Camping Pech Rouge

• 2goodmoney11-08-2011

Nooit meer

Met oudere kinderen

• 1annoniem11-08-2011

Nooit meer vieze oude mobil home

Sta-caravan van 37 m² in Gruissan (Aude), Gruissan Les Ayguades zie foto's

De camping is meer een Afrikaanse getto mag zeker niet het woord camping dragen, Vreselijk op elkaar gepakt en van alles wat door elkaar gebouwd,Straatjes beton hekken en geen ruimte Nooit heen gaan !!!!!!!!!! Wij hadden een mobil home gehuurd voor 1 week via een particuliere site. Mobile home was buiten vernieuwd met kunstof pannelen en rol luiken maar van binnen stond een oude caravan uit zeker de jaren 50 Het stonk er alles was oude en vies en zeer oude bedden matrassen en zit kussens Schimmel in de badkamer en oude bestek kopjes en borden heel vies. airco deed het nog wel alleen maar aan en uit en de afstand biedinging was niet te gebruiken.Buiten ook geen zitplaats we hebben met veel pijn en moeite hier 1 nacht geslapen en zijn toen weg gegaan. Noooiiitt boeken !!!!!!!!!!!!!!!!!

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden