Camping Le Mas de Rome

7.2Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Goudargues (Gard)

7.2Goed

• 6.1Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

30 reviews over Camping Le Mas de Rome

• 10Wil26-05-2007

wij komen hier al 20 jaar (eerst met de konderen en later alleen) Rustige camping zonder franje

• 8Saskia de Veij25-11-2006

In de hete julimaand van 2006 kwamen we op de bonnefooi bij deze camping aan. Prachtige grote plek onder de hoge bomen zodat het goed uit te houden was in de zinderende hitte. De rivier vlakbij met gezellig (familie)strandje waar je kon zwemmen en genieten van alle kanoers die langs de barrage afdaalden. Voor ons met twee beginnende pubers de ontdekking van het jaar.

• 6ron rook27-06-2006

Hallo, augustus 2005 ,er ca 1,5 week verbleven

superligging aan de ceze, mooi voor kanotochten grote plekken, wij stonden onderaan op het veld zonder stroom, zeer goed bevallen onder de hoge bomen simpel sanitair maar schoon mooie omgeving, uurtje van het zeer drukke ardeche gebied. voor de rest simpel maar super naar ons zin gehad. mooie sterrenhemel

• 8coco clements15-08-2005

Een fantastische natuur camping gelegen aan de Ceze. Grote plaatsen en ideaal voor rustzoekers. Geen disco, bingo of ander vermaak. Je kunt wel een prachtige wandeling maken naar echte oude franse dorpjes. Lekker een wijntje op het terras in de franse zon

fam clements

ps: zeker 5 sterren waard! pps: al heeft ie d'r maar 2, en is anwb goed gekeurd.

3 tips over Camping Le Mas de Rome

• AeG, 02-09-2012

Tip: huur een kano in de buurt (Goudard, 2.5 km) en maak een tochtje in de rivier, die ook langs de camping loopt. Kan ook met jonge kinderen (vanaf zo'n 3 jaar).

• im, 31-07-2012
    • In het hoogseizoen op de bonnefooi hier aangekomen en week verbleven. Receptie geeft je enkele keuzes aan staplaatsen. Denk dat er zelfs meer vrij staat, dus probeer als je een mooie lege plek ziet, deze te vragen.

• wijnboeren in St. Gervais e.o.

• carst, 30-10-2014

Veel restaurantjes in Goudargues. Kanotocht van plusminus halve dag over de Ceze. Le Roque sur Ceze vlakbij. Veel wandelroutes.

3 vragen over Camping Le Mas de Rome

• jan, 04-09-2013

hoe is het nu

jaren geleden geweest naar de camping vraag hoe is het nu veell kabaal van jongeren of is dit al beter;gehoord dat de camping niet meer verzorgd is; wie weet er meer van

Carst, 12-07-2014

Wij komen er nu een jaar of zes en heb in die tijd nooit problemen met jongeren ervaren. Het pad naar de waterval is eigenlijk voor jongeren bestemd, maar er staan nu ook gewoon gezinnen. De camping zelf (plaatsen) wordt nauwelijks bijgehouden, maar het sanitair is prima en wordt regelmatig gepoetst (dagelijks, soms iets vaker). Tip: neem zelf een snoeischaar mee.

• Ger, 04-06-2013

Mag je kampvuur bij de tent maken?

Vraag spreekt voor zich :)

carst, 12-07-2014

Ja, dat mag. Gewoon takjes e.d. oprapen, stenen in een cirkel leggen en stoken maar....

• kees van Eck, 13-06-2010

hoe kom ik in contact met de camping

ik probeer in contact te komen met de campng. Hebben zij geen website? en zoniet hoe te reserveren

marleenboet, 25-06-2010

Hee ik heb hetzelfde probleem vervelend... Wil je me mailen met een eventuele oplossing ?! gr.marleen.

piet gamers, 21-08-2011

Volgens mij is dat de gemeente camping en de informatie/boeking loopt via plaatselijke VVV

carst, 12-07-2014

Schrijf een briefje aan de camping in het Frans. Handiger is: gewoon er naartoe gaan. er is altijd plek.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig