Camping Le Mas de Rome

28 reviews over Camping Le Mas de Rome in het Nederlands

wij komen al meer dan 5 jaar naar deze camping

neujens dirk
3-7-2008

wij komen al meer dan 5 jaar naar deze camping. Grote nadeel van deze camping is dat je deze als vergelijkingspunt gebruikt met andere campings. En we hebben nog geen enkele andere camping gevonden die de vergelijking doorstaat

Gereisd Familie in juli 2008
2007

gemakkelijke camping net buiten het dorp

P. Jansen
5-8-2007

gemakkelijke camping net buiten het dorp. Alleen de toegangsweg naar de camping is voor caravans soms wat smal Voldoende schaduw.

Peter

Gereisd Met partner in augustus 2007

wij komen hier al 20 jaar (eerst met de konderen en later

Wil
26-5-2007

wij komen hier al 20 jaar (eerst met de konderen en later alleen) Rustige camping zonder franje

Gereisd Anders in mei 2007

21 jaar geleden kwamen wij bij toeval op deze camping

E.E. Pauw
9-5-2007

21 jaar geleden kwamen wij bij toeval op deze camping. Nadat we met een koud biertje door de oude heer, Jean Chanel, werden verwelkomd zijn we plezierig verrast over de natuurlijke eenvoud van deze camping aan het riviertje met waterval. We zijn daarna ieder jaar op deze lommerrijke camping, - zonder zgn 'bezigheden' en overbodige luxe -, teruggekomen. Tot op heden hebben we nog steeds nieuwe dingen ontdekt in de wijde omgeving. Van kanoen op de Ardeche tot zwemmen in de Middenlandse Zee en opera in Orange. Nimes, Avignon, Uzes, Bagnol enz zijn allemaal snel te bereiken voor een bezoek. Ook een hele dag op de camping verveelt nooit, zonnen en zwemmen. Het dorp Goudargues is werkelijk een plaatje. Tout commerce, met gezellige terrasjes voor je koffie, drankje of diner. Voor de wijnliefhebber zijn er natuurlijk de honderden goede wijnhuizen en caves, Cote du Rhone, in de wijde omgeving.

Gereisd Familie in juli 2006
2006

In de hete julimaand van 2006 kwamen we op de bonnefooi de

Saskia de Veij
25-11-2006

In de hete julimaand van 2006 kwamen we op de bonnefooi bij deze camping aan. Prachtige grote plek onder de hoge bomen zodat het goed uit te houden was in de zinderende hitte. De rivier vlakbij met gezellig (familie)strandje waar je kon zwemmen en genieten van alle kanoers die langs de barrage afdaalden. Voor ons met twee beginnende pubers de ontdekking van het jaar.

Gereisd Anders in Sat Nov 25 2006 20:15:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo, augustus 2005 ,er ca 1,5 week aan de ceze, mooi wij

ron rook
27-6-2006

Hallo, augustus 2005 ,er ca 1,5 week verbleven

superligging aan de ceze, mooi voor kanotochten grote plekken, wij stonden onderaan op het veld zonder stroom, zeer goed bevallen onder de hoge bomen simpel sanitair maar schoon mooie omgeving, uurtje van het zeer drukke ardeche gebied. voor de rest simpel maar super naar ons zin gehad. mooie sterrenhemel

Gereisd Anders in juni 2006

kom hier al meer dan 10 jaar fantastische plek en nog een

m.sanders
20-3-2006

kom hier al meer dan 10 jaar fantastische plek en nog een echte natuurplek.

Gereisd Met partner in juli 2004
2005

Een fantastische natuur camping gelegen aan de Ceze

coco clements
15-8-2005

Een fantastische natuur camping gelegen aan de Ceze. Grote plaatsen en ideaal voor rustzoekers. Geen disco, bingo of ander vermaak. Je kunt wel een prachtige wandeling maken naar echte oude franse dorpjes. Lekker een wijntje op het terras in de franse zon

fam clements

ps: zeker 5 sterren waard! pps: al heeft ie d'r maar 2, en is anwb goed gekeurd.

Gereisd Anders in augustus 2005

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas de Rome in Goudargues (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas de Rome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.