoelen en water heeft een groen-bruine kleur. Valt véél meer mee te doen, erg jammer! Televisie die we huurden werkte niet zoals het moest en hebben drie dagen moeten wachten voordat het kapotte licht in de badkamer werd gemaakt. Drie dagen in het donker douchen dus...

Gereisd met partner in januari 2011

zeer de moeite waard

plr
13-8-2011

Ruim 3k app. 2 slaapkamers, 2 badkamers, extra slaap nis. overdekt terras en een tuin. Alles schoon en netjes.

Park zelf ook netjes, schoon zwembad, vloer wat ruw maar niet hinderlijk.

Er wordt veel georganiseerd, wel voornamelijk gericht op franstaligen.

In de omgeving is veel te doen, Carcassonne en Narbonne zijn mooie steden. voor de rest heel veel oude charmante dorpjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

mooi kader

nika
19-3-2011

6p appartement voor 4 met ruim zonnig terras. Mooie hedendaagse inrchting. Buitenzwembad en binnenzwembad zeer mooi. Veel autoloze speelruimte voor de kinderen. Vlakbij het canal du midi.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Mooie residentie in een prachtige omgeving

Allary Annemie
6-2-2011

De residentie is gelegen op een prachtig, oud, romantisch kasteeldomein vlak naast het mooie Canal du midi. Het is een ideale uitvalbasis om de pittoreske omgeving te verkennen. Ga er heen als koppel en geniet er van de rust en al het goede dat la douce France u kan bieden. Ga er echter niet heen met kinderen het is er geen camping of vakantiepark !...

Gereisd met partner in mei 2010

in 2011 weer.

erik leenaars
11-1-2011

fantastische entree, oud chateau met veel ruimte en oude elementen, prima en gastvrij ontvangen, en het zwembad met bar en roberto dat maakte de vakantie helemaal goed.

appartement goed ingericht en van alle gemakken voorzien, winkels en restaurants dicht bij en een prachtig meer om te zwemmen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

aanrader

vandeweghe
18-12-2010

verbleven in locatie met zicht op tuin dus privacy - vriendelijk perconeel - nt druk aan buitenzwembad noch aan binnenzwembad -

brood/croissants kan besteld worden aan receptie - rustig - canal du midi dichtbij - eetgelegenheden dichtbij (best reserveren)

zeker aanrader en binnen aantal jaar komen we terug

fam vdweghe wevelgem

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prima vakantie op mooie locatie

mieke
8-10-2010

Wij hebben hier een prima vakantie gehad. Appartement prima. De privacy vonden wij voldoende en het appartement is van alle gemakken voorzien: Afwasmachine, 4 kookplaten, grote koelkast. Rustige plek. Luxe dat er twee zwembaden zijn. Als het weer wat minder goed is dan is het binnen zwembad zalig. Dit wordt ook steeds goed verwarmd. De omgeving is prachtig en leent zich goed voor wandelen, fietsen en uitstapjes. Het mooie brede strand van Gruissan is ook makkelijk te bereiken.

Gereisd met partner in juni 2010

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Château de Jouarres in Homps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Château de Jouarres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.