We hebben een aantal aanbieders voor Gruissan voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gruissan voor je op een rij gezet:

Reviews over Gruissan

• 10Ludwig Karin24-07-2017

heel leuk stadje

eigenlijk niet echt stadje want in oppervlakte vrij groot. Er is een oud centrum, een haven en de stranden. Heel leuk om te bezoeken,is plage des chalets.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Saskia20-08-2016

Heerlijk rustig genietend van zee strand en zon

Gruissan Klein vissers plaatsje, chalet plage (huizen op palen)ziet er een beetje verwaarloosd uit, strand is daar aanzienlijk drukker, de markt, is simpel maar leuk, zoals overal Als je echt een rustig strand zoekt, 5 km verderop bij Gruissan Er is niet heel veel te beleven, meer voor rustzoekers Het haventje met veel plezierjagers is wel heel gezellig, met veel restaurantjes, en winkeltjes Je zal er echt op uit moeten om dingen te beleven

• 7Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Eltika27-05-2009

Leuk plaatsje!

Mooi strand, leuke markt en vriendelijke mensen. De sfeer in het stadje was erg fijn en eten aan de boulevard is een plaatje.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in mei 2009

• 9M.F.03-11-2007

Heel mooi dorp, met verschillende delen, dus voor iedereen wel iets geschikt te vinden. In les Ayguades vooral (familie)vakantiehuizen, in het oude centrum is veel cultuur te vinden en bij de nieuwe haven zijn vakantieappartementen, restaurantjes en genoeg uitgaansgelegenheden te vinden. In de omgeving zijn genoeg mooie steden te bezoeken, zoals Beziers en Montpellier. De stranden zijn heel breed en gezellig, maar niet druk.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met familie in juli 2007

• 8peter24-09-2007

hou rekening met veel wind! mooi marktje ma, moe en zaterdag. rust en strand

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur