Camping Le Mas de Rome

Camping Le Mas de Rome
5,8

27 reviews over Camping Le Mas de Rome in het Nederlands

Wildcamperen met sanintair en kampvuur.

Patricia
1-7-2012

In juni 2012 op Mas de Rome gestaan. Toen ik aankwam was het gras niet gemaaid. Camping ziet er uit als "camping sauvage" en dat is nou juist de charme. Er zijn 2 schaduwrijke terreinen langs de rivier en een open terrein dat achterin ligt. Camping is voor mensen die van rust en ruimte houden en die zich zelf kunnen vermaken. Niet bedoeld voor Piet Lut. Camping is open van 1 mei tot 15 oktober. Receptie is in juli en augustus open. In voor- en naseizoen kan men een plek uitzoeken. De eigenaar komt 's avonds met de auto langs om campeerders te registreren. Hij is een kleine man met petje. Veel mensen schrikken van het ruige terrein, het oude sanitair, de verlaten indruk en het feit dat er geen electra is. Wellicht dat mensen bang zijn om alleen te camperen. Sanitair is oud maar functioneert wel. Warme douches en er is wc-papier. En zo smerig was het nou ook weer niet. In juni heeft er wel degelijk iemand gestaan, alleen viel ik met donkergroene tent niet op.

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

Een enorme deceptie

Arie
19-6-2012

De teleurstelling van het jaar, Camping le Mas de Rome. In 2002, 2003, 2004 en 2009 heb ik er een geweldige tijd gehad. Dit jaar wilde ik mijn vriendin ook laten genieten van al het moois. Helaas. We kwamen op 18 juni aan op een totaal verwaarloosde camping. De receptie was gesloten, het gras stond hoog en er stond niet één tent. Maar het ergste was het buitengewoon smerige sanitair. Wat een deceptie! Nu staan we op Le Saint Michelet, waar het wel goed in orde is.

Gereisd Met partner in juni 2012

Best aardig en fikkie steken naast de tent

Robert
      3-9-2011

Volgens de ANWB een charme camping maar dat predikaat had hij dit jaar zeker niet. Wegens het weer in het noorden van Frankrijk waren alle Nederlanders naar het zuiden gertrokken. De camping was dus bomvol. Hoe de andere beoordelaar aan een redelijk rustige camping in deze periode komt? De camping bevatte 3 keer zoveel plaatsen (overal gecreeerd) dan in het boekje. Het sanitair was daar zeker niet op berekend. De eigenaar heeft er flink aan verdiend en had best wel een 2e schoonmaakbeurt kunnen betalen per dag. Er stonden ook groepen franse jongeren wegens een Raggae feest in Bagnols. Met alle overlast 's nachts van dien. Klagen hielp niet, want het waren immers Fransen. Iedere week is een live entertainment waar je van moet houden en dat ging door tot 3 uur 's nachts. Later hoorden we dat de eigenaar daarbij flink doorzak. Wel vreemd als je de verantwoording hebt over zo'n grote groep mensen. Fikkie steken naast de tent is leuk maar eigenlijk onverantwoord (mag nergens behalve hier)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Super camping, heel relaxed!

ardeche
      8-8-2011

Fantastische camping voor ons gezin (2 kinderen; 3 jaar en 1,5 jaar). Heel eenvoudige camping met erg ruime plaatsen, veel schaduw. Wij hadden een plek aan het grote veld met speeltoestel, tegenover de receptie en sanitair, voor ons ideaal, de kinderen konden lekker rond terwijl we er goed zicht op hadden. De camping heeft ook erg mooie plaatsen direct aan de Ceze. Op verschillende plaatsen is een zwemplek. Wij gingen met de kinderen naar het strandje (kiezels) helemaal links het pad af langs het wijnveld. Geen animatie alleen 1x per week optreden van lokale muzikanten. Nadeel is dat de meeste plaatsen geen electriciteit hebben, maar bij de receptie staat een gezamenlijke koelkast en vriezer. Sanitair is wat verouderd en niet zo netjes en schoon. De omgeving is erg mooi. Lopend of op de fiets is Goudarque bereikbaar (1,5 km). Markt Barjac erg leuk (vrijdag), Le Roque sur Ceze is een mooie historische plaats en probeer ook eens het strandje bij Montclus!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Prachtige plek, erg goede sfeer

Ik
      2-8-2011

Le Mas de Rome is een erg simpele camping, die ondanks zijn grootte qua oppervlakte en aantal plaatsen nooit druk aanvoelt. De plaatsen zijn over het algemeen erg groot en met veel schaduw. Ook zijn er genoeg plekken direct aan de rivier. Als u wat op onderzoek uitgaat kunt u enkele prachtige plekjes ontdekken om te zwemmen en te zonnen. Ook liggen er enkele mooie plaatjes is de buurt waar u zo heen kunt rijden/fietsen. Het volk dat op de camping staat bestaat voornamelijk uit Nederlanders, maar iedereen is altijd erg vriendelijk en begaan. De sfeer is over het algemeen erg goed en rustig, wat slechts verstoord wordt door de plaatselijke band die heel af en toe een (niet erg geweldig) optreden komt geven. De prijzen worden wat raar berekend, nl per persoon en er is slechts op een beperkt aantal (minder mooie) plekken elektriciteit. De sanitairhokken zijn van goede kwaliteit maar niet erg omvangrijk voor zo'n grote camping, het is er desondanks bijna nooit overvol.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

echt kamperen

Fam. Bais
      26-6-2011

Zeer ontspannen sfeer en een vrij gevoel. Grote rustige plekken maar niet geschikt voor mensen die op zoek zijn naar een recreatieteam, groot zwembad, disco en andere luxe. Mensen die op zoek zijn naar ontspannig een mooie omgeving en een heerlijke rose vinden dit allemaal op en rond deze camping.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische eenvoud!

Marcel en Wilma
      23-1-2011

Verwacht geen luxe, geen animatie, geen Piet patat, en nee ook geen sauna's, klimtorens en 7 zwembaden! En dat is nou net wat ik zoek!! Zoek je dat wel, geloof me, ben je aan het verkeerde adres! Ruime plekken in de schaduw, lopend naar de rivier, leuke dorpjes in de omgeving. Honden zijn toegelaten mits aan de lijn. Simpel sanitair maar volstaat wel. Het mooie vind ik dat er weinig is maar iedereen vermaakt zich, en dat is juist de kracht van deze camping, gewoon ouderwets simpel. Gek genoeg zal je dit niet snel ergens anders vinden, elk jaar denken we" zullen we nou is ergens anders gaan kijken", maar dan kiezen we toch met ze vieren ( 2 kids) ,nee, we gaan gewoon weer terug! We komen er nu ongeveer 10 jaar en dat zegt genoeg.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Desillusie !!

Denise
      5-9-2010

Wat een enorme desillusie na alle mooie beoordelingen. Zeer vervallen en onverzorgd zag het geheel eruit. Er kampeerde slechts een enkeling. De naargeestige sfeer en het feit dat de camping zo afgelegen ligt, gaf ons een zeer onprettig gevoel en we zijn snel op zoek gegaan naar iets anders.

Gereisd Met partner in augustus 2010

heel snel weer weggereden

wel
      27-8-2010

De camping staat mooi beschreven in de boekjes maar is nu echt vervallen. Al het mooie is absoluut niet meer mooi. Ook een gevoel van grote onveiligeid toen er heel snel meerder auto's arriveerden die ons eigenlijk niet wilde laten gaan.[11]

Gereisd Met vrienden in juli 2010
      2008

wij komen al meer dan 5 jaar naar deze camping

neujens dirk
      3-7-2008

wij komen al meer dan 5 jaar naar deze camping. Grote nadeel van deze camping is dat je deze als vergelijkingspunt gebruikt met andere campings. En we hebben nog geen enkele andere camping gevonden die de vergelijking doorstaat

Gereisd Familie in juli 2008

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas de Rome in Goudargues (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas de Rome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.