Géén boekingskosten

Camping Le St. Michelet

FrankrijkLanguedoc - RoussillonGoudargues (Gard)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le St. Michelet voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 233 reviews
+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 233 reviews
  • 8.3Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Le Saint Michelet is een gezellige camping met veel vaste gasten. Op de camping is een klein zwembad, maar je kunt ook in de rivier zwemmen die langs de camping loopt. Tevens is er een eenvoudig restaurant. Op zoek naar een leuk dorpje bezoek dan Cornillon of Goudargues of ga wandelen in het natuurgebied de Concluses.

239 Reviews over Le St. Michelet

• 9S.26-08-2021

Super camping!

Leuke camping net buiten het dorp Goudargues. Vriendelijk ontvangst door eigenaar Frank, mochten rustig rondkijken om vrije plekjes te bekijken. Terrein bestaat uit 3 niveaus, aflopend naar de rivier. Plaatsen met zicht op de rivier zijn gewild en dus snel vol geboekt (in hoogseizoen). Middenniveau onder en langs het zwembad/ restaurant zijn wat kleiner en drukker. Wij stonden zelf heerlijk rustig op hoogste gedeelte, mooie ruime plaatsen met zowel zon als schaduw. Animatie bestaat uit een knutselclub s'ochtends, sport/spel activiteit in de middag/avond. Verwacht geen groot animatieteam met 24/7 vermaak, maar alles word goed verzorgd door een dame (Monique) die zowel Frans als Nederlands spreekt. Sfeer is gemoedelijk/rustig, s'avonds om 23 uur is het stil. Zwembad is wat klein maar er is een mooi strandje (gras) aan de ceze waar je ook heerlijk kunt zwemmen, neem wel je waterschoenen mee! Het sanitair word goed schoon gehouden!

• 9jannette v ommeren10-08-2021

Al vaker hier geweest en niet voor niets. Fijne camping met gemengd gezelschap: Fransen, Belgen, Nederlanders en Duitsers.Aan de rivier prachtig ruime plekken, de meesten met genoeg schaduw. Heerlijk diepe rivier en gezellig stadje op loopafstand. En dan ook nog geweldig vriendelijke eigenaren, die hun best doen als je een huisarts nodig hebt. We gaan hier zeker nog een keer terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Baetens-De Clercq27-12-2020

Fantastische plek

Gezellige gezinscamping,vriendelijk personeel en Frank en Alexandra de uitbaters zijn top!!!! Wij gaan al enkele jaren naar de camping en altijd al een fijne vakantie gehad. Ideaal met kinderen, leuke speeltuin en zwembad en de ceze is een voltreffer als je gezellig op het water wil dobberen met je luchtmatras of bootje of gewoon eens wilt zwemmen. Een echte aanrader!

• 9Rik18-09-2020

Hele fijne camping

We zijn hier met ons dochter van 4 maanden in het naseizoen geweest. Heerlijk wat een rust. We hadden een fijne mobilhome. Ligging van de camping aan het riviertje is heerlijk. Fijn kunnen zwemmen in de rivier en het zwembad. Het dorpje was 10 minuten lopen en daar was een supermarkt, bakker, slager, groentenboer. Iedere ochtend vers stokbrood halen op de camping en ‘s avonds lekker eten in het restaurant of een lekkere pizza afhalen. Heerlijke vakantie gehad!

• 8J van Orsouw28-08-2020

Leuke vakantie op leuke camping!

2e keer op deze camping. Pluspunten zijn de mooie stacaravan aan de mooie rivier. Goed verzorgde camping. Het restaurantje op de camping, lekker eten! Goudarques erg leuk plaatsje!👍 Minpuntje is dat we ons dit jaar hebben geërgerd aan de vele honden die niet zijn aangelijnd en langs de rivier poepen en plassen. En nog een minpuntje is de slechte WIFI. Ik kan het zwembad en sanitair niet beoordelen omdat we daar geen gebruik van hebben gemaakt.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Nico20-08-2020

Fijne camping, mooie omgeving

Mooie omgeving , dorpje op loopafstand, (aldaar matig functionerend pinautomaat), veel dorpjes en stadjes in nabije omgeving. Gemoedelijke sfeer op de camping. Leuke rivier, goed zwemwater en eenvoudig maar prima zwembad. Honden moeten aangelijnd zijn, dat doet helaas toch niet altijd iedereen. Kampeerplaatsen zijn mooi en veelal groot, mobile homes zijn prima en netjes. Lekkere broodjes, contant te betalen. Op camping kan niet gepind worden. Circa 40 minuten van de tolweg gelegen. Fijne camping!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jannette18-08-2020

Opnieuw genoten.

Voor het vierde jaar op deze camping geweest, omdat we zo genieten van het mooie weer, de diepe rivier, de natuur en het gezellige dorpje op loopafstand. Ook dit jaar weer genoten. Wat we dit jaar wat minder vonden was de avondrust. Andere jaren liep om 23.00 uur een nachtwacht op de camping, die ervoor zorgde dat het ook echt stil werd. We hebben hem gemist, want dit jaar was het na 23.00 uur vaak nog behoorlijk luidruchtig.

• 6Els08-08-2020

Wij gaan hier niet meer naartoe

Mooie camping met leuke zwemrivier. Camping is niet meer zo sympathiek als een paar jaar geleden. Groot nadeel is het lawaai tot laat in de avond, afkomstig van de bar en groepen kampeerders. Hier wordt niet goed op gehandhaafd. Camping is daardoor onrustig 's avonds.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Kitty27-07-2020

Leuke camping in mooie omgeving

Prima staanplaatsen, verschil tussen riverside (Grote wijdse plekken) en poolside (Vrij kleine plekken in laantjes) wel groot.

Mooi strandje aan de rivier, heerlijke plek om in en om het water te vertoeven.

Personeel mag iets klantvriendelijker.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Marianne21-07-2020

Heerlijke zomer week aan de rivier

Hele mooie camping waar we al lang komen, mooi opgeknapt met houten bruggetjes en nieuwe plaatsen met mooie decoraties (stenen en verlichting). Erg schoon sanitair en vriendelijke bediening! Volgend jaar weer terug!

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar