Camping Le St. Michelet

8.7Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Goudargues (Gard)

8.7Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Le Saint Michelet is een gezellige camping met veel vaste gasten. Op de camping is een klein zwembad, maar je kunt ook in de rivier zwemmen die langs de camping loopt. Tevens is er een eenvoudig restaurant. Op zoek naar een leuk dorpje bezoek dan Cornillon of Goudargues of ga wandelen in het natuurgebied de Concluses.

223 reviews over Camping Le St. Michelet

• 8Stel met honden31-08-2019

Super vakantie

Geweest met 2 hondjes. Gemoedelijke en rustige camping. Echt nog een camping camping. Geen grote drukke 5 sterren huisjespark camping, wat wij een voordeel vinden. Honden konden lekker afkoelen in de rivier en wijzelf ook. Sanitair goed en schoon. Vriendelijk personeel en mooie plekken.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Peggy30-08-2019

Leuke camping aan prachtige rivier bij leuk dorpje

Camping met leuke sfeer. 1e keer voor ons dit jaar, stonden beneden aan de rivier, veel grote plekken. Klein, maar knus strandje met zand/beetje gras. In het water kan je erg leuk zwemmen, is snel diep en stroomt niet hard. Je kunt brood bestellen in de avond, lekker brood. Zwembad zijn de kinderen (8, 11 en 12) niet geweest, was klein en druk en ze vonden rivier leuker. Restaurantje klein, eten niet al te super, maar pizza prima te doen. Sanitair is schoon en ruim voldoende. Op loopafstand van Goudargues, gezellig dorpje. Mooie omgeving, vooral de rivier de Ceze is erg leuk om heerlijk in te zwemmen. Wij komen graag nog een keer terug.

• 9Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8Jeroen18-08-2019

Fijne ruime plekken mooie ligging. Vriendelijk personeel

• 9Carolien10-08-2019

Fijne camping

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Fijne camping. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt, voornamelijk in de rivier. Mooie staanplaats, al zijn er ook op de camping waar ik echt niet zou willen staan, maar dat is persoonlijk. Niet veel animatie en hebben onze kinderen geen gebruik van gemaakt en aquagym om 09.00u is me iets te vroeg. Af te stellen douches, eigenlijk nooit wachten bij de afwas of de douche. Rivier met grote ligweide. In omgeving is veel te bekijken en te doen. Jammer dat he nog geen voorboeking kunt msken voor het komende jaar. 🙂

• 8Ingrid09-08-2019

Mooie, rustige camping.

Camping waar je echt tot rust komt. Mooi gelegen direct aan rivier. Grote plaatsen voor kampeerder. Goed onderhouden. Afwasbakken kan misschien wat praktischer. Kinderen van alle leeftijden tot ongeveer 16/17 zijn er. 2 Avonden per week animatie die op tijd stopt. Geen geluidsoverlast. Lekker zwemmen en dobberen op rivier. Leuk speelplaatsje voor jongere kinderen. Supermarkt op paar minuten lopen, dus winkel op camping niet echt nodig. Mooie omgeving met veel leuke dorpjes.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Jos06-08-2019

Fijne camping, waar iedereen geniet

Het is schitterend en jullie hebben hard gewerkt. Onze complimenten.

• 7Joop06-08-2019

Mooie en gezellige gezind camping

Het enige wat ik jammer vindt is dat je de beheerders nooit even op de camping ziet en alleen in het restaurant, het lijkt of dat het belangrijkste is !! Maar ze zijn verder wel heel aardig. We hadden dit jaar ontzettend veel glas stukken op onze plaats liggen !!!

• 7Joop06-08-2019

Mooie en gezellige gezind camping

• 9Jan Henk05-08-2019

goed

Het was een fijn verblijf . Wij hebben geen commentaar.

• 9Eetgelegenheden

• 9Jan Henk05-08-2019

goed

Het was een fijn verblijf . Wij hebben geen commentaar.

• 9Eetgelegenheden

11 tips over Camping Le St. Michelet

• Lydia, 01-07-2012

Bezoek op woensdag de provençaalse markt in Goudargues. De plaats Avignon. De pizza's van de camping zelf.

• birgitte, 09-09-2013

tip voor rivier: bootje, luchtbed of grote drijfbanden meenemen om door stroming te gaan of lekker te dobberen.

• Maritnynke, 12-08-2013

Het dorpje Goudargues is erg sfeervol en in de omgeving is genoeg te doen! Roque sur Cèze en cascade de Sautadet zijn aanraders evenals de grot Aven Orgnac. Dagtrip Avignon etcetera.

13 vragen over Camping Le St. Michelet

• Marco Profittlich, 24-01-2019

Rode plaatsen

Weet iemand hoe de 'rode' plaatsen zijn? Cote riviere en bacon? Ik hoor het graag

• FOLL, 10-12-2018

schade na overstroming?

In hoeverre is er eea beschadigd na de overstroming afgelopen augustus? M.a.w., gaan we hier wat van merken als we vlgde zomer hier naartoe gaan?

• Gl.rademaker, 09-09-2018

Op de bonnefooi

Kan je op deze camping in de maand juni op de bonnefooi aankomen ? En kan je met de caravan goed op de plaatsen komen?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig