Camping Le Mas de Rome

Camping Le Mas de Rome
5,8

1 review over Camping Le Mas de Rome in het Nederlands

Wildcamperen met sanintair en kampvuur.

Patricia
1-7-2012

In juni 2012 op Mas de Rome gestaan. Toen ik aankwam was het gras niet gemaaid. Camping ziet er uit als "camping sauvage" en dat is nou juist de charme. Er zijn 2 schaduwrijke terreinen langs de rivier en een open terrein dat achterin ligt. Camping is voor mensen die van rust en ruimte houden en die zich zelf kunnen vermaken. Niet bedoeld voor Piet Lut. Camping is open van 1 mei tot 15 oktober. Receptie is in juli en augustus open. In voor- en naseizoen kan men een plek uitzoeken. De eigenaar komt 's avonds met de auto langs om campeerders te registreren. Hij is een kleine man met petje. Veel mensen schrikken van het ruige terrein, het oude sanitair, de verlaten indruk en het feit dat er geen electra is. Wellicht dat mensen bang zijn om alleen te camperen. Sanitair is oud maar functioneert wel. Warme douches en er is wc-papier. En zo smerig was het nou ook weer niet. In juni heeft er wel degelijk iemand gestaan, alleen viel ik met donkergroene tent niet op.

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas de Rome in Goudargues (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas de Rome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.