We hebben een aantal aanbieders voor Gruissan voor je op een rij gezet:

vakanties Gruissan

We hebben een aantal aanbieders voor Gruissan voor je op een rij gezet:

Reviews over Gruissan

Heerlijk rustig genietend van zee strand en zon

Saskia,
    20-8-2016

Gruissan Klein vissers plaatsje, chalet plage (huizen op palen)ziet er een beetje verwaarloosd uit, strand is daar aanzienlijk drukker, de markt, is simpel maar leuk, zoals overal Als je echt een rustig strand zoekt, 5 km verderop bij Gruissan Er is niet heel veel te beleven, meer voor rustzoekers Het haventje met veel plezierjagers is wel heel gezellig, met veel restaurantjes, en winkeltjes Je zal er echt op uit moeten om dingen te beleven

Gereisd met partner in augustus 2016

Heel mooi dorp, met verschillende delen, dus voor iedereen

M.F.,
    3-11-2007

Heel mooi dorp, met verschillende delen, dus voor iedereen wel iets geschikt te vinden. In les Ayguades vooral (familie)vakantiehuizen, in het oude centrum is veel cultuur te vinden en bij de nieuwe haven zijn vakantieappartementen, restaurantjes en genoeg uitgaansgelegenheden te vinden. In de omgeving zijn genoeg mooie steden te bezoeken, zoals Beziers en Montpellier. De stranden zijn heel breed en gezellig, maar niet druk.

Gereisd familie in juli 2007
Gruissan scoort een 8,9 uit 10, op basis van 59 reviews