vakanties Gruissan

20-8-2018

Fijne camping

Corrie,
    10-9-2017

Fijne camping direct aan zee met zandstrand en goed zwembad. Geschikt voor jong en oud!

fantastische camping

Ludwig Karin,
    24-7-2017

een camping waar alles goed geregeld is; heel vriendelijk personeel, proper sanitair, goede animatie, fantastisch restauant. Beter kan je je niet wensen.We kwamen hier toevallig terrecht maar hebben na 5 dagen direct geboekt voor 3 weken voor volgend jaar.

eenvoudige toch aangename camping

Saskia,
    23-9-2014

Wij hadden een stacaravan gehuurd, type luxe en deze was zeer ruim en vrij recent, een airco had wel welkom geweest en ook niet bij alle kon de wagen vlakbij worden geparkeerd. Het restaurant van de camping was goedkoop maar goed. Het winkeltje stelt echter niets voor maar de Intermarché is vlakbij.

Motelachtig hotel. Prima!!

gert,
    19-9-2013

Je stapt de kamers binnen via de buitendeur. Twee bouwlagen. We zaten op de onderste en hadden er een leuk zonnig terras. Hotelkamer boven hebben een klein balkonnetje. Schone kamers, goed uitgerust met minibar. Prima badkamer en zeer goede bedden. Ontbijt was uitstekend; in Frankrijk nog nooit zo'n ontbijt gehad. 's morgens heerlijk in de zon ontbijten.

Gruissan scoort een 9 uit 10, op basis van 59 reviews