Camping Hameau les Canisses

Camping Hameau les Canisses

5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hameau les Canisses voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Hameau les Canisses in het Nederlands

2008

Prima accomodatie

fam grasman
21-7-2008

Chalets prima, sober maar compleet en doelmatig. Royale veranda, vrij veel eigen grond rondom. Redelijk privacy. Zeer groot strand op ca 350 m lopen. Winkel vlakbij, restaurant idem. Gruissan mooi dorp, oud en nieuw. Weinig Nederlanders. Je moet wel van strand houden (dat is de kracht van alle campings en appartementen daar). mooie stad Narbonne op 25 min autorijden.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• Autovrij parkJa

• WatersportSurfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hameau les Canisses in Gruissan , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hameau les Canisses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.