Camping Le St. Michelet

8,7

13 reacties Camping Le St. Michelet

Rode plaatsen

Marco Profittlich, 24-1-2019

Weet iemand hoe de 'rode' plaatsen zijn?

Cote riviere en bacon?

Ik hoor het graag

schade na overstroming?

FOLL, 10-12-2018
In hoeverre is er eea beschadigd na de overstroming afgelopen augustus? M.a.w., gaan we hier wat van merken als we vlgde zomer hier naartoe gaan?

Op de bonnefooi

Gl.rademaker, 9-9-2018

Kan je op deze camping in de maand juni op de bonnefooi aankomen ?

En kan je met de caravan goed op de plaatsen komen?

twee vraagjes

maschavestdijk, 19-4-2015

Heeft deze camping te veel schaduw, ooit eens op een camping gestaan met echt alleen maar bomen waardoor het allemaal heel donker was en je bij de tent niet in de zon kon zitten.

Kun je hier op de bonnefooi naartoe zo half juni.

17 jarige zoon

Sandra, 2-2-2015
Camping lijkt me leuk, maar ik vraag me af of er ook leeftijdsgenoten voor mijn zoon zijn om gezellig te chillen, tafeltennissen of potje te voetballen of is dit meer een camping voor gezinnen met kleinere kinderen.
5 reacties

jeugd 13-18 jaar

Ineke, 30-11-2014
is deze camping ook iets voor pubers? ze zijn niet al te veeleisend, maar een tafeltennistafel doet het altijd wel goed! is of zijn die er ook? en zo ja, is er verlichting bij?

bonnefooi

Mascha, 14-9-2014
Hoi, is deze camping geschikt om op de bonnefooi te komen zo rond half tot eind juni?

beddegoed..

Els, 5-7-2014
We verblijven komende zomer in een stacaravan op le saint Michelet. Weet iemand of er 1 persoonsdekbedden zijn of ligt er bijvoorbeeld op het 2 persoonsbed een 2-persoonsdekbed. Ik vraag dit ivm meenemen juiste maat dekbedhoezen ;-)
4 reacties

reis 2014

Verbeke, 14-5-2014

Nog mensen die deze zomer richting le Saint Michelet trekken? Wij zullen er zijn van 30/06 tot 16/07.

Onze zoon van 7 en dochter van11 kijken er alvast naar uit!

voetballen en leeftijd kids

lisilmel, 25-11-2013

Weet iemand of er mogelijkheid is om te voetballen op deze camping?

Welke leeftijd kinderen zijn hier ongeveer te vinden. Onze zijn dan 9 en 12 jaar.